Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (2)Історична Волинь (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Паніна, Л.$<.>)
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 11
Сигли бібліотек за посиланням
1.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: Н14/2017/4
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2017г. № 4
Содержание:
Ваколя, З. Формування громадянської компетентності вчителів та учнів у контексті розбудови нової школи на Закарпатті на початку 20-х років 20 століття / З. Ваколя. - С.3-7
Демченко, В. Функціональна неграмотність - гуманітарна загроза людству? / В. Демченко. - С.7-9
Адамович, І. Інформаційна підтримка навчально-виховного процесу освітнього закладу / І. Адамович. - С.10-13
Вознюк, Л. Експертно-аналітична функція менеджера шкільної освіти / Л. Вознюк. - С.13-17
Лінник, Ю. Імплементація реформи освіти 2017 року : європейський досвід, проблеми та перспективи / Ю. Лінник : 18-21
Ткаченко, Г. Урахування профілю підготовки фахівців у викладанні філософії: з досвіду роботи Рівненського державного базового медичного коледжу / Г. Ткаченко. - С.21-23
Гуріна, А. Медіаграмотність як життєво необхідна навичка в сучасному соціально-політичному та культурному просторі України / А. Гуріна. - С.24-26
Зубик, Л. Технології реалізації спеціалізованих ANDROID- додатків / Л. Зубик. - С.26-29
Лехіцький, Т. Особливості підготовки вчителів до створення і використання електронних підручників / Т. Лехіцький. - С.30-32
Овчарук, О. Сучасні вимоги до цифрової грамотності в системі шкільної освіти: на основі рамки цифрової компетентності / О. Овчарук. - С.32-35
Тимощук, О. Використання сервісів мережі інтернет у контурі ДЕР "Освітньо-інформаційне середовище як фактор цілісного розвитку особистості" / О. Тимощук, Ю. Новак. - С.36-41
Філоненко, К. Метод побудови когнітивних карт із метою визначення параметрів впливу на рівень академічної успішності студентів змішаного навчання / К. Філоненко. - С.41-45
Артемова, О. Креативність як базисна характеристика вчителя сучасної школи / /О. Артемова. - С.46-49
Федорова, Н. Діагностика сформованості гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів у процесі професійної підготовки / Н. Федорова. - С.50-53
Цимбалюк, О. Методологічні підходи до вивчення професійно-комунікативної діяльності фахівця соціальної роботи / О. Цимбалюк. - С.54-57
Юрчук, Л. Особливості арт-терапії в соціальній інклюзії / Л. Юрчук. - С.57-60
Криницька, О. Професійна орієнтація навчально-методичних матеріалів у ході викладання української мови як іноземної / О. Криницька, Е. Варениця. - С.60-64
Лавренчук, В. Художньо-естетичне освоєння життя та діяльності гетьмана Івана Мазепи в українській літературі 19 століття / В. Лавренчук. - С.65-69
Паніна, Л. Розвиток римо-католицької церкви в сучасній Україні : особливості партикулярної реорганізації 1990-х - початку 2000-х років / Л. Паніна. - С.70-73
Приймак, О. Розвиток алгоритмічного мислення учнів початкових класів у процесі засвоєння ними математичного матеріалу / О. Приймак. - С.74-78
Онищук, І. Роль культури самовираження в особистісно-професійному становленні майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти / І. Онищук. - С.78-81
Черешнюк, О. Економічне виховання дітей дошкільного віку за кордоном / О. Черешнюк. - С.82-85
Войтович, О. Технологічна компетентність у структурі професійної підготовки фахівців-екологів / О. Войтович. - С.86-88
Побидайло, Н. Особливості реалізації краєзнавчого принципу в процесі екскурсій фізико-географічного спрямування / Н. Побидайло. - С.89-91
Бухальська, С. Розвиток комунікативних умінь студентів медичних навчальних закладів засобами навчального тренінгу / С. Бухальська, С. Бухальська. - С.92-96
Гавлітіна, Т. Системно-ціннісний підхід до виховання учнів у сучасному закладі освіти / Т. Гавлітіна. - С.97-100
Даюк, Ж. Фортепіанна мініатюра як теоретична дефініція / Ж. Даюк, А. Бубало. - С.103-105
Димченко, С. Диригентська спадщина Арнольда Маргуляна в історичному аспекті української музичної культури / С. Димченко. - С.106-109
Левчук, Я. Соціальний вимір музичних субкультур / Я. Левчук. - С.109-112
Нарожна, Н. Педагогічний концепт професійних здібностей майбутніх диригентів хорових колективів / Н. Нарожна, Л. Остапенко. - С.113-115
Радковська, Л. До питання організації вокально-хорової роботи з молодшими школярами в позакласній музичній діяльності / Л. Радковська. - С.116-118
Радковська, Л. Особливості організації роботи музиканта-акомпаніатора / Л. Радковська, Ю. Янкович. - С.119-121
Сверлюк, Я. Професійна рефлексія диригента як психологічний феномен / Я. Сверлюк, Л. Остапенко. - С.121-124
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Паніна, Л.
    Розвиток римо-католицької церкви в сучасній Україні : особливості партикулярної реорганізації 1990-х - початку 2000-х років [Текст] / Л. Паніна // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2017. - №4. - С. 70-73

