Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (6)Документи про Рівненщину (1)Книги іноземними мовами (3)Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами (2)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=PR<.>)
Общее количество найденных документов : 42
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-42 
1.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: Н14/2017/3
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2017г. № 3
Содержание:
Задорожна-Княгницька, Л. Самостійна робота як чинник підвищення ефективності деонтологічної підготовки керівників навчальних закладів на другому рівні вищої освіти / Л. Задорожна-Княгницька. - С.3-7
Захарченко, Ю. Педагогічні умови фрормування дослідницької компетентності майбутніх фахівців із маркетингу / Ю. Захарченко. - С.7-10
Ненько, Ю. Модель системи професійно орієнтованої комунікативної підготовки майбутніх офіцерів служби цивільного захисту / Ю. Ненько. - С.10-14
Толочко, С. Науково-дослідний компонент науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти / С. Толочко. - С.14-17
Удовиченко, І. Принципи та умови розроблення й використання методичного забезпечення вчителями старшої профільної школи / І. Удовиченко. - С.18-21
Шацька, Н. Особливості форм самоосвіти педагога в системі неперервної освіти / Н. Шацька. - С.22-24
Динько, В. Інформатизація професійно-технічних навчальних закладів як один із чинників їх розвитку та модернізації / В. Динько. - С.25-27
Калінська, О. Упровадження освітніх інновацій як шлях до формування професіоналізму та педагогічної майстерності викладача вищого навчального закладу / О. Калінська. - С.28-30
Юденкова, О. Деякі аспекти формування єдиного освітньо-інформаційного середовища міжрегіонального вищого професійного училища з поліграфії та інформаційних технологій / О. Юденкова. - С.31-34
Нуржинська, А. Критерії та рівні сформованості компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків із громадськістю у підготовці матеріалів для PR- діяльності / А. Нуржинська. - С.35-38
Бронзенко, Т. Методика індивідуалізації творчої постаті В. Винниченка в уявленнях учнів старшої школи на уроках української літератури / Т. Бронзенко. - С.39-42
Вовчаста, Н. Методика іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців цивільного захисту / Н. Вовчаста. - С.42-44
Мелешко, Л. Мовна гра як лінгводидактична проблема / Л. Мелешко. - С.45-48
Ковтонюк, Г. До питання формування інформатичної компетентності майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін / Г. Ковтонюк. - С.49-51
Драшко, О. Ефективність інноваційних методик у підготовці майбутніх учителів трудового навчання / О. Драшко. - С.52-55
Кудря, О. Науково-методичні аспекти формування національної самосвідомості в учнів у процесі трудового навчання / О. Кудря. - С.55-58
Сліпчишин, Л. До питання художньо-технічної творчості майбутніх робітників технічних професій / Л. Сліпчишин. - С.59-62
Рукопашний бій українських козаків як вид бойового мистецтва та особливості термінології школи козацьких єдиноборств. - С.63-65
Криштанович, С. Процес формування професійної компетентності майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту / С. Криштанович ; І. Оксенюк, С. Семенович; С. Бухальська; Н. Халемендик; О. Калустьян. - С.65-70
Оксенюк, І. Значення факторів психологічної сумісності у взаємовідносинах між тренером та гравцями футбольної команди / І. Оксенюк ; С. Бухальська; Н. Халемендик; О. Калустьян. - С.71-73
Бухальська, С. Значимість професійно зорієнтованого виховання у формуванні професійної компетентності студентів в освітньому процесі вищих медичних навчальних закладів / С. Бухальська ; Н. Халемендик; О. Калустьян. - С.74-78
Халемендик, Н. Необхідність формування громадянської компетенції молоді - виклик сучасності / Н. Халемендик ; О. Калустьян. - С.78-80
Калустьян, О. Методичні особливості організації музичних звукових одиниць у системі нормативних конструктивних положень / О. Калустьян. - С.81-85
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Нуржинська, А.
    Критерії та рівні сформованості компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків із громадськістю у підготовці матеріалів для PR- діяльності [Текст] / А. Нуржинська // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2017. - №3. - С. 35-38

Рубрики: Вища освіта--Професійна

   Засоби масової інформації


фывфывфыв:
підхід інтегративний -- самореалізація професійна
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: Б13/2017/4
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текстььь] : науковий журнал. - Київ, 2004 - . - Выходит ежеквартально
2017г. № 4
Содержание:
Бездрабко, В. В. Історичне документознавство в Україні: сучасний стан і перспективи / В. В. Бездрабко. - С.4-23
Шевченко, О. В. Теоретико-методологічні основи дослідження системи документаційного забезпечення торговельної галузі України / О. В. Шевченко. - С.24-31
Збанацька, О. М. Документна евристика як наука / О. М. Збанацька. - С.31-36
Стронська, Н. Т. Електронна бібліотека як структурна частина інформаційної моделі "Українська бібліографія в особах" : постановка проблеми / Н. Т. Стронська. - С.37-43
Тєвікова, О. В. Бібліотеки як соціальні інститути в українському суспільстві періоду 1953-1964 рр. (на матеріалах Державного архіву Полтавської області) / О. В. Тєвікова. - С.43-50
Єрмолаєва, Г. А. Кадрово-управлінський склад українських бібліотек в сучасному вимірі / Г. А. Єрмолаєва. - С.51-56
Прокопенко, Л. С. Ретроспективна національна бібліографія Швеції: 17-21 ст. / Л. С. Прокопенко. - С.57-63
Островська, О. М. Аналіз зарубіжного досвіду створення сайтів військових бібліотек / О. М. Островська. - С.64-71
Комова, М. В. Документально-інтерпретаційне поле як інтегроване масовокомунікаційне середовище / М. В. Комова. - С.72-80
Яценко, С. С. Сучасна концепція ділової комунікації / С. С. Яценко. - С.81-86
Ісаєнко, О. О. Соціокомунікативна модель медіаспоживання / О. О. Ісаєнко. - С.86-91
Сошинська, В. Є. Формування комунікаційних компетенцій майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи / В. Є. Сошинська. - С.92-96
Зацерківна, М. О. Специфіка відносин вишів з основними контактними групами / М. О. Зацерківна. - С.97-103
Варцаба, Н. В. Стратегічні напрямки PR-діяльності в побудові іміджу центрів зарубіжних культур в Україні / Н. В. Варцаба. - С.104-109
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


