Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (4)Рівненщина: Минуле і сьогодення (2)Історична Волинь (1)Газета “Червоний прапор” (8)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Демченко, В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12
Сигли бібліотек за посиланням
1.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: Н14/2017/4
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2017г. № 4
Содержание:
Ваколя, З. Формування громадянської компетентності вчителів та учнів у контексті розбудови нової школи на Закарпатті на початку 20-х років 20 століття / З. Ваколя. - С.3-7
Демченко, В. Функціональна неграмотність - гуманітарна загроза людству? / В. Демченко. - С.7-9
Адамович, І. Інформаційна підтримка навчально-виховного процесу освітнього закладу / І. Адамович. - С.10-13
Вознюк, Л. Експертно-аналітична функція менеджера шкільної освіти / Л. Вознюк. - С.13-17
Лінник, Ю. Імплементація реформи освіти 2017 року : європейський досвід, проблеми та перспективи / Ю. Лінник : 18-21
Ткаченко, Г. Урахування профілю підготовки фахівців у викладанні філософії: з досвіду роботи Рівненського державного базового медичного коледжу / Г. Ткаченко. - С.21-23
Гуріна, А. Медіаграмотність як життєво необхідна навичка в сучасному соціально-політичному та культурному просторі України / А. Гуріна. - С.24-26
Зубик, Л. Технології реалізації спеціалізованих ANDROID- додатків / Л. Зубик. - С.26-29
Лехіцький, Т. Особливості підготовки вчителів до створення і використання електронних підручників / Т. Лехіцький. - С.30-32
Овчарук, О. Сучасні вимоги до цифрової грамотності в системі шкільної освіти: на основі рамки цифрової компетентності / О. Овчарук. - С.32-35
Тимощук, О. Використання сервісів мережі інтернет у контурі ДЕР "Освітньо-інформаційне середовище як фактор цілісного розвитку особистості" / О. Тимощук, Ю. Новак. - С.36-41
Філоненко, К. Метод побудови когнітивних карт із метою визначення параметрів впливу на рівень академічної успішності студентів змішаного навчання / К. Філоненко. - С.41-45
Артемова, О. Креативність як базисна характеристика вчителя сучасної школи / /О. Артемова. - С.46-49
Федорова, Н. Діагностика сформованості гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів у процесі професійної підготовки / Н. Федорова. - С.50-53
Цимбалюк, О. Методологічні підходи до вивчення професійно-комунікативної діяльності фахівця соціальної роботи / О. Цимбалюк. - С.54-57
Юрчук, Л. Особливості арт-терапії в соціальній інклюзії / Л. Юрчук. - С.57-60
Криницька, О. Професійна орієнтація навчально-методичних матеріалів у ході викладання української мови як іноземної / О. Криницька, Е. Варениця. - С.60-64
Лавренчук, В. Художньо-естетичне освоєння життя та діяльності гетьмана Івана Мазепи в українській літературі 19 століття / В. Лавренчук. - С.65-69
Паніна, Л. Розвиток римо-католицької церкви в сучасній Україні : особливості партикулярної реорганізації 1990-х - початку 2000-х років / Л. Паніна. - С.70-73
Приймак, О. Розвиток алгоритмічного мислення учнів початкових класів у процесі засвоєння ними математичного матеріалу / О. Приймак. - С.74-78
Онищук, І. Роль культури самовираження в особистісно-професійному становленні майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти / І. Онищук. - С.78-81
Черешнюк, О. Економічне виховання дітей дошкільного віку за кордоном / О. Черешнюк. - С.82-85
Войтович, О. Технологічна компетентність у структурі професійної підготовки фахівців-екологів / О. Войтович. - С.86-88
Побидайло, Н. Особливості реалізації краєзнавчого принципу в процесі екскурсій фізико-географічного спрямування / Н. Побидайло. - С.89-91
Бухальська, С. Розвиток комунікативних умінь студентів медичних навчальних закладів засобами навчального тренінгу / С. Бухальська, С. Бухальська. - С.92-96
Гавлітіна, Т. Системно-ціннісний підхід до виховання учнів у сучасному закладі освіти / Т. Гавлітіна. - С.97-100
Даюк, Ж. Фортепіанна мініатюра як теоретична дефініція / Ж. Даюк, А. Бубало. - С.103-105
Димченко, С. Диригентська спадщина Арнольда Маргуляна в історичному аспекті української музичної культури / С. Димченко. - С.106-109
Левчук, Я. Соціальний вимір музичних субкультур / Я. Левчук. - С.109-112
Нарожна, Н. Педагогічний концепт професійних здібностей майбутніх диригентів хорових колективів / Н. Нарожна, Л. Остапенко. - С.113-115
Радковська, Л. До питання організації вокально-хорової роботи з молодшими школярами в позакласній музичній діяльності / Л. Радковська. - С.116-118
Радковська, Л. Особливості організації роботи музиканта-акомпаніатора / Л. Радковська, Ю. Янкович. - С.119-121
Сверлюк, Я. Професійна рефлексія диригента як психологічний феномен / Я. Сверлюк, Л. Остапенко. - С.121-124
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Демченко, В.
    Функціональна неграмотність - гуманітарна загроза людству? [Текст] / В. Демченко // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2017. - №4. - С. 7-9