Рубрики: Релігія--Католицизм

фывфывфыв:
архідієцезія -- духовенство
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: Н14/2019/3
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2019г. № 3
Содержание:
Бех, І. Духовно-глибинна методична евристика у творчості В. Сухомлинського / І. Бех. - С.3-6
Бондаренко, Н. Непроминуще значення доробку Василя Сухомлинського для розбудови Нової української школи / Н. Бондаренко. - С.6-9
Гребінь, С. Соціальна інклюзія: аспект «включення» дітей до суспільства дорослих / С. Гребінь. - С.10-12
Королюк, А. Про міжпредметні зв’язки у творчому доробку В. О. Сухомлинського / А. Королюк. - С.12-15
Міхно, О. Акорди та акценти біографії Василя Сухомлинського (методичні поради для вчителя за книгою Бориса Тартаковського «Повість про вчителя Сухомлинського») / О. Міхно. - С.15-19
Павленко, Ю. Музейно-педагогічна складова в практиці діяльності школи Василя Сухомлинського / Ю. Павленко. - С.20-23
Пустовіт, Г. Методичні засади самовиховання зростаючої особистості в колективі: ретроспектива педагогічних ідей Василя Сухомлинського / Г. Пустовіт. - С.23-27
Черній, А. В. Сухомлинський та Р. Штайнер: порівняльний аналіз педагогічних ідей / А. Черній, В. Долід. - С.27-32
Барадія, Н. Методичне забезпечення компетентнісного підходу в навчальному посібнику із фінансової грамотності / Н. Барадія. - С.33-36
Люшин, М. Система управління сучасним закладом освіти в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / М. Люшин. - С.36-40
Наточій, А. Системний підхід до організації науково-методичної роботи в школі: досвід Василя Сухомлинського та сучасність / А. Наточій. - С.41-45
Петренко, І. Василь Сухомлинський: про класну кімнату як важливу складову освітнього середовища / І. Петренко. - С.45-48
Швидун, В. Управління післядипломною педагогічною освітою як складовою освіти в Україні / В. Швидун. - С.48-51
Хабюк, А. Особливості фахової діяльності та професійної підготовки вчителя предмета «Захист Вітчизни» / А. Хабюк. - С.51-54
Васильченко, Л. Stem-освіта як важлива умова підвищення якості сучасної природничо-математичної освіти / Л. Васильченко. - С.55-57
Марченко, О. Розвиток ідей В.О Сухомлинського про особистісно-соціальне виховання в контексті формування полікультурної компетентності вчителів математики / О. Марченко. - С.58-61
Музичук, К. Розвиток критичного мислення здобувачів вищої освіти в умовах змішаного навчання / К. Музичук. - С.61-65
Паніна, Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі реалізації мовно-літературної освіти / Л. Паніна. - С.65-67
Рижковський, В. Застосування інноваційної технології навчання moodle в медичній освіті / В. Рижковський, О. Маркович. - С.68-73
Бричок, С. Методика вивчення дитини: актуалізація ідей В. Сухомлинського у Новій українській школі / С. Бричок. - С.74-77
Давидюк, Н. Психолого-педагогічні умови розумового виховання дітей у працях В. О. Сухомлинського / Н. Давидюк. - С.77-80
Кононко, О. Дитяча агресія: специфіка, причини виникнення, виховання вміння її долати / О. Кононко. - С.80-85
Луцюк, А. Психолого-педагогічні аспекти у спадщинІ В. О. Сухомлинського в контексті Нової української школи / А. Луцюк. - С.86-88
