Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Олефір, Н.$<.>)
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
Сигли бібліотек за посиланням
1.
Шифр: Н14/2019/2
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2019г. № 2
Содержание:
Долід, В. Цінності суспільства: між ідеалом і реальністю / В. Долід, О. Лютко. - С.3-6
Меняйло, В. Історико-педагогічний аналіз процесу підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації: вітчизняний досвід / В. Меняйло. - С.6-11
Олексін, Ю. Маркетингова діяльність у системі управління освітою / Ю. Олексін, Н. Степанов. - С.12-16
Дольнікова, Л. Система міжпредметних зв’язків знань учнів закладів професійно-технічної освіти: історія, теорія, практика / Л. Дольнікова, І. Козловська. - С.16-21
Майданенко, С. Аналіз організації методичної роботи в закладах загальної середньої освіти / С. Майданенко. - С.24-26
Плаксін, А. Педагогічні умови розвитку дидактичної культури викладачів закладів вищої освіти МВС України / А. Плаксін. - С.27-29
Пугач, С. Особливості розвитку правової компетентності бакалаврів з обліку та оподаткування / С. Пугач. - С.29-34
Захарко, Н. Інформаційно-комунікаційні технології: теорія та практика / Н. Захарко. - С.35-38
Зінченко, В. Викладання філологічних дисциплін за допомогою використання сучасних комп’ютерних програм / В. Зінченко. - С.39-43
Літвінчук, А. Реалізація предметно-мовної інтеграції засобами інформаційно-комунікаційних технологій / А. Літвінчук. - С.44-46
Ляхова, М. Використання кейс-методу в процесі навчання англійської мови за професійним спрямуванням студентів економічних спеціальностей / М. Ляхова. - С.47-51
Онищук, В. Удосконалення професійних компетенцій викладача через упровадження інноваційних технологій у закладі вищої освіти / В. Онищук. - С.51-54
Саприкіна, О. Формування професійних компетентностей педагога засобами інформаційних технологій у ході роботи з обдарованими учнями / О. Саприкіна. - С.55-57
Ставицький, О. Особливості використання кейс-технологій у процесі викладання психологічних дисциплін / О. Ставицький, Н. Регеза. - С.58-60
Тимчина, Н. Сайт як складова інформаційного середовища закладу освіти / Н. Тимчина. - С.61-65
Харченко, Н. Педагогічні доцільні інформаційні сервіси як чинник мотивації педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогвічної освіти / Н. Харченко. - С.66-70
Вартага, О. Психологічні особливості міжособистісних відносин дітей молодшого шкільного віку / О. Вартага, Н. Берегова. - С.71-74
Медведєв, В. Невербальні прояви тривожності студента в ситуації публічної відповіді / В. Медведєв. - С.74-77
Савуляк, В. Особливості самоорганізації студентів закладу вищої освіти різних спеціальностей / В. Савуляк. - С.78-82
Сидорчук, Н. Початкова семантика поняття рефлексії / Н. Сидорчук. - С.82-84
Ботвінко-Ботюк, О. Основні міжкультурні стилі комунікації / О. Ботвінко-Ботюк, Е. Коляда. - С.85-88
Гарна, С. Сайт і блог учителя зарубіжної літератури як інструментарій професійної діяльності педагога в системі дистанційного навчання учнів / С. Гарна. - С.88-92
Долматова, М. Іншомовний художній текст у системі професійної підготовки майбутніх учителів-філологів / М. Долматова. - С.92-95
Зеленська, О. До питання про культуру іншомовного ділового спілкування майбутніх магістрів у нелінгвістичній магістратурі / О. Зеленська. - С.95-99
Козіцька, О. Особливості парцеляції багатокомпотентних речень у конфесійному стилі / О. Козіцька. - С.99-103
Мандрик, Н. Слов’янське язичництво в просторі мовної культури та в українознавстві / Н. Мандрик. - С.103-107
Мартинюк, А. Структурування студентами технічного закладу вищої освіти навчального матеріалу з іноземної мови / А. Мартинюк, А. Губіна. - С.107-110
Мігірін, П. Особливості іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей до міжкультурної комунікації / П. Мігірін. - С.110-114
Озарчук, І. Теоретико-методологічні засади розвитку іншомовної рсвіти в Естонії / І. Озарчук. - С.114-117
Павлюк, Н. Формування правописної компетентності учнів основної школи / Н. Павлюк. - С.117-122
Плужник, А. Структурні компоненти вихованості іншомовної комунікативної культури студентів гуманітарних спеціальностей закладів вищої освіти / А. Плужник. - С.125-128
Путій, Т. Оцінювання мовної компетентності у практиці багатомовної освіти / Т. Путій. - С.128-132
Тарасюк, Н. Когнітивні та метакогнітивні стратегії формування англомовної лексико-граматичної компетентності у читанні в майбутніх інженерів-будівельників / Н. Тарасюк, А. Шикун. - С.136-138
Безкоровайна, О. Формування англомовних монологічних умінь в учнів початкових класів / О. Безкоровайна. - С.139-142
Олефір, Н. Особливості інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти / Н. Олефір. - С.143-146
Бухальська, С. Моделювання як метод наукового пізнання біологічних явищ та об’єктів студентами медичних закладів вищої освіти у процесі вивчення медичної біології / С. Бухальська, Г. Сергеєва. - С.147-151
Хмеляр, І. Індивідуалізація та диференціація як важливі педагогічні умови формування навчальних компетентностей студентів на заняттях із хімії / І. Хмеляр. - С.151-155
Кириленко, С. Сучасні виклики Нової української школи у вихованні: пошуки, ресурсне та навчально-методичне забезпечення / С. Кириленко. - С.156-160
Димченко, С. Микола Різоль - легенда українського баянного мистецтва 20 століття / С. Димченко, Т. Петренко. - С.161-164
Левчук, Я. Функціональна роль музики в трансформаційних процесах молодіжних субкультур / Я. Левчук. - С.164-167
Никон, О. Формування професійних компетентностей студентів спеціальності "Музичне мистецтво" в процесі інструментальної підготовки / О. Никон, М. Остапчук. - С.167-170
Цюлюпа, С. Виконавство на трубі в культурно-мистецькому житті Рівненщини / С. Цюлюпа, В. Барабаш. - С.171-174
Федорець, В. Удосконалення здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури на основі антропологічно-ціннісного осмислення образу людини та еллістичної традиції Софросіне / В. Федорець. - С.175-191
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Олефір, Н.
    Особливості інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти [Текст] / Н. Олефір // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 143-146