Рубрики: Освіта--Реформування

фывфывфыв:
школа нова українська -- корегування змісту
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: Н14/2018/3
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2018г. № 3
Содержание:
Андрощук, І. Умови забезпечення професійного розвитку викладачів кафедр менеджменту польських університетів / І. Андрощук. - С.3-7
Толмачова, І. Благодійництво в педагогіці: напрямок чи парадигма? / І. Толмачова. - С.10-16
Кіян, О. Творча компетентність педагога в рамках реалізації концепції "Нова українська школа" / О. Кіян. - С.17-20
Мельник, Н. Сучасні тенденції щодо ролі методичних служб в удосконаленні професійної компетентності педагогічних працівників / Н. Мельник. - С.21-25
Москалець, М. Розвиток професійних компетентностей учителів в умовах реформування української школи в системі післядипломної педагогічної освіти / М. Москалець, В. Швидун. - С.25-29
Толочко, С. Модернізація компетентнісного підходу в системі післядипломної педагогічної освіти України для сталого розвитку / С. Толочко. - С.29-36
Дем’янюк, В. Професійно-ціннісна підготовка майбутніх фахівців у контексті модернізації вищої освіти в Україні / В. Дем’янюк. - С.36-39
Кристопчук, Т. Проектні технології як засіб стимулювання творчих здібностей здобувачів освіти / Т. Кристопчук. - С.40-43
Носенко, Ю. Технологія підтримки персоніфікованого навчального середовища / Ю. Носенко, М. Шишкіна. - С.44-50
Павлова, Н. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі професійної підготовки / Н. Павлова. - С.50-55
Савченко, В. Модернізація процесу навчання завдяки застосуванню інтерактивних освітніх технологій / В. Савченко. - С.55-57
Кожушкіна, Т. Встановлення взаємозв’язків культури міжособистісної взаємодії із сучасними галузями знань / Т. Кожушкіна. - С.58-61
Воробйова, Л. Мовна особистість школярів: формування в системі Малої академії наук / Л. Воробйова, Т. Сергіюк. - С.62-65
Бондар, І. Креативні завдання як засіб формування компетентностей старшокласників на уроках всесвітньої історії / І. Бондар. - С.66-69
Белешко, Д. Навчаємо розв’язувати геометричні задачі. Друге та інші формулювання теореми косинусів / Д. Белешко. - С.70-73
Ковтонюк, Г. До питання вивчення структур даних у курсі інформатики майбутніми вчителями фізико-математичних дисциплін / Г. Ковтонюк. - С.74-77
Шутяк, В. Особливості підготовки вчителя початкових класів до уроків трудового навчання / В. Шутяк. - С.78-82
Поплавська, Г. Особливості вивчення інформатики в початковій школі / Г. Поплавська. - С.82-84
Литвиненко, С. Соціально-педагогічні аспекти діяльності вихователя закладу дошкільної освіти / С. Литвиненко. - С.85-87
Юрчук, О. Сформованість готовності майбутніх вихователів до здійснення рухового режиму в закладі дошкільної освіти / О. Юрчук. - С.88-92
Бухальська, С. Здоров’язбережувальні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього медичного фахівця та особистості в освітньому середовищі / С. Бухальська. - С.93-96