Савчук, Л. Процес формування особистості дитини з особливими освітніми потребами на основі педагогічного дизайну В.О. Сухомлинського / Л. Савчук. - С.88-91
Смольська, Л. Психологізація освіти як необхідна умова підвищення професіоналізму педагогів НовоЇ української школи / Л. Смольська. - С.92-94
Цимбал-Слатвінська, С. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх логопедів в інформаційно-освітньому середовищі університету / С. Цимбал-Слатвінська. - С.95-98
Яценюк, Л. Упровадження інклюзивної освіти: досвід зарубіжжя / Л. Яценюк, Р. Козак. - С.99-101
Квасецька, Н. Навчання старшокласників автентичного розмовного мовлення на основі художніх текстів / Н. Квасецька, І. Рудь. - С.102-104
Козіцька, Т. Особливості функціонування сурядних сполучників у приєднувальних структурах / Т. Козіцька. - С.105-107
Шульжук, Н. Проблема формування мовної особистості школяра: комунікативно-прагматичний аспект / Н. Шульжук. - С.108-110
Шевчук, Т. Синергетична модель виконання робіт із фізики в Малій академії наук / Т. Шевчук. - С.111-113
Бессараб, Н. Педагогічні умови виховання міжкультурної толерантності молодших школярів / Н. Бессараб. - С.114-118
Жорова, І. Професійна компетентність учителя нової української школи у вимірі концептів педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / І. Жорова. - С.119-122
Міщеня, О. Сутність професійно-педагогічної відповідальності майбутнього вчителя початкової школи / О. Міщеня, О. Третяк. - С.122-127
Мельник, Н. Методичні ідеї педагогічної системи Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи / Н. Мельник. - С.127-133
Олешко, П. Спадщина В. О. Сухомлинського у післядипломній освіті вчителя нової української школи на Волині / П. Олешко. - С.133-135
Соколовська, О. Нова українська школа – «школа радості» на засадах педагогічних ідей Василя Сухомлинського / О. Соколовська. - С.136-140
Тарабасова, Л. Гуманістичні тенденції в дошкільній освіті: теоретико-методологічне дослідження / Л. Тарабасова, Н. Олефір. - С.140-144
Буденкова, Н. Екологічне виховання інженерів як частина контенту формування довершеної особистості / Н. Буденкова, О. Мисіна. - С.145-148
Калініченко, Н. Упровадження ідей Василя Сухомлинського в освітній простір нової української школи / Н. Калініченко. - С.148-152
Хмеляр, І. Формування дослідницької компетентності студентів-лаборантів / І. Хмеляр, О. Мялок. - С.152-156
Коляда, Н. гендерне виховання в педагогічній спадщині василя Сухомлинського / Н. Коляда. - С.157-160
Малецька, Т. Мейнстрім «педагогіки серця» в контексті ідей гуманізму В. Сухомлинського в діалозі з актуальними проблемами нової української школи / Т. Малецька. - С.160-163
Глінчук, Ю. Концептуальні ідеї В. О. Сухомлинського щодо здоров’язбереження учнів та їх актуальність в умовах сьогодення / Ю. Глінчук. - С.164-166
Мазур, Д. Проблема розвитку професійної рефлексії керівників інструментальних колективів у процесі фахової підготовки / Д. Мазур. - С.167-170
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Паніна, Л.
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі реалізації мовно-літературної освіти [Текст] / Л. Паніна // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 65-67