   
    Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018 : експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 16-21

Рубрики: Комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- TV -- преса -- радіо -- інтернет
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Штепа, А.
    От слайда к слову или как выступить єффективно [Текст] / А. Штепа; Рітсон Марк // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 22-25

Рубрики: Комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- виступи -- публіка -- презентації
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Марк, Рітсон
    RITSON: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років [Текст] / Рітсон Марк; Я. Дадо, В. Віктор Ян // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 30-32

Рубрики: Комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- ЗМІ -- споживачі
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Шинкаренко, Н.
    Віртуальні виставки - нові можливості маркетингових комунікацій [Текст] / Н. Шинкаренко; Т. Решетилова // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 33-37

Рубрики: Комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- інтернет -- масштаб виставки -- персоналізація -- контакти
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    В борьбе за Украину без сексизма [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 38-41

Рубрики: Комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- акції -- знищення особистості
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Варцаба, Н. В.
    Стратегічні напрямки PR-діяльності в побудові іміджу центрів зарубіжних культур в Україні [Текст] / Н. В. Варцаба // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2017. - №4. - С. 104-109

Рубрики: Культура України

   Паблик рілейшнз


фывфывфыв:
PR-стратегії -- інструментарій PR -- культурна політика
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Что год грядущий нам готовит? Итог 2017 года, прогноз мами развития рынка маркетинговых сервисов на 2018 [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 42-44

Рубрики: Комунікація

фывфывфыв:
сервіси маркетингові -- реклама -- PR
Свободных экз. нет

Найти похожие

11.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: М6/2018/4
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текстььь] : професиональный. - К, 1996 - . - Выходит ежемесячно
2018г. № 4
Содержание:
Хорошая репутация невозможна без PR. Даже если Вы порядочны и выпускаете хорошую продукцию (результаты блиц-опроса экспертов). - С.9-23
Деревянко, Е. Репутация: реальность и спекуляции / Е. Деревянко ; Т. Попова. - С.24-26
Попова, Т. Репутация компании - один из ее основных нематериальных активов / Т. Попова ; Л. Загнитко. - С.27-29
Загнитко, Л. Продуманная репутация - действенный инструмент для развития и процвктания компании / Л. Загнитко ; А. Шевченко. - С.30-32
Шевченко, А. Грамотный PR - это диалог компании с вашей целевой аудиторией / А. Шевченко ; А. Ширина. - С.34-35
Ширина, А. Основа положительной репутации - это достойное поведениеи компании / А. Ширина ; А. Степанова. - С.36-37
Степанова, А. Репутация бизнеса - ключевое конкурентное преимущество / А. Степанова ; М. Білявський. - С.38-39
Білявський, М. Для розвитку репутаційного капіталу слід реалізовувати системний підхід / М. Білявський. - С.40-41
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.


   
    Хорошая репутация невозможна без PR. Даже если Вы порядочны и выпускаете хорошую продукцию (результаты блиц-опроса экспертов) [Текст] // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 9-23

Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства

фывфывфыв:
опитування
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Шевченко, А.
    Грамотный PR - это диалог компании с вашей целевой аудиторией [Текст] / А. Шевченко // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 34-35

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

Аннотация: засоби масової комунікації
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.
Шифр: Б13/2018/1
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текстььь] : науковий журнал. - Київ, 2004 - . - Выходит ежеквартально
2018г. № 1
Содержание:
Про затвердження Порядку формування Переліку наукових фахових видань України : наказ Міністерства освіти і науки України № 32 від 15.01.2018. - С.6-10
Комова, М. В. Документальна реконструкція як різновид наукового ретростпективного моделювання / М. В. Комова. - С.11-19
Тур, О. М. Термінологічна діяльність ISO/TC 37 LANGUAGE AND TERMINOLOGY / О. М. Тур. - С.19-25
Філіппова, Н. П. Система медичної документації України в структурі галузевого документознавства М. С. Слорбодяника / Н. П. Філіппова. - С.26-34
Ржеуський, А. В. Інноваційні підходи до бібліотечного обслуговування користувачів електронними книгами / А. В. Ржеуський. - С.35-42
Стронська, Н. Т. Електронна бібліотека в контексті інформаційної моделі "Українська бібліографія в особах" / Н. Т. Стронська. - С.43-49
Сидоренко, Т. В. Трансформація культурно-дозвіллєвої діяльності публічних бібліотек півдня України 90-х років ХХ ст. / Т. В. Сидоренко. - С.50-57
Палеха, Ю. І. Рейтинг української науки в міжнародному науково-інформаційному просторі / Ю. І. Палеха. - С.58-66
Верезомська, І. Г. Соціальні комунікації в готельно-ресторанній справі / І. Г. Верезомська. - С.66-71
Зацерківна, М. О. Застосування PR-технології у формуванні іміджу вишу соціокультурної сфери / М. О. Зацерківна. - С.72-79
Попадюк, Н. І. Видавнича діяльність польського "Towarzystwa naukowego" У Львові (