Удовиченко, І. Педагогічні умови навчання географії в старшій школі на профільному рівні на прикладі вивчення процесів глобалізації / І. Удовиченко. - С.96-110
Крусь, О. Національне виховання як педагогічна домінанта / О. Крусь. - С.128-131
Мазурок, І. Роль куратора в контексті особистісно орієнтованої технології виховання студентів / І. Мазурок, Л. Столярчук. - С.131-134
Войтович, О. Студійна робота аранжувальника на прикладі запису вокалу із застосуванням інноваційної мікрофонної звукотехніки / О. Войтович. - С.135-139
Левчук, Я. Молодіжні субкультури в контексті суспільно-історичного розвитку / Я. Левчук. - С.139-142
Семенюк, Н. Педагогічна спадщина Феофана Щегельського / Н. Семенюк. - С.143-147
Сінельников, І. Самостійна робота як складова формування професійної майстерності студента-вокаліста / І. Сінельников, Л. Остапенко. - С.148-151
Гаоян, С. Методи, форми та алгоритми поліхудожньої підготовки майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін / С. Гаоян. - С.151-154
Тарчинська, Ю. Сутність сучасних принципів формування виконавської техніки піаніста / Ю. Тарчинська, Ю. Дубан. - С.155-159
Берека, В. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для навчання та розвитку обдарованих дітей / В. Берека. - С.160-163
Гавлітіна, Т. Мистецтво родинного виховання за В. О. Сухомлинським / Т. Гавлітіна. - С.163-166
Городецька, О. Вплив медіа-інформаційних технологій на процес соціалізації дітей дошкільного віку / О. Городецька. - С.166-169
Демченко, В. Виявлення і розвиток креативних можливостей учнів: від педагогічної спадщини В. Сухомлинського до сучасних поглядів К. Робінсона / В. Демченко. - С.169-171
Гринькова, Н. Використання ідей В. О. Сухомлинського у моральному вихованні учнів молодшого шкільного віку / Н. Гринькова. - С.172-174
Екологічне виховання студента-медика Рівненської медичної академії на засадах викладання біології. - С.175-179
Ковбасюк, Т. Виховання особистості в аспекті педагогічного виміру Василя Сухомлинського / Т. Ковбасюк. - С.179-182
Лютко, О. Інтеграція ідей М. Ліпмана та В. Сухомлинського в освітньому процесі нової української школи / О. Лютко. - С.182-187
Михасюк, Т. Система етичних бесід Василя Сухомлинського як джерело розвитку мовленнєво-творчих здібностей молодшого школяра / Т. Михасюк. - С.188-192
Павлюк, В. Безпека освітнього процесу як важливе завдання нової української школи / В. Павлюк. - С.193-195
Пустовіт, Г. Проблеми освіти дітей з особливими потребами в педагогічній системі Василя Сухомлинського / Г. Пустовіт. - С.196-199
Шпичак, І. Духовно-ціннісний розвиток особистості у спадщині В. Сухомлинського / І. Шпичак. - С.204-206
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Демченко, В.
    Виявлення і розвиток креативних можливостей учнів: від педагогічної спадщини В. Сухомлинського до сучасних поглядів К. Робінсона [Текст] / В. Демченко // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 169-171

Рубрики: Освіта України

   Педагогіка--Персоналії


фывфывфыв:
доктрина національна -- мислення образне
Доп.точки доступа:
Сухомлинський, В. О. \о нем\