Рубрики: Освіта інклюзивна

фывфывфыв:
індивідуальна програма розвитку -- асистент дитини
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: Н14/2019/3
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2019г. № 3
Содержание:
Бех, І. Духовно-глибинна методична евристика у творчості В. Сухомлинського / І. Бех. - С.3-6
Бондаренко, Н. Непроминуще значення доробку Василя Сухомлинського для розбудови Нової української школи / Н. Бондаренко. - С.6-9
Гребінь, С. Соціальна інклюзія: аспект «включення» дітей до суспільства дорослих / С. Гребінь. - С.10-12
Королюк, А. Про міжпредметні зв’язки у творчому доробку В. О. Сухомлинського / А. Королюк. - С.12-15
Міхно, О. Акорди та акценти біографії Василя Сухомлинського (методичні поради для вчителя за книгою Бориса Тартаковського «Повість про вчителя Сухомлинського») / О. Міхно. - С.15-19
Павленко, Ю. Музейно-педагогічна складова в практиці діяльності школи Василя Сухомлинського / Ю. Павленко. - С.20-23
Пустовіт, Г. Методичні засади самовиховання зростаючої особистості в колективі: ретроспектива педагогічних ідей Василя Сухомлинського / Г. Пустовіт. - С.23-27
Черній, А. В. Сухомлинський та Р. Штайнер: порівняльний аналіз педагогічних ідей / А. Черній, В. Долід. - С.27-32
Барадія, Н. Методичне забезпечення компетентнісного підходу в навчальному посібнику із фінансової грамотності / Н. Барадія. - С.33-36
Люшин, М. Система управління сучасним закладом освіти в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / М. Люшин. - С.36-40
Наточій, А. Системний підхід до організації науково-методичної роботи в школі: досвід Василя Сухомлинського та сучасність / А. Наточій. - С.41-45
Петренко, І. Василь Сухомлинський: про класну кімнату як важливу складову освітнього середовища / І. Петренко. - С.45-48
Швидун, В. Управління післядипломною педагогічною освітою як складовою освіти в Україні / В. Швидун. - С.48-51
Хабюк, А. Особливості фахової діяльності та професійної підготовки вчителя предмета «Захист Вітчизни» / А. Хабюк. - С.51-54
Васильченко, Л. Stem-освіта як важлива умова підвищення якості сучасної природничо-математичної освіти / Л. Васильченко. - С.55-57
Марченко, О. Розвиток ідей В.О Сухомлинського про особистісно-соціальне виховання в контексті формування полікультурної компетентності вчителів математики / О. Марченко. - С.58-61
Музичук, К. Розвиток критичного мислення здобувачів вищої освіти в умовах змішаного навчання / К. Музичук. - С.61-65
Паніна, Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі реалізації мовно-літературної освіти / Л. Паніна. - С.65-67
Рижковський, В. Застосування інноваційної технології навчання moodle в медичній освіті / В. Рижковський, О. Маркович. - С.68-73
Бричок, С. Методика вивчення дитини: актуалізація ідей В. Сухомлинського у Новій українській школі / С. Бричок. - С.74-77
Давидюк, Н. Психолого-педагогічні умови розумового виховання дітей у працях В. О. Сухомлинського / Н. Давидюк. - С.77-80
Кононко, О. Дитяча агресія: специфіка, причини виникнення, виховання вміння її долати / О. Кононко. - С.80-85
Луцюк, А. Психолого-педагогічні аспекти у спадщинІ В. О. Сухомлинського в контексті Нової української школи / А. Луцюк. - С.86-88
