Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Гладунов, О.$<.>)
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
Сигли бібліотек за посиланням
1.
Шифр: М3/2019/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2019г. № 2
Содержание:
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2018 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.4-23
Гладунов, О. Методика визначення вартості бренду сировинних компаній на прикладі рейтенгування брендів вапняної галузі України / О. Гладунов. - С.24-27
Перевозова, І. Нейромаркетинг: як краще зрозуміти покупця / І. Перевозова. - С.40-44
Сєвонькаєва, О. Сучасні технології маркетигових комунікацій / О. Сєвонькаєва. - С.45-50
Попригіна, Л. Особливості мерчандайзингу ХХІ століття та його роль в управлінні продажами / Л. Попригіна. - С.55-58
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Гладунов, О.
    Методика визначення вартості бренду сировинних компаній на прикладі рейтенгування брендів вапняної галузі України [Текст] / О. Гладунов // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 24-27

Рубрики: Маркетинг промисловий

фывфывфыв:
бренд -- рейтинг -- імпорт -- інновації
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
Шифр: М3/2019/3
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2019г. № 3
Содержание:
Гладунов, О. Вапнякова галузь: підсумки року, очікування та перспективи / О. Гладунов, Р. Гладуненко. - С.4-12
Ешану, Ю. 10 невеликих помилок у дизайні продуктів, які ми досі робимо / Ю. Ешану. - С.13-20
Миронюк, К. Етапи створення і виведення на ринок повноцінного SAAS продукту / К. Миронюк. - С.21-25
Лылык, И. Карьерный менеджмент сегодня / И. Лылык. - С.26-44
Пилипенко, В. Вдале резюме маркетолога / В. Пилипенко. - С.46-47
Гненюк, К. Компетентныснийй пыдхыд до управлыння персоналом торговельного пыдприэмства / К. Гненюк. - С.48-51
Максименко, О. Компетентность и квалификация персонала в сфере управления жильем как залог безопасных и качественных услуг / О. Максименко. - С.52-57
ІІ регіональний круглий стіл "Молодь Поділля опановує маркетинг". - С.58-60
Студенти-маркетологи ОНПУ вичають досвід Європейського альянсу зі стандартів врекламі. - С.60-61
Савицька, Н. Діяльність Харківського регіонального представництва ІГКР / Н. Савицька. - С.62-64
Ukrainian Creative Awards 2019: креативність - це українська національна ідея. - С.65-68
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Гладунов, О.
    Вапнякова галузь: підсумки року, очікування та перспективи [Текст] / О. Гладунов, Р. Гладуненко // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 3. - С. 4-12

Рубрики: Геологія--Корисні копалини

   Україна
фывфывфыв:
Українська асоціація вапняної промисловості -- вапнякові кар’єри країни -- бізнес-конференція
Доп.точки доступа:
Гладуненко, Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
Шифр: М3/2019/6
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2019г. № 6
Содержание:
Лазебник, М. Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2019 і прогноз об’ємів ринку 2020 / М. Лазебник. - С.12-18
Ринок маркетингових сервісів - 2019-2020: прогноз 2020. - С.19-25
Новикова, І. Формування системи управління маркетинговими ризиками інноваційної діяльності підприємств в сучасних умовах / І. Новикова. - С.26-35
Субот, О. Якість українського молока - шанс для експорту чи загроза для внутрішнього ринку? / О. Субот, О. Гладунов. - С.36-41
Танасійчук, А. Вивчення попиту на мінеральну воду / А. Танасійчук, А. Габрид. - С.42-49
Лилик, І. 2019: звіт про діяльність індустріального гендерного комітету з реклами / І. Лилик, О. Бучинська. - С.52-58
Савицька, Н. Звіт про діяльність Харківського регіонального представництва індустріального гендерного комітету з реклами / Н. Савицька, М. Михайлова. - С.59-62
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Субот, О.
    Якість українського молока - шанс для експорту чи загроза для внутрішнього ринку? [Текст] / О. Субот, О. Гладунов // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 6. - С. 36-41

Рубрики: Ринок товарів--Молочні продукти

фывфывфыв:
рейтинг українських експортерів -- спад виробництва -- збільшення імпорту -- перевірка якості -- оцінка молочної продукції
Доп.точки доступа:
Гладунов, О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
Шифр: М3/2020/3
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2020г. № 3
Содержание:
Обсяг ринку маркетингових сервісів 2020: важливе коригування. - С.18-21
Гладунов, О. Економічне відродження України через інвестиції та підприємництво / О. Гладунов, Н. Богданець. - С.44-47
Пономаренко, І. Діджитилізація фінансового сектору / І. Пономаренко, Л. Рудюк. - С.48-52
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.


    Гладунов, О.
    Економічне відродження України через інвестиції та підприємництво [Текст] / О. Гладунов, Н. Богданець // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 3. - С. 44-47

Рубрики: Економіка України--Інвестиції

фывфывфыв:
маркетингові технології -- бізнес
Доп.точки доступа:
Богданець, Н.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.
Шифр: М3/2021/4
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2021г. № 4
Содержание:
Чи допомагають українські контакт-центри вирішувати проблеми користувачів?. - С.19-22
Гладунов, О. INVESTFORUM UA на Канарських островах: тренди, які обговорювали власники та менеджери українських і міжнародних компаній / О. Гладунов, Н. Богданець. - С.27-34
Ковальчук, С. Вся надія на фактчекінг чи як товаришувати з ботом / С. Ковальчук, О. Мороз. - С.35-42
Ларіна, Я. Веган-споживачі ЯК пepcпeктивний сегмент ринку органічної продукції / Я. Ларіна. - С.43-45
Пилипенко, В. Яким має бути резюме в епоху ремоуту? / В. Пилипенко. - С.53-58
Ланской, А. Ефективні комунікації: вчитися не просто потрібно, але необхідно / А. Ланской. - С.59-64
Наскільки необхідні маркетологам професійні стандарти та чому. - С.65-72
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


    Гладунов, О.
    INVESTFORUM UA на Канарських островах: тренди, які обговорювали власники та менеджери українських і міжнародних компаній [Текст] / О. Гладунов, Н. Богданець // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 4. - С. 27-34

Рубрики: Менеджмент корпоративний

фывфывфыв:
інвестиційний форум -- франчайзинг -- корпоративні конфлікти
Доп.точки доступа:
Богданець, Н.

Свободных экз. нет

Найти похожие