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
Шифр: Д33/2019/4
   Журнал

Дошкільний навчальний заклад [Текстььь]. - Харків, 2007 - . - Выходит ежемесячно
2019г. № 4
Содержание:
Думчикова, Т. О. З малюками граємо - про здоров’я дбаємо! / Т. О. Думчикова. - С.2-5
фывфыв: здоровий спаосіб життя
Яковлєва, О. Подорож до народної іграшки : інтегроване заняття в старшій групі ("Дитина в соціумі") / О. Яковлєва, Л. Смілянська. - С.6-10
фывфыв: пізнавальний розвиток
Коврова, Є. Юний правознавець : заняття в старшій групі / Є. Коврова. - С.10-12
фывфыв: булінг
Богдан, А. Великодня писанка : інтегроване заняття з ознайомлення з навколишнім світом, розвитку мовлення в старшій групі / А. Богдан. - С.13-17
фывфыв: писанки
Береза, Л. Великодні писанки : інтегроване заняття з розвитку мовлення з елементами музейної педагогіки в старшій групі / Л. Береза. - С.18-23
фывфыв: обереги
Пшенична, О. Великодні дива : свято у середній логопедичній групі / О. Пшенична. - С.25-28
фывфыв: дозвілля
Усенко, Н. Ю. Весну вітаємо - співаємо, танцюємо, граємо : розвага для дітей середнього дошкільного віку / Н. Ю. Усенко. - С.30-32
фывфыв: повага до традицій
Демченко, В. На Великдень червоне яєчко славиться / В. Демченко. - С.33
фывфыв: словник
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Демченко, В.
    На Великдень червоне яєчко славиться [Текст] / В. Демченко // Дошкільний навчальний заклад. - 2019. - № 4. - С. 33

Рубрики: Дошкільне навчання--Навчання грамоти

   Дошкільне виховання


фывфывфыв:
словник
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
Шифр: Н14/2020/4
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2020г. № 4
Содержание:
Демченко, В. Розвиток латерального мислення у здобувачів освіти як важливої складової креативного мислення / В. Демченко. - С.3-6
Бурак, В. Модернізація професійної підготовки фахівців готельно-ресторанного господарства в закладах вищої освіти / В. Бурак. - С.7-12
Климчук, О. Аксіологічна складова європейських підходів до професійної підготовки корпусу медичних сестер / О. Климчук. - С.12-16
Осіпчук, Н. Іншомовна освіта у технічних закладах вищої освіти Республіки Польщі / Н. Осіпчук, Н. Осадча. - С.16-20
Дембіцька, С. Удосконалення організації науково-дослідної роботи студентів як складової професійної підготовки в закладах вищої освіти / С. Дембіцька, С. Пугач. - С.21-24
Констанкевич, Л. Використання сервісу Google classroom у процесі дистанційного навчання / Л. Констанкевич. - С.25-29
Литвинова, С. Програма навчальної дисципліни «Хмаро орієнтовані технології підтримки науково-освітньої діяльності» для підготовки здобувачів вищої освіти ступеня «доктор філософії» / С. Литвинова, М. Мар’єнко. - С.30-36
Пустовіт, Г. Упровадження STEM-освіти на уроках географії: дидактична складова / Г. Пустовіт, Я. Сивохоп. - С.37-41
Демчук, О. Змістовно-організаційні особливості технології формування життєвої компетентності майбутніх психологів / О. Демчук. - С.42-45
Шпичак, І. Психолого-педагогічні умови компетентнісно орієнтованого розвитку особистості / І. Шпичак. - С.45-49
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.