Савчук, Л. Процес формування особистості дитини з особливими освітніми потребами на основі педагогічного дизайну В.О. Сухомлинського / Л. Савчук. - С.88-91
Смольська, Л. Психологізація освіти як необхідна умова підвищення професіоналізму педагогів НовоЇ української школи / Л. Смольська. - С.92-94
Цимбал-Слатвінська, С. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх логопедів в інформаційно-освітньому середовищі університету / С. Цимбал-Слатвінська. - С.95-98
Яценюк, Л. Упровадження інклюзивної освіти: досвід зарубіжжя / Л. Яценюк, Р. Козак. - С.99-101
Квасецька, Н. Навчання старшокласників автентичного розмовного мовлення на основі художніх текстів / Н. Квасецька, І. Рудь. - С.102-104
Козіцька, Т. Особливості функціонування сурядних сполучників у приєднувальних структурах / Т. Козіцька. - С.105-107
Шульжук, Н. Проблема формування мовної особистості школяра: комунікативно-прагматичний аспект / Н. Шульжук. - С.108-110
Шевчук, Т. Синергетична модель виконання робіт із фізики в Малій академії наук / Т. Шевчук. - С.111-113
Бессараб, Н. Педагогічні умови виховання міжкультурної толерантності молодших школярів / Н. Бессараб. - С.114-118
Жорова, І. Професійна компетентність учителя нової української школи у вимірі концептів педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / І. Жорова. - С.119-122
Міщеня, О. Сутність професійно-педагогічної відповідальності майбутнього вчителя початкової школи / О. Міщеня, О. Третяк. - С.122-127
Мельник, Н. Методичні ідеї педагогічної системи Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи / Н. Мельник. - С.127-133
Олешко, П. Спадщина В. О. Сухомлинського у післядипломній освіті вчителя нової української школи на Волині / П. Олешко. - С.133-135
Соколовська, О. Нова українська школа – «школа радості» на засадах педагогічних ідей Василя Сухомлинського / О. Соколовська. - С.136-140
Тарабасова, Л. Гуманістичні тенденції в дошкільній освіті: теоретико-методологічне дослідження / Л. Тарабасова, Н. Олефір. - С.140-144
Буденкова, Н. Екологічне виховання інженерів як частина контенту формування довершеної особистості / Н. Буденкова, О. Мисіна. - С.145-148
Калініченко, Н. Упровадження ідей Василя Сухомлинського в освітній простір нової української школи / Н. Калініченко. - С.148-152
Хмеляр, І. Формування дослідницької компетентності студентів-лаборантів / І. Хмеляр, О. Мялок. - С.152-156
Коляда, Н. гендерне виховання в педагогічній спадщині василя Сухомлинського / Н. Коляда. - С.157-160
Малецька, Т. Мейнстрім «педагогіки серця» в контексті ідей гуманізму В. Сухомлинського в діалозі з актуальними проблемами нової української школи / Т. Малецька. - С.160-163
Глінчук, Ю. Концептуальні ідеї В. О. Сухомлинського щодо здоров’язбереження учнів та їх актуальність в умовах сьогодення / Ю. Глінчук. - С.164-166
Мазур, Д. Проблема розвитку професійної рефлексії керівників інструментальних колективів у процесі фахової підготовки / Д. Мазур. - С.167-170
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Тарабасова, Л.
    Гуманістичні тенденції в дошкільній освіті: теоретико-методологічне дослідження [Текст] / Л. Тарабасова, Н. Олефір // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 140-144