Рубрики: Освіта--Інформатизація

фывфывфыв:
електронні інформаційні ресурси -- педагогічні технології
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
Шифр: Н14/2020/1
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2020г. № 1
Содержание:
Білавич, Г. Пастирська діяльність зі здоров’язбереження дітей у західній україні (кінець ХІХ – 40-ві роки ХХ ст.) / Г. Білавич. - С.3-7
Нагрибельний, Я. Осмислення ідей Я. А. Коменського в контексті сучасних реалій / Я. Нагрибельний. - С.8-11
Вознюк, Л. Особливості управління інноваційними процесами в умовах реформування шкільної освіти / Л. Вознюк. - С.12-16
Лютко, О. Теоретико-методологічні засади мотиваційного менеджменту в освіті / О. Лютко. - С.16-20
Нижник, О. Підвищення кваліфікації вчителів у сфері інтелектуальної власності в умовах диверсифікації освітніх послуг / О. Нижник. - С.21-26
Остапчук, Н. Використання GOOGLE CLASSROOM для організації уроків інформатики: структура віртуального класу / Н. Остапчук, Н. Полюхович. - С.27-32
Крутова, Н. Формування мотивації професійного розвитку вчителів у сфері ІКТ / Н. Крутова. - С.32-36
Позднякова, Т. QR-коди: їх створення та використання на уроках біології / Т. Позднякова. - С.36-42
Тимчина, В. Нові перспективи освітнього процесу: віртуальна та доповнена реальність / В. Тимчина, Н. Тимчина. - С.42-46
Колодич, О. Розвиток мовленнєвої компетентності дітей з особливими освітніми потребами як засіб комунікативної активності / О. Колодич. - С.47-50
Смольська, Л. Мотивація здоров’ятворчості педагогів в реаліях сучасності / Л. Смольська. - С.50-54
Лавренчук, В. Сучасні моделі літературної комунікації в умовах Нової української школи / В. Лавренчук, М. Лавренчук. - С.55-58
Мандрик, Н. Писемність як засіб проникнення в історію українства / Н. Мандрик. - С.59-62
Романишина, Н. Методика аналізу художніх творів у зіставленні з кінематографічними адаптаціями / Н. Романишина, Л. Гресик. - С.63-66
Саприкіна, О. Молодіжний сленг у сучасній англійській лексикології / О. Саприкіна. - С.66-69
Сидоренко, Ю. Вивчення взаємозв’язків між персонажами у творах із міфологічною образністю на уроках української літератури / Ю. Сидоренко. - С.70-73
Джаман, Т. Неперервна освіта вчителів початкової школи в умовах сьогодення / Т. Джаман. - С.74-77
Белешко, Д. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики / Д. Белешко. - С.78-81
Коваль, В. Екологічне виховання учнів старшої школи на уроках математики / В. Коваль, А. Несен. - С.81-84
Чачіна, Г. Реалізація ідей педагогіки співробітництва в освітньому процесі / Г. Чачіна. - С.94-98
Глінчук, Ю. Здоров’язберігаючий урок в освітньому просторі сьогодення / Ю. Глінчук. - С.98-101
Юзик, О. Мотивація вибору професії як важливий чинник розвитку та становлення вчителя інформатики / О. Юзик. - С.102-105
Михасюк, Т. Розвиток образного мовлення молодших школярів у процесі поглиблення їхніх знань про українську народну символіку / Т. Михасюк. - С.110-114
Омельчук, В. Проблема взаємовідносин та спілкування в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського / В. Омельчук, Н. Мартолог. - С.114-117
Паніна, Л. Національно-патріотичне виховання учнівської молоді в умовах Нової української школи / Л. Паніна. - С.118-120
Димченко, С. Український концерт для баяна: передумови виникнення та шляхи розвитку жанру / С. Димченко, Т. Петренко. - С.121-125
Никон, О. Формування професійних компетенцій студентів-магістрантів музичного мистецтва засобами інтерактивного навчання / О. Никон, М. Ковлева. - С.129-132
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Паніна, Л.
    Національно-патріотичне виховання учнівської молоді в умовах Нової української школи [Текст] / Л. Паніна // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 1. - С. 118-120