    Демченко, В.
    Розвиток латерального мислення у здобувачів освіти як важливої складової креативного мислення [Текст] / В. Демченко // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 4. - С. 3-6

Рубрики: Філософія освіти

фывфывфыв:
професійний розвиток -- освітні інновації -- нестандартне мислення
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.
Шифр: Н14/2021/4
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2021г. № 4
Содержание:
Пустовіт, Г. Володимир Вернадський і сучасність / Г. Пустовіт. - С.3-10
Мельник, Н. Підготовка педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти до реалізації нових державних освітніх стандартів / Н. Мельник. - С.11-15
Ілійчук, Л. Моніторинг якості освіти: концептуальні підходи та проблеми класифікації / Л. Ілійчук. - С.16-19
Віролайнен, О. Проблеми та перспективи впровадження змішаної форми навчання в закладах загальної середньої освіти / О. Віролайнен. - С.20-23
Іванюк, І. Використання інструментів і ресурсів цифрового освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти: результати досліджень / І. Іванюк. - С.24-30
Кінах, Н. Підвищення фахового рівня вчителів початкової школи у контексті цифрового підприємництва / Н. Кінах. - С.30-36
Рисинець, Н. Формування готовності фахівців з міжнародного права до професійної діяльності / Н. Рисинець. - С.37-43
Сологуб, О. Результати науково-дослідної роботи з розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності методистів регіональних служб / О. Сологуб. - С.44-49
Вернидуб, О. Особливості роботи з обдарованими учнями в сучасних умовах на прикладі проведення учнівських онлайн-олімпіад / О. Вернидуб. - С.50-54
Дубровіна, І. Формування комунікативної взаємодії у педагогічному колективі: теорія та практика / І. Дубровіна. - С.55-62
Ковбасюк, Т. Психолого-педагогічні особливості мотивації педагогів до професійної діяльності / Т. Ковбасюк. - С.62-68
Ковригіна, Л. Особливості реалізації інклюзивного підходу в системі забезпечення якості освіти / Л. Ковригіна. - С.69-74
Третяк, О. Особливості виховання толерантності в учнів молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі / О. Третяк. - С.75-80
Барабаш, С. Використання текстових написів пам’яток університетів для навчання інокомунікантів української мов / С. Барабаш. - С.81-86
Лавренчук, В. Емоційно-ціннісна складова компетентнісного уроку літератури в Новій українській школі / В. Лавренчук. - С.87-91
Мушировська, Н. Українознавчі засади викладання української мови за професійним спрямуванням студентам спеціальності «Культурологія» / Н. Мушировська. - С.91-98
Гон, М. Полпотівське «Взірцеве суспільство» у дискурсі історії повсякдення / М. Гон. - С.99-104
Давидюк, Р. Розвиток критичного мислення учнів у процесі вивчення теми «Голодомор 1932–1933 років в Україні» / Р. Давидюк, В. Данильчук. - С.105-109
Генсіцька-Антонюк, Н. Формування умінь старшокласників розв’язувати тригонометричні рівняння / Н. Генсіцька-Антонюк. - С.110-113
Гнепа, О. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів в умовах Нової української школи / О. Гнепа. - С.114-118
Демченко, В. Емоційний інтелект як засіб підвищення когнітивних та креативних можливостей молодших школярів / В. Демченко. - С.119-123
Гребінь, С. Трансдисциплінарність у змісті природничо-математичної освіти / С. Гребінь. - С.124-128
Черній, А. Педагогічна система В. О. Сухомлинського в Новій українській школі / А. Черній. - С.129-134
Кіян, О. Теоретико-практичні аспекти формування ціннісних орієнтацій та ставлень особистості підлітка в закладах загальної середньої освіти / О. Кіян. - С.134-140
Мосякова, І. Менеджмент у багатопрофільних закладах позашкільної освіти: питання системності управлінської діяльності керівника / І. Мосякова. - С.141-145
Щербина, В. Формування емоційного світу дитини в педагогічній творчості Василя Сухомлинського / В. Щербина, О. Чабан. - С.146-151
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.
Шифр: Н14/2022/2