Рубрики: Дошкільна освіта--Україна

фывфывфыв:
особистісно орієнтований підхід -- принцип гуманістичного спрямування
Доп.точки доступа:
Олефір, Н.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
Шифр: Н14/2020/2
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2020г. № 2
Содержание:
Зварич, І. Булінг у закладах освіти України і США / І. Зварич. - С.3-7
Савчук, Б. Феномен коучингу в зарубіжному дискурсі / Б. Савчук, Г. Білавич. - С.7-11
Багрій, М. Письменники-педагоги XIX – 30-х років XX ст. – автори навчально-методичного забезпечення освітніх закладів Західної України / М. Багрій. - С.11-14
Бондарець, М. Діяльність педагогічного інституту соціального виховання, нормальної і дефективної дитини при психоневрологічній академії (20-і роки хх ст.) / М. Бондарець. - С.15-19
Шеретюк, Р. Внесок у європейську природничу науку випускників піарських колегіумів Волині (XVIII– початок XIX ст.) / Р. Шеретюк, Н. Стоколос. - С.19-22
Безена, І. Трансформація ролі вчителя гуманітарних дисциплін у сучасній післядипломній освіті / І. Безена. - С.23-28
Бойчук, Н. Управлінський контекст у процесах художньо-естетичного розвитку особистості учня закладу загальної середньої освіти (із досвіду роботи Малої академії народних мистецтв та ремесел Березнівської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 2 Рівненської області) / Н. Бойчук. - С.29-33
Завалевський, Ю. Місія вчителя в реалізації ціннісних пріоритетів Нової української школи / Ю. Завалевський. - С.33-37
Лунячек, В. Компетентнісний підхід як методологія професійного розвитку працівника освіти / В. Лунячек. - С.37-45
Мельник, Н. Планування діяльності закладу загальної середньої освіти: управлінський аспект / Н. Мельник. - С.45-50
Мищишин, І. Чинники професійного самовизначення сучасних старшокласників / І. Мищишин, Ю. Дмитрів. - С.51-54
Бондаренко, Н. Україна під «новою парасолькою грамотності» / Н. Бондаренко. - С.55-59
Майданенко, С. Готовність педагогів до інноваційної методичної роботи в закладах загальної середньої освіти / С. Майданенко. - С.59-63
Сологуб, О. Методична складова розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників засобами пролонгованих дистанційних тренінгів / О. Сологуб. - С.63-67
Войтовська, О. Розвиток емоційного інтелекту в дітей дошкільного й молодшого шкільного віку методами арттерапії / О. Войтовська. - С.68-71
Олефір, Н. Співпраця вчителя та батьків дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Н. Олефір. - С.72-75
Романовська, Д. Сформованість ціннісних орієнтацій здобувачів освіти у процесі розвитку соціальної компетентності / Д. Романовська. - С.75-80
Сидорук, І. Соціальне партнерство у формуванні компетентності майбутніх соціальних працівників / І. Сидорук. - С.80-83
Ступак, О. Діяльнісний етап реалізації системи формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільства / О. Ступак. - С.83-87
Вербицька, Х. Професійно орієнтований підхід у розвитку професійної креативності студентів у процесі навчання англійської мови / Х. Вербицька. - С.88-91
Корнієнко, І. Проєктне навчання мови у компетентнісному дискурсі / І. Корнієнко. - С.91-94
Косінова, О. Музичний портрет у літературі : на прикладі творчості П. Мирного, М. Коцюбинського, П. Тичини / О. Косінова. - С.95-98
Сокол, М. Ефективність методу «фішбоун» у процесі навчання англійської мови / М. Сокол, О. Царик, Н. Гупка-Макогін. - С.102-106
Донець, В. Модель формування готовності вчителів початкової школи до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання / В. Донець. - С.107-112
Цюняк, О. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності / О. Цюняк. - С.112-116
Рибалко, А. Організація навчального дослідження учнів із використанням міжпредметних зв’язків фізики та фізичної культури / А. Рибалко, О. Рибалко. - С.117-122
Войтович, О. Підготовка майбутніх учителів географії до проведення уроків міжпредметного змісту / О. Войтович, М. Костолович. - С.123-126
Толочко, С. Методика формування професійної компетентності з охорони праці майбутніх фахівців аграрної сфери / С. Толочко, А. Шкодин. - С.127-132
Пугач, В. Формування правової компетентності майбутніх менеджерів охорони здоров’я у професійній підготовці / В. Пугач. - С.132-137
Удовиченко, І. Міжпредметні зв’язки змісту профільного навчання географії учнів закладів загальної середньої освіти / І. Удовиченко. - С.137-140
Гавлітіна, Т. Наскрізне виховання цінностей у новій українській школі / Т. Гавлітіна. - С.141-145
Кіян, О. Морально-духовне виховання особистості молодшого підлітка / О. Кіян. - С.145-150
Кириленко, С. Учитель як носій цінностей виховання в сучасному закладі загальної середньої освіти / С. Кириленко. - С.150-153
Пустовіт, Г. Ціннісні виміри сучасної позашкільної освіти / Г. Пустовіт. - С.154-160
Сушик, Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології соціального виховання «особиста гідність. Безпека життя. громадянська позиція» дітей підліткового та юнацького віку / Н. Сушик. - С.161-167
Цимбалюк, І. Гуманістичні ідеї Василя Сухомлинського в системі післядипломної педагогічної освіти / І. Цимбалюк. - С.168-171
Дем’янюк, О. Специфіка роботи над елементами хорової звучності в хоровому колективі / О. Дем’янюк. - С.172-175
Фарина, Н. Студія естрадного співу в сучасній системі мистецької освіти / Н. Фарина, Т. Тимошенко. - С.176-179
Галатюк, М. Сучасний студентський спорт як модус розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання / М. Галатюк. - С.180-183
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Олефір, Н.
    Співпраця вчителя та батьків дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання [Текст] / Н. Олефір // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 2. - С. 72-75

