Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Маркетинг послуг -- Інтернет<.>)
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    , Пойта І. О.
    Технології інтернет-маркетингу та переваги їх застосування на українському ринку [Текст] / Пойта І. О. ; Пойта І. О. ; Пойта І. О. ; Пойта І. О. , К. О. Папалюк // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - №1. - С. 90-93

Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет

фывфывфыв:
маркетинг-мікс -- маркетинг електронний -- пошукова оптимізація -- копірайтинг
Доп.точки доступа:
Папалюк, К. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Сфера интернет маркетинг: динамика изменений и современное состояние [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 65-67

Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет

фывфывфыв:
економіка знань -- аналітика -- канали комунікації
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Басулто, Ж.
    Тренды социальных медиа 2018 [Текст] / Ж. Басулто // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 13-18

Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет

фывфывфыв:
комунікації -- реклама -- PR -- медіа
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Діджитал липень: рейтинг сайтів та мобільних додатків від Kantar TNS [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 23-25

Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет

фывфывфыв:
дослідження маркетингові -- сайти -- додатки
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Цуд, В.
    Интернет-маркетинг в 2019-м: прогнозы и тенденции от SEO-studio.ua [Текст] / В. Цуд // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 10. - С. 44-49

Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет

фывфывфыв:
інтернет-маркетинг -- прогнози -- тенденції -- інтернет-бізнес
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Бармотина, К.
    На сегоднящий день в Украине используются преимущественно традиционные каналы коммуникаций [Текст] / К. Бармотина // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 20-23

Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет

фывфывфыв:
директ-маркетинг -- маркетингові комунікації
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Корчинський, В.
    Ефективність маркетингових комунікацій в соціальних медіа [Текст] / В. Корчинський // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 54-56

Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет

фывфывфыв:
довіра споживачів -- привернення уваги
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Філіна, О. В.
    Роль та види контенту при просуванні в соціальних мережах [Текст] / О. В. Філіна // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 1. - С. 75-81

Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет

фывфывфыв:
соціальні медіа -- контентна стратегія
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Недопако, Н.
    Інструмент цифрового маркетингу : теоретичний аспект [Текст] / Н. Недопако // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 2. - С. 43-49

Рубрики: Маркетинг інформаційний

   Маркетинг послуг--Інтернет


фывфывфыв:
канали комунікації
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Балюн, О.
    Особливості просування розважальних проєктів на платформі Instagram [Текстььь] / О. Балюн, Д. Трубіна, Т. Фісенко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2022. - № 6. - С. 19-26

Рубрики: Інтернет--Реклама

   Маркетинг послуг--Інтернет


фывфывфыв:
комунікативна ефективність -- контент -- просування -- реклама -- розважальний проєкт -- соціальні мережі
Доп.точки доступа:
Трубіна, Д.
Фісенко, Т.

Свободных экз. нет

Найти похожие