Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Зозульов, О.$<.>)
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
Сигли бібліотек за посиланням
1.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: М3/2017/5/6
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2017г. № 5/6
Содержание:
Лилик, І. Першочергові завдання ГО "Українська асоціація маркетингу": пріоритети 2018 року / І. Лилик. - С.4-15
Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018 : експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції. - С.16-21
Штепа, А. От слайда к слову или как выступить єффективно / А. Штепа ; Рітсон Марк; Я. Дадо, В. Віктор Ян. - С.22-25
Відео-маркетинг: путівник для початківця. - С.26-29
Марк, Рітсон. RITSON: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років / Рітсон Марк ; Я. Дадо, В. Віктор Ян. - С.30-32
Шинкаренко, Н. Віртуальні виставки - нові можливості маркетингових комунікацій / Н. Шинкаренко ; Т. Решетилова. - С.33-37
В борьбе за Украину без сексизма. - С.38-41
5 идей оригинальных корпоративных подарков к Новому году. - С.42-44
Споживчі настрої в Україні, грудень 2017: індекс склав 60,3. - С.45-46
Дадо, Я. Маркетинг управління - конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі / Я. Дадо, В. Віктор Ян. - С.47-55
Решетилова, Т. Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара / Т. Решетилова. - С.56-63
Зозульов, О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє / О. Зозульов. - С.64-72
Перевозова, І. Мотиватори праці менеджмерів / І. Перевозова, І. Попадинець. - С.73-78
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Зозульов, О.
    Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє [Текст] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 64-72

Рубрики: Маркетинг--Технології

фывфывфыв:
діяльність маркетингова -- економіка мережева -- процеси інтеграційні
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: М3/2018/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2018г. № 1
Содержание:
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2017 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.4-26
Зозульов, О. Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок / О. Зозульов, О. Москаленко. - С.29-36
Факти про веб сайти в 2018 році (і чому токенізація є гарною ідеєю для цієї галузі). - С.37-41
Что год грядущий нам готовит? Итог 2017 года, прогноз мами развития рынка маркетинговых сервисов на 2018. - С.42-44
Папашев, О. Маркетинговая стратегия развития автомобилеразвития в Украине / О. Папашев, М. Сокол. - С.45-55
Максименко, О. Аналіз сутності управління багатоквартирним будинком та необхідності підготовки менеджмерів (управителів) / О. Максименко, В. Кулакова. - С.56-64
Сфера интернет маркетинг: динамика изменений и современное состояние. - С.65-67
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Зозульов, О.
    Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок [Текст] / О. Зозульов, О. Москаленко // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 29-36

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
прийняття рішень -- нейрофізіологія -- психологія когнітивна
Доп.точки доступа:
Москаленко, О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
Шифр: М3/2018/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2018г. № 2
Содержание:
Сколько стоит фронт лайн в промоушен: шестая волна исследований ставок полевого персонала. - С.4-7
Мельник, Т. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах / Т. Мельник. - С.8-25
Ангелова, С. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство / С. Ангелова. - С.26-31
Лилик, І. Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави / І. Лилик. - С.32-35
Романовская, А. Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж? / А. Романовская. - С.36-45
Зозульов, О. Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку / О. Зозульов. - С.46-54
Яцишина, Л. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння / Л. Яцишина. - С.55-62
Зубковський, Ю. Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України / Ю. Зубковський. - С.63-68
Лук'янихін, В. Формування ефективних комунікацій у системі "університет студент роботодавець" через призму дуальної освіти / В. Лук'янихін. - С.69-71
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Зозульов, О.
    Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку [Текст] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 46-54

Рубрики: Маркетинг

фывфывфыв:
технології нові -- дослідження -- стратегія
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
Шифр: М6/2018/6
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текстььь] : професиональный. - К, 1996 - . - Выходит ежемесячно
2018г. № 6
Содержание:
Неплатежеспособность? Проблема! Но для маркетологов нет нерешаеміх проблем!. - С.10-18
Коршевнюк, Л. Маркетинг позволяет успешно бороться с проблемой низкой платежеспособности / Л. Коршевнюк. - С.20-21
Ромат, Е. Брендинг у комунікаціях держави та органів публічного управління / Е. Ромат, Ю. Гаврилечко. - С.22-30
Зозульов, О. Інноваційний підхід до репозиціонування бренду на промисловому ринку / О. Зозульов, К. Менькова. - С.32-37
Білявська, Ю. Я - бренд! Інструмент чи звичний спосіб життя? / Ю. Білявська. - С.38-40
Современные модели поведения покупателя. - С.42-44
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.


