Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Погорелов, О.$<.>)
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
Сигли бібліотек за посиланням
1.
Шифр: М3/2020/4
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2020г. № 4
Содержание:
Коржов, Г. Види соціологічних досліджень : кількісні та якісні / Г. Коржов. - С.15-19
Коржов, Г. Методи соціологічних досліджень / Г. Коржов. - С.19-23
Коржов, Г. Кабінетне дослідження / Г. Коржов. - С.23-26
Федорченко, А. Як правильно скласти опитувальник / А. Федорченко. - С.26-30
Єнін, М. Дослідження соціальних явищ онлайн / М. Єнін. - С.30-34
Харченко, Н. Специфіка опитувань у передвиборчий період. Екзит-поли / Н. Харченко. - С.41-45
Паніотто, В. Інтерпретація електоральних рейтингів - типові помилки / В. Паніотто. - С.45-47
Шахдінарян, А. Медіаландшафт та медіаспоживання в Україні / А. Шахдінарян. - С.47-50
Костюченко, Т. Дослідження медіаспоживання : сегментація аудиторії та фокус на місцеві медіа / Т. Костюченко. - С.50-54
Винославська, С. Дані та інтерпретація даних / С. Винославська. - С.54-56
Яшкіна, О. Аналіз аудиторії сайтів та соціальних мереж / О. Яшкіна. - С.59-64
Яшкіна, О. Проведення опитування в соціальних мережах та тематичних групах власними силами / О. Яшкіна. - С.64-68
Погорелов, О. Як не перетворитися на маніпулятора громадською думкою, подаючи аудиторії результати досліджень / О. Погорелов. - С.68-70
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Погорелов, О.
    Як не перетворитися на маніпулятора громадською думкою, подаючи аудиторії результати досліджень [Текст] / О. Погорелов // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 68-70

Рубрики: Соціологічні дослідження

фывфывфыв:
кодекс журналістської етики -- довіра користувачів
Свободных экз. нет

Найти похожие