Поисковый запрос: (<.>S=Маркетинг інформаційний<.>) |
Общее количество найденных документов : 16
Показаны документы с 1 по 16
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Солнцев, М. Человек в современном мире: проблемы идентификации, самовосприятия и отношения с окружающим миром [Текст] / М. Солнцев> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №11/12. - С. 55-61
Рубрики: Маркетинг інформаційний
фывфывфыв: торгівля і людина
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>2. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Новая эра маркетинговых технологий: что нас ожидает? [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №11/12. - С. 62-67
Рубрики: Маркетинг інформаційний
Маркетинг
фывфывфыв: ІТ технології
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>3. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Венгер, Е. Спецпроекты в инстаграм - ключевой тренд 2018 года [Текст] / Е. Венгер> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 58-59
Рубрики: Маркетинг інформаційний
фывфывфыв: інтернет -- ІТ технології
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>4. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Винокурова, Н. Как собрать команду для разработки OMNI-канального решения? [Текст] / Н. Винокурова> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 60-62
Рубрики: Маркетинг інформаційний
Комп’ютерна наука і технології
фывфывфыв: інтернет
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>5. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Папашев, О. Маркетинговая стратегия развития автомобилеразвития в Украине [Текст] / О. Папашев, М. Сокол> // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 45-55
Рубрики: Маркетинг інформаційний
фывфывфыв: технології маркетингові -- промисловість автомобільна
Доп.точки доступа: Сокол, М.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>6. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Голівець, В. Редакторське опрацювання соціальних мереж: підходи до створення контенту з метою формування позитивного іміджу компанії [Текстььь] / В. Голівець, Р. Сегол> // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 17-20
Рубрики: Маркетинг інформаційний
фывфывфыв: аспект комунікативний -- імідж компанії
Доп.точки доступа: Сегол, Р.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>7. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Кирилишен, Я. В. Соціальні комунікації та їх роль в українському інформаційному маркетингу [Текст] / Я. В. Кирилишен, К. Денисова> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 4. - С. 90-97
Рубрики: Маркетинг інформаційний
Комунікація--Масова комунікація
фывфывфыв: інтернет-бізнес -- суспільство інформаційне
Доп.точки доступа: Денисова, К.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>8. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Ширина, А. В Украине меняется подход к стратегическим коммуникациям [Текст] / А. Ширина> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 26-27
Рубрики: Маркетинг інформаційний
фывфывфыв: МЕДІА -- стратегічні комунікації -- HelpSMI
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>9. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Панченко, О. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент маркетингових комунікацій у банку [Текст] / О. Панченко> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 47-54
Рубрики: Маркетинг інформаційний
фывфывфыв: соціальні мережі -- інтернет-банкінг
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>10. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Виноградова, О. В. Маркетингові інновації і телекомунікації: конвергенція послуг [Текст] / О. В. Виноградова> // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 1. - С. 26-32
Рубрики: Маркетинг інформаційний
фывфывфыв: конвергенція -- цифровізація
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>11. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Перевозова, І. Нейромаркетинг: як краще зрозуміти покупця [Текст] / І. Перевозова> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 40-44
Рубрики: Маркетинг інформаційний
фывфывфыв: маркетинг традиційний -- інтернет-маркетинг -- сервіс -- реклама
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>12. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Дорошкевич, Д. Алгоритм цифрового просування продукції високотехнологічного виробництва [Текст] / Д. Дорошкевич> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2020. - № 13/14. - С. 23-32
Рубрики: Маркетинг інформаційний
фывфывфыв: корпоративний сайт
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>13. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Недопако, Н. Інструмент цифрового маркетингу : теоретичний аспект [Текст] / Н. Недопако> // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 2. - С. 43-49
Рубрики: Маркетинг інформаційний
Маркетинг послуг--Інтернет
фывфывфыв: канали комунікації
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>14. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Шапоренко, О. Маркетинг подій, як інструмент успішного просування органічних продуктів та товарів широкого вжитку [Текст] / О. Шапоренко> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 5. - С. 25-26
Рубрики: Маркетинг інформаційний
фывфывфыв: івент-маркетинг -- органічний ринок
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>15. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Пилипенко, В. Яким має бути резюме в епоху ремоуту? [Текст] / В. Пилипенко> // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 4. - С. 53-58
Рубрики: Маркетинг інформаційний
фывфывфыв: проактивність -- ставленя до життя
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>16. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Янковець, Т. Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів [Текст] / Т. Янковець> // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету : науково- практичний журнал. - 2022. - № 2. - С. 61-80
Рубрики: Маркетинг інформаційний
Маркетинг послуг
фывфывфыв: економіка вражень -- мережі кінотеатрів -- бренд -- цифрові точки контакту -- конкурентоспроможність
Свободных экз. нет Найти похожие
|
|