    Зозульов, О.
    Інноваційний підхід до репозиціонування бренду на промисловому ринку [Текст] / О. Зозульов, К. Менькова // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 6. - С. 32-37

Рубрики: Бренд

фывфывфыв:
ринок споживчий -- позиціонування
Доп.точки доступа:
Менькова, К.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.
Шифр: М3/2018/3
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2018г. № 3
Содержание:
Бучинська, О. Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку / О. Бучинська. - С.5-12
Басулто, Ж. Тренды социальных медиа 2018 / Ж. Басулто. - С.13-18
Діджитал липень: рейтинг сайтів та мобільних додатків від Kantar TNS. - С.23-25
Споживчі настрої в Україні, червень 2018: індекс склав 65,6. - С.26-27
Щирін, Ю. Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії) / Ю. Щирін. - С.28-30
Головні тенденції ринку праці України І півріччя 2018 року. - С.32-35
На сторожі комунікацій: ринок праці та PR-фахівці. - С.41-45
Зозульов, О. Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії / О. Зозульов. - С.47-54
Діяльність сертифікаційного центру при Одеському Національному політехнічному університеті. - С.55
Максименко, О. Вимоги часу до оцінювання кваліфікаційного рівня фахівців в житловій сфері. Історії питання / О. Максименко. - С.56-59
Стариков, С. Тренінги Української асоціації маркетингу / С. Стариков. - С.60-62
Діяльність ІГКР у ЗНУ відбувся семінар із попередження проявів сексистської реклами. - С.66-69
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


    Зозульов, О.
    Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії [Текст] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 47-54

Рубрики: Маркетинг

фывфывфыв:
технології -- бізнес-моделі -- конкурентоспроможність товару
Свободных экз. нет

Найти похожие

11.
Шифр: М6/2018/7/8
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текстььь] : професиональный. - К, 1996 - . - Выходит ежемесячно
2018г. № 7/8
Содержание:
Служба маркетинга в компании: объять необъятное, объединить необъединимое (результаты опроса экспертов). - С.10-18
Носова, О. Маркетинг - это одновременно и аналитика, и эмоции! И это длительная систематичная работа / О. Носова. - С.20-21
Фоменко, И. Задача иаркетолога - постоянно следить за трендами и учиться / И. Фоменко. - С.22-23
Венгер, Е. Работа отдела маркетинга - незаметная работа / Е. Венгер. - С.24-25
Сотник, В. На нашем рынке много компаний с крутыми маркетинг - службами. Но не у всех есть шанс реализовать свои планы / В. Сотник. - С.25-27
Коршевнюк, Л. В современных условиях маркетинг становится зоной бизнес-девелопмента / Л. Коршевнюк. - С.28-29
Лищук, Ю. Маркетологи ХХІ века / Ю. Лищук. - С.30-32
Ламуру, И. Ряд механизмов сделать маркетинг маркетинговому отделу / И. Ламуру. - С.33-35
Стельмахова, А. Бизнесу надо искать пути для собственного развития и реализовывать их / А. Стельмахова. - С.36-40
Ромат, Є. Галузевий та інші підходи до розуміння зв'язків із громадськістю / Є. Ромат. - С.42-50
Зозульов, О. В. Життєвий цикл товару після його купівлі / О. В. Зозульов. - С.52-56
Как преодолеть крупнейшие SMM-вызовы. - С.62-69
10 Instagram трендов 2018 года. - С.70-73
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.


    Зозульов, О. В.
    Життєвий цикл товару після його купівлі [Текст] / О. В. Зозульов // Маркетинг и реклама. - 2018. - 7/8. - С. 52-56

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

фывфывфыв:
прогнозування -- поведінка споживача
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.
Шифр: М3/2018/6
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2018г. № 6
Содержание:
Яцишина, Л. Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку / Л. Яцишина, Шевченко І. - С.4-10
Маркетинг в искусстве или как измерить творчество?. - С.11-21
Марр, Б. Найбільші помилки та пастки бенчмаркінгу, яких необхідно уникати / Б. Марр. - С.22-24
Міжнародна фундація виборчих систем (IFES) в Україні провела пілотне дослідження. - С.25-32
Споживчі настрої в Україні. грудень 2018: індекс склав 62, 2. - С.33-34
Рясних, Є. Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства / Є. Рясних, О. Савченко. - С.35-44
Савицька, Н. Контент-маркетинг: стратегія і тактика / Н. Савицька, В. Михайлова. - С.45-51
Зозульов, О. Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі / О. Зозульов, К. Афанасьєва. - С.52-65
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

14.


    Зозульов, О.
    Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі [Текст] / О. Зозульов, К. Афанасьєва // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 52-65

Рубрики: Маркетинг

фывфывфыв:
ПОНЯТТЯ КІБЕРПРОСТІР -- СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ
Доп.точки доступа:
Афанасьєва, К.

Свободных экз. нет

Найти похожие