Рубрики: Освіта інклюзивна

фывфывфыв:
соціалізація дитини -- соціально-педагогічні основи
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
Шифр: В58827588/2021/1
   

Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка [Текстььь] : науково-виробниче видання. - Дніпро, 2021 -
2021г. N 1
Содержание:
Калиновський, Ю. Ризикогенні чинники соціокультурного розвитку сучасної України / Ю. Калиновський. - С.6-10
Струкова, Т. Соціальний інтелект як складова феліксологічного підходу до соціалізації дитини / Т. Струкова. - С.11-16
Лаврова, Л. Єдність духовного та тілесного як основа культури здоров’я / Л. Лаврова. - С.17-22
Лисоколенко, Т. Духовність як основа антропоцентризму в українській філософії / Т. Лисоколенко. - С.23-29
Мурашкін, М. Стан припинення як компесаторне осяяння / М. Мурашкін. - С.30-35
Карпань, І. Філософський аналіз концептуальних засад освіти для сталого розвитку / І. Карпань. - С.36-41
Мірошніченко, А. Синергетична методологія в управлінні дуальним навчанням / А. Мірошніченко. - С.42-47
Довгаль, С. Дистанційне навчання в Україні: проблеми та перспективи / С. Довгаль. - С.48-53
Сапожніков, С. Теоретичні засади екологічного виховання майбутніх фахівців / С. Сапожніков. - С.54-62
Шинкаренко, В. Підготовка вчителів до діяльності з національно-патріотичного виховання учнів в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти / В. Шинкаренко. - С.63-67
Олефір, Н. Особливості роботи асистента вчителя в закладах загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням / Н. Олефір. - С.68-73
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.


    Олефір, Н.
    Особливості роботи асистента вчителя в закладах загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням [Текст] / Н. Олефір // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка : науково-виробниче видання. - 2021. - N 1. - С. 68-73

Рубрики: Освіта інклюзивна

   Педагогіка спеціальна--Діти з інвалідністю


фывфывфыв:
інклюзивне навчання -- корекційна педагогіка -- діти з особливими потребами -- освітній процес -- команда психолого-педагогічного супроводу
Свободных экз. нет

Найти похожие