Рубрики: Виховання патріотичне

фывфывфыв:
національна свідомість -- національні традиції
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Паніна, Л.
    Ментальна карта як засіб візуалізації навчальної інформації учнями закладів загальної середньої освіти на уроках української мови та літератури [Текст] / Л. Паніна // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 4. - С. 60-63

Рубрики: Мова українська--Методика викладання

фывфывфыв:
інформаційно-комунікаційні технології -- карта знань -- інтерактивні методики
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.
Шифр: Н14/2021/3
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2021г. № 3
Содержание:
Ковалишин, О. Академічний дім – освітньо-просвітницький осередок наукового товариства імені Шевченка у Львові (1905–1939 роки) / О. Ковалишин. - С.9-14
Білавич, І. Становлення і розвиток гігієнічної просвіти дітей та юнацтва в закладах освіти Галичини наприкінці ХІХ – у 30-х роках ХХ століть / І. Білавич. - С.14-19
Віролайнен, О. Особливості управлінської діяльності в умовах упровадження технологій змішаного навчання в закладі загальної середньої освіти / О. Віролайнен. - С.20-25
Вознюк, Л. Формування позитивного іміджу закладу загальної середньої освіти / Л. Вознюк. - С.25-31
Лютко, О. Філософія оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в контексті компетентнісного підходу / О. Лютко. - С.31-36
Пастовенський, О. Особливості планування в умовах розвитку освітніх систем / О. Пастовенський. - С.36-41
Сойчук, Р. Сучасні вимоги до майбутнього педагога об’єднаної Європи ХХІ століття / Р. Сойчук. - С.41-48
Соловей, М. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів повної загальної середньої освіти в сучасних умовах: організаційний аспект / М. Соловей. - С.48-53
Федяєва, В. Педагогіка в системі професійної освіти / В. Федяєва. - С.54-59
Бучковська, О. Мультикультурний підхід до професійної підготовки фахівців у закладі вищої освіти / О. Бучковська, О. Веремчук. - С.60-64
Мобільні додатки як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів нової української школи. - С.65-70
Ворон, О. Аcпeкти впрoваджeння пeдагoгiки партнeрcтва в Нoвiй українcькiй шкoлi / О. Ворон. - С.70-76
Ворон, О. Соціальні програми для дітей і молоді у харитативній роботі католицьких церков України / О. Ворон, О. Ворон. - С.77-80
Кошелева, Н. Розроблення критеріального апарату оцінювання психологічної компетентності майбутніх викладачів української мови та літератури / Н. Кошелева. - С.81-85
Коваленко, В. Особливості впровадження змішаного навчання у закладах загальної середньої освіти / В. Коваленко. - С.86-90
Савчук, Б. Формування конфліктологічної компетентності майбутніх педагогів як складника педагогічної майстерності / Б. Савчук, В. Ковальчук. - С.91-95
Гончарук, С. Особливості навчання аудіювання учнів у закладах базової середньої освіти / С. Гончарук, Л. Малімон. - С.96-101
Козіцька, О. Види вправ на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) для студентів психологічних спеціальностей / О. Козіцька, Н. Поліщук. - С.101-106
Шингоф, І. Формування культури професійного саморозвитку вчителя-словесника в післядипломній педагогічній освіті / І. Шингоф. - С.106-110
Крутова, Н. Імовірнісно-статистична змістова лінія у продуктивному навчанні шкільної математики / Н. Крутова. - С.111-115
Бордюк, В. Формування духовності зростаючої особистості в умовах соціалізуючих викликів сучасності / В. Бордюк, Т. Ковбасюк. - С.116-121
Паніна, Л. Формування громадянської відповідальності як складової громадянської компетентності здобувачів освіти закладу загальної середньої освіти / Л. Паніна, Л. Авдимирець. - С.122-126
Шепель, М. Роль куратора академічної групи у становленні майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи як професіоналів / М. Шепель. - С.127-134
Закопець, М. Європейський досвід формування фахової компетентності виконавців-духовиків у закладах вищої освіти / М. Закопець. - С.135-140
Кармазін, А. Марко Кропивницький та українська музична культура : за матеріалами музею театрального, музичного та кіномистецтва України / А. Кармазін. - С.141-145
Онищук, В. Вплив неформальної освіти на формування особистості студента мистецького закладу вищої освіти / В. Онищук. - С.146-149
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.


