Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Янковець, Т.$<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
Сигли бібліотек за посиланням
1.
Шифр: В1235/2019/4
   Журнал

Вісник Київського інституту бізнесу та технологій [Текстььь]. - Київ, 2004 -
2019г. № 4
Содержание:
Чубаєвський, В. Фінансові технології податкового адміністрування / В. Чубаєвський. - С.5-15
Блакита, Г. Корпоративні фінанси: детермінанти успішного управління / Г. Блакита. - С.16-30
Чугунов, І. Податкова безпека держави / І. Чугунов. - С.31-41
Ганечко, І. Економіка бізнесу: управлінські концепції / І. Ганечко, О. Трубей. - С.57-64
Янковець, Т. Цифрові технології пдвищення вартості брендів / Т. Янковець. - С.85-100
Височин, І. Економіст у сфері торгівлі: компетентності та кар’єра / І. Височин. - С.101-109
Миколайчук, І. Професіоналізм менеджерів в Україні: резерви зростання / І. Миколайчук. - С.110-124
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Янковець, Т.
    Цифрові технології пдвищення вартості брендів [Текст] / Т. Янковець // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2019. - № 4. - С. 85-100

Рубрики: Цифрова техніка

фывфывфыв:
цифровий маркетинг -- трансформація бізнесу
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: в15/2022/2
   Журнал

Вісник Київського національного торговельно-економічного університету [Текстььь] : науково- практичний журнал. - Київ, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2022г. № 2
Содержание:
Мазаракі, А. Майнінг криптовалют в умовах критичних трансформаційних процесів / А. Мазаракі, С. Волосович. - С.4-20
Ільїна, А. Бюджетні інвестиції в людський капітал за масштабної кризи / А. Ільїна. - С.21-35
Богма, О. Фінансовий потенціал підприємства: методика оцінювання / О. Богма, С. Камінський, П. Гутник. - С.36-47
Янковець, Т. Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів / Т. Янковець. - С.61-80
Назарова, К. Вектори розвитку XBRL-звітування в Україні / К. Назарова, К. Бондаренко. - С.81-93
Кузуб, М. Облік оренди земельних ділянок та паїв / М. Кузуб. - С.94-108
Вдовічен, А. Формування універсальних компетентностей студентів в умовах воєнного стану / А. Вдовічен, В. Кифяк. - С.109-118
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Янковець, Т.
    Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів [Текст] / Т. Янковець // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету : науково- практичний журнал. - 2022. - № 2. - С. 61-80

Рубрики: Маркетинг інформаційний

   Маркетинг послуг


фывфывфыв:
економіка вражень -- мережі кінотеатрів -- бренд -- цифрові точки контакту -- конкурентоспроможність
Свободных экз. нет

Найти похожие