Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (8)Бібліотека творів авторів Рівненщини (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Комунікація -- Масова комунікація<.>)
Общее количество найденных документов : 39
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-39 
1.


    Попович, О. С.
    Ера комунікації для землян як шанс вижити [Текст] : рецензия / О. С. Попович // Економіка України : політико-економічний журнал. - 2018. - №2. - С. 83-87
Рец. на Зернецька О. В. Глобальна комунікація : моногр. / О. В. Зернецька. - -К. Наукова думка, 2017. - 349 с.


Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
ГЛОБАЛЬНА КОМУНІКАЦІЯ -- ТЕХНОЛОГІЇ ОБМІНУ ІНФОРМАЦІЇ
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Комова, М. В.
    Документально-інтерпретаційне поле як інтегроване масовокомунікаційне середовище [Текст] / М. В. Комова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2017. - №4. - С. 72-80

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
інтерпретація -- фактологічне поле -- документ
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Ісаєнко, О. О.
    Соціокомунікативна модель медіаспоживання [Текст] / О. О. Ісаєнко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2017. - №4. - С. 86-91

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

   Культура масова


фывфывфыв:
медіакультура -- комунікативне середовище -- мас-медіа
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Палеха, Ю. І.
    Рейтинг української науки в міжнародному науково-інформаційному просторі [Текст] / Ю. І. Палеха // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 1. - С. 58-66

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
бібліометричні бази даних -- рейтинг вчених
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Зеліско, І. М.
    Інноваційна парадигма підвищення конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств [Текст] / І. М. Зеліско // Економіка менеджмент бізнес. - 2018. - № 2. - С. 24-29

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

   Економіка промисловості


фывфывфыв:
переваги конкурентні
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Юхименко, А.
    На связи [Текст] / А. Юхименко // Новое время. - 2018. - № 31. - С. 56-59

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

   Зв'язок мобільний


фывфывфыв:
Київстар -- плани на майбутнє
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Половинчак, Ю. М.
    Комеморативні практики в сучасному інформаційному просторі [Текст] / Ю. М. Половинчак // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 2. - С. 94-100

Рубрики: Засоби масової інформації--Україна

   Комунікація--Масова комунікація


фывфывфыв:
колективна пам'ять -- цифрові медіа -- інтерактивний інформаційний простір
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Чиж, І.
    Теорія масових комунікацій Герберта Маршалла Маклюена: проекція на сучасні тенденції суспільного розвитку : [про важливість інформації та загрози Інтернет-залежності] [Текстььь] / І. Чиж // Слово Просвіти : тижневик всеукраїнського товариства "Просвіта" імені Тараса Шевченка. - 2018. - № 45. - С. 2

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
електронні засоби масової інформації -- логоневроз
Доп.точки доступа:
Маклюен, Г. М. \о нем\

Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.


   
    Міжнародний форум "Реклама ХХІ сторіччя. Стандарт недискримінаційної реклами" [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 4-5

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- реклама професійна -- недискримінаційна -- креативна
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Лилик, І.
    Гендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 6-14

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR
Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Сміллі, Е.
    Гендерні стереотипи в рекламі: зображення, сприйняття та шкода [Текст] / Е. Сміллі, О. Давліканова // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 15-36

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- звіт управління -- стандарти рекламні
Доп.точки доступа:
Давліканова, О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Бучинська, О.
    Гендерні образи сучасної реклами [Текст] / О. Бучинська // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 37-41

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- реклама сучасна -- сексизм
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Хобта, С.
    Гендерні стереотипи та уявлення про гендерну дискримінацію онлайн-користувачів України [Текст] / С. Хобта // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 42-46

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- нерівність гендерна -- сексизм
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


   
    Які іграшки ви даєте своїм дітям? [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 47-49

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- ЄАКА -- європейська асоціація комунікаційних агенцій
Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Комова, М. В.
    Соціально-інформаційний статус масовокомунікаційного документа [Текст] / М. В. Комова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 3. - С. 88-96

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

   Інформаційно-комунікативні технології


фывфывфыв:
мас-медіа -- конвергенція
Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Пашкевич, М. Ю.
    Флешмоб як новий тип сучасної перформансної комунікації [Текст] / М. Ю. Пашкевич // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 3. - С. 111-117

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
інтернет -- акція -- соціальні повідомлення
Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


    Рибачук, О. М.
    Публічна політика як сфера реалізації сучасних соціально-комунікативних практик [Текст] / О. М. Рибачук // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 3. - С. 127-134

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

   Інформаційно-комунікативні технології


фывфывфыв:
інформаційне суспільство -- механізм комунікації
Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


    Ольховая, І. О.
    Основні тенденції розвитку телекомунікаційних підприємств України [Текст] / І. О. Ольховая // Економіка менеджмент бізнес. - 2018. - № 4. - С. 62-68

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
послуги -- ресурси -- динаміка
Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Кирилишен, Я. В.
    Соціальні комунікації та їх роль в українському інформаційному маркетингу [Текст] / Я. В. Кирилишен, К. Денисова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 4. - С. 90-97

Рубрики: Маркетинг інформаційний

   Комунікація--Масова комунікація


фывфывфыв:
інтернет-бізнес -- суспільство інформаційне
Доп.точки доступа:
Денисова, К.

Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


    Литвин, С. Х.
    Науковий журнал "Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія" у професійному комунікаційному просторі [Текст] / С. Х. Литвин, В. В. Добровольська // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2019. - № 1. - С. 16-26

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

   Видавнича справа--Україна


фывфывфыв:
соціальні комунікації -- комунікаційний простір
Доп.точки доступа:
Добровольська, В. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-39