    Паніна, Л.
    Формування громадянської відповідальності як складової громадянської компетентності здобувачів освіти закладу загальної середньої освіти [Текст] / Л. Паніна, Л. Авдимирець // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 3. - С. 122-126

Рубрики: Виховання громадянське

фывфывфыв:
громадянська свідомість -- демократичне суспільство
Доп.точки доступа:
Авдимирець, Л.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.
Шифр: Н14/2022/4
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2022г. № 4
Содержание:
Любченко, Н. Метод «360 градусів» у менеджменті загальної середньої освіти у контексті професійних стандартів України / Н. Любченко, О. Онищук, Г. Марчук. - С.3-12
Марченко, О. Дидактичні особливості професійних компетентностей учителів математики у Франції / О. Марченко. - С.12-16
Ворон, О. Фoрмування інфoрмаційнo-цифрoвoї кoмпeтeнтнoсті кeрівника закладу загальнoї сeрeдньoї oсвіти: тeoрeтичний аспeкт / О. Ворон. - С.17-22
Лунячек, В. Підвищення кваліфікації новопризначених керівників освіти: трансформації на сучасному етапі розвитку освіти в Україні / В. Лунячек. - С.23-33
Мельник, Н. Основні тенденції професійного розвитку педагогічних працівників Нової української школи / Н. Мельник. - С.33-37
Мосякова, І. Освітній менеджмент: тенденції ефективного використання технологій управління багатопрофільним закладом позашкільної освіти / І. Мосякова. - С.38-42
Пастовенський, О. Особливості реалізації методів мотивації в умовах розвитку освітніх систем / О. Пастовенський. - С.43-49
Паніна, Л. Інтегроване навчання як засіб формування цілісного образу світу здобувачів освіти Нової української школи / Л. Паніна. - С.50-55
Бурко, О. Актуалізація проблеми диктантів як особливого виду навчальних та діагностувальних вправ у початковій школі / О. Бурко. - С.56-61
Корнієнко, М. Тенденції розвитку програмового забезпечення іншомовної підготовки магістрів-філологів у закладах вищої освіти України на сучасному етапі / М. Корнієнко. - С.61-65
Бордюк, М. Упровадження результатів сучасних наукових досліджень у курси медичної та біологічної фізики / М. Бордюк. - С.66-71
Капран, Ю. Основи тестування як засобу контролю навчальних досягнень учнів з математики та його реалізація у процесі дистанційного навчання в закладі загальної середньої / Ю. Капран. - С.72-78
Сяська, Н. Формування інформаційних компетентностей у процесі підготовки майбутніх учителів математики засобами пакетів прикладних програм / Н. Сяська. - С.79-83
Здіховський, А. Ігрова діяльність дитини старшого дошкільного віку як детермінанта її соціорольової поведінки / А. Здіховський. - С.84-88
Драгомерецька, О. Екологічна освіта дітей та учнівської молоді у практиці сьогодення / О. Драгомерецька. - С.89-93
Пустовіт, Г. Творче освітнє середовище закладу вищої освіти у формуванні здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії / Г. Пустовіт. - С.93-98
Гавлітіна, Т. Технологічність забезпечення виховання дітей та учнівської молоді в закладах загальної середньої освіти / Т. Гавлітіна. - С.99-104
Геревич, О. Сучасна модель методиста закладу позашкільної освіти: від теорії до практики / О. Геревич. - С.105-109
Цюлюпа, Н. Методичні засади роботи над поліфонією в дитячих музичних школах / Н. Цюлюпа. - С.110-114
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

11.


    Паніна, Л.
    Інтегроване навчання як засіб формування цілісного образу світу здобувачів освіти Нової української школи [Текст] / Л. Паніна // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2022. - № 4. - С. 50-55

Рубрики: Дидактика--Інтегровані уроки

фывфывфыв:
інноваційні технології -- інтерактивні методи
Свободных экз. нет

Найти похожие