Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Бучинська, О.$<.>)
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12
Сигли бібліотек за посиланням
1.
Шифр: М3/2018/3
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2018г. № 3
Содержание:
Бучинська, О. Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку / О. Бучинська. - С.5-12
Басулто, Ж. Тренды социальных медиа 2018 / Ж. Басулто. - С.13-18
Діджитал липень: рейтинг сайтів та мобільних додатків від Kantar TNS. - С.23-25
Споживчі настрої в Україні, червень 2018: індекс склав 65,6. - С.26-27
Щирін, Ю. Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії) / Ю. Щирін. - С.28-30
Головні тенденції ринку праці України І півріччя 2018 року. - С.32-35
На сторожі комунікацій: ринок праці та PR-фахівці. - С.41-45
Зозульов, О. Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії / О. Зозульов. - С.47-54
Діяльність сертифікаційного центру при Одеському Національному політехнічному університеті. - С.55
Максименко, О. Вимоги часу до оцінювання кваліфікаційного рівня фахівців в житловій сфері. Історії питання / О. Максименко. - С.56-59
Стариков, С. Тренінги Української асоціації маркетингу / С. Стариков. - С.60-62
Діяльність ІГКР у ЗНУ відбувся семінар із попередження проявів сексистської реклами. - С.66-69
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Бучинська, О.
    Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку [Текст] / О. Бучинська // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 5-12

Рубрики: Маркетинг послуг

фывфывфыв:
комунікації -- реклама -- PR
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: М3/2018/4
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2018г. № 4
Содержание:
Міжнародний форум "Реклама ХХІ сторіччя. Стандарт недискримінаційної реклами". - С.4-5
Лилик, І. Гендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування / І. Лилик. - С.6-14
Сміллі, Е. Гендерні стереотипи в рекламі: зображення, сприйняття та шкода / Е. Сміллі, О. Давліканова. - С.15-36
Бучинська, О. Гендерні образи сучасної реклами / О. Бучинська. - С.37-41
Хобта, С. Гендерні стереотипи та уявлення про гендерну дискримінацію онлайн-користувачів України / С. Хобта. - С.42-46
Які іграшки ви даєте своїм дітям?. - С.47-49
Машина, Ю. Крос-девайся комерція: стан та перспективи розвитку в Україні / Ю. Машина, В. Кривещенко. - С.50-57
Кулакова, В. Механізми формування корпоративної культури / В. Кулакова. - С.58-63
Чайка, Є. Ринок куберспорту: стан та структура / Є. Чайка. - С.64-71
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Бучинська, О.
    Гендерні образи сучасної реклами [Текст] / О. Бучинська // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 37-41

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- реклама сучасна -- сексизм
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
Шифр: М3/2018/5
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2018г. № 5
Содержание:
Лазебник, М. Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2018 і прогноз об'ємів ринку 2019 / М. Лазебник. - С.4-11
Спикери 12 Remarketing рассказали как сделать бренд видимым. - С.11-16
Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys. - С.16-27
Ковальчук, С. Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу / С. Ковальчук, М. Принько. - С.27-35
Споживчі настрої в Україні, листопад 2018: індекс склав 59,8. - С.35-37
Боде, Л. Європейські рекламні стандарти та зображення жінок і чоловіків в рекламі: правила, тренди, ініціативи / Л. Боде, Ж. Райжите. - С.37-47
Бучинська, О. Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі / О. Бучинська. - С.47-65
Максименко, О. Формування системи незалежного оцінювання професійних управителів та енергоменеджерів як відповідь на виклики сьогодення / О. Максименко. - С.65-70
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Бучинська, О.
    Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі [Текст] / О. Бучинська // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 47-65

Рубрики: Реклама--Маркетинг

фывфывфыв:
ІМІДЖЕВА СКЛАДОВА В РЕКЛАМІ -- СУЧАСНА РЕКЛАМА
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
Шифр: М3/2019/5
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2019г. № 5
Содержание:
Ільїна, С. Інструменти моніторингу та аналітики ринку маркетингових досліджень України з системи ProZorro / С. Ільїна. - С.4-10
Ринок маркетингових сервісів - 2019-2020: висновки 2019. - С.11-16
Монтрін, І. Оцінювання ефективності реклами підприємства на ринку туристичних послуг / І. Монтрін, А. Коротєєва. - С.17-22
Гарслян, И. Private Labelэкономия или разумное потребление / И. Гарслян. - С.23-25
Новикова, З. PR на ринку сучасного образотворчого мистецтва / З. Новикова. - С.26-33
Бучинська, О. Чорна п’ятниця: міф чи реальність / О. Бучинська. - С.34-42
Корчинський, А. Адвокати бренду як ефективний інструмент маркетингових комунікацій в соціальних медіа / А. Корчинський. - С.43-52
Стельмахова, О. Лобізм без резонансу : вийшла нова вітчизняна книга про PR / О. Стельмахова. - С.53-54
Ковальчук, С. Медіаграмотність як сучасний інструмент боротьби з маніпуляторами та фейками / С. Ковальчук ; C/ Rjdfkmxer, О. Мороз. - С.55-64
Українські вузи почали пілотні проекти по впровадженню дуальної форми здобуття освіти. - С.65-66
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.


    Бучинська, О.
    Чорна п’ятниця: міф чи реальність [Текст] / О. Бучинська // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 34-42

Рубрики: Паблик рілейшнз

фывфывфыв:
РИНОК образотворчого мистецтва -- зв’язки з громадскістю
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.
Шифр: М3/2019/6
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2019г. № 6
Содержание:
Лазебник, М. Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2019 і прогноз об’ємів ринку 2020 / М. Лазебник. - С.12-18
Ринок маркетингових сервісів - 2019-2020: прогноз 2020. - С.19-25
Новикова, І. Формування системи управління маркетинговими ризиками інноваційної діяльності підприємств в сучасних умовах / І. Новикова. - С.26-35
Субот, О. Якість українського молока - шанс для експорту чи загроза для внутрішнього ринку? / О. Субот, О. Гладунов. - С.36-41
Танасійчук, А. Вивчення попиту на мінеральну воду / А. Танасійчук, А. Габрид. - С.42-49
Лилик, І. 2019: звіт про діяльність індустріального гендерного комітету з реклами / І. Лилик, О. Бучинська. - С.52-58
Савицька, Н. Звіт про діяльність Харківського регіонального представництва індустріального гендерного комітету з реклами / Н. Савицька, М. Михайлова. - С.59-62
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


    Лилик, І.
    2019: звіт про діяльність індустріального гендерного комітету з реклами [Текст] / І. Лилик, О. Бучинська // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 6. - С. 52-58

Рубрики: Реклама--Маркетинг

фывфывфыв:
дискримінаційні рекламні кампанії -- тема сексизму -- аналіз скарг на рекламу
Доп.точки доступа:
Бучинська, О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.
Шифр: М3/2020/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2020г. № 1
Содержание:
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2019 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.4-29
Танасійчук, А. Маркетингові дослідження ринку приладдя для малювання / А. Танасійчук, О. Гуцало. - С.30-44
Бучинська, О. Як маркетинг заробляє на коронавірусі / О. Бучинська. - С.45-54
Решетілова, Т. Особливості просування інноваційних товарів на промисловому ринку / Т. Решетілова. - С.55-57
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.


    Бучинська, О.
    Як маркетинг заробляє на коронавірусі [Текст] / О. Бучинська // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 1. - С. 45-54

Рубрики: Маркетинг

   Україна
фывфывфыв:
українські підприємства -- реклама -- товарна пропозиція
Свободных экз. нет

Найти похожие