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2022г. № 2
Содержание:
Cавчук, Б. Використання коучингових технік подолання опору та налагодження зворотного зв’язку у підготовці майбутнього менеджера / Б. Cавчук, Р. Котенко, Л. Прокопів. - С.3-7
Лютко, О. Розвиток оцінювально-аналітичної компетентності педагога як умова дотримання професійного стандарту / О. Лютко, В. Зиль. - С.8-13
Наумчук, Т. Сучасні підходи щодо підготовки керівників закладів дошкільної освіти до інноваційної діяльності в Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти / Т. Наумчук. - С.13-19
Пугач, В. Закордонний досвід професійної підготовки майбутніх фахівців засобами дистанційного навчання / В. Пугач. - С.20-27
Філіпчук, В. Використання онлайн-сервісу Google forms в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти / В. Філіпчук, Н. Харченко. - С.27-37
Абрамович, Т. Конститутивні аспекти підвищення фахового рівня педагогів у закладах післядипломної педагогічної освіти щодо створення інклюзивного освітнього середовища / Т. Абрамович. - С.38-42
Голубюк, Ю. Розвиток емоційного інтелекту осіб з особливими освітніми потребами / Ю. Голубюк. - С.43-47
Демченко, В. Діагностика творчих можливостей дітей молодшого шкільного віку / В. Демченко. - С.47-51
Папуша, В. Генеза уявлень про ігрову терапію емоційно-вольової та комунікативної сфер дитини / В. Папуша. - С.52-56
Заводна, Л. Новітні фемінітиви як відображення суспільних викликів сьогодення / Л. Заводна, М. Мазурок. - С.57-62
Кралюк, П. Шлях королеви: реконструкція маршруту Анни руської з Києва до Франції / П. Кралюк, В. Лавренчук, Ф. Баландін. - С.62-67
Лелюх, С. Персоніфікація як основа біографічного методу в історико-педагогічній регіоналістиці: дихотомія проблеми / С. Лелюх. - С.68-73
Андрійчук, В. Особливості застосування технології кооперативного навчання в освітньому процесі сучасної початкової школи / В. Андрійчук. - С.74-78
Лунячек, В. Трансформація географічної освіти у процесі реалізації концепції Нової української школи / В. Лунячек, К. Борисенко, Ю. Ієвлєва. - С.79-87
Пустовіт, Г. Аксіологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі культури в закладах вищої освіти: від теорії до практики / Г. Пустовіт. - С.88-95
Білавич, Г. Концепція духовно-морального виховання особистості у вимірі творчої спадщини Василя Сухомлинського крізь погляд сьогодення / Г. Білавич, Н. Салига, М. Копчук-Кашецька. - С.96-100
Ситченко, А. Проблема патріотичного виховання в науковому дискурсі / А. Ситченко, І. Корнієнко. - С.101-104
Журба, К. Війна як чинник впливу на смисложиттєву сферу сучасних підлітків / К. Журба. - С.105-109
Христенко, О. Виховний потенціал історичних джерел у формуванні громадянських цінностей майбутніх лікарів / О. Христенко. - С.110-114
Яремович, М. Ціннісні орієнтири й змістове наповнення категорій громадянської солідарності та солідаризму у професійному становленні майбутніх учителів / М. Яремович. - С.114-118
Шетеля, Н. Засоби практичної реалізації аксіологічного підходу у сфері професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі культури і мистецтв / Н. Шетеля. - С.119-123
Сверлюк, Я. Актуалізація художніх цінностей музичного мистецтва / Я. Сверлюк. - С.124-128
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

11.


    Демченко, В.
    Емоційний інтелект як засіб підвищення когнітивних та креативних можливостей молодших школярів [Текст] / В. Демченко // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 4. - С. 119-123

Рубрики: Початкова школа

фывфывфыв:
когнітивність -- здібності
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Демченко, В.
    Діагностика творчих можливостей дітей молодшого шкільного віку [Текст] / В. Демченко // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2022. - № 2. - С. 47-51

Рубрики: Початкова школа

   Психологія творчості


фывфывфыв:
діагностичні методики -- інтелект -- обдарованість -- креативність -- творчі задатки та здібності
Свободных экз. нет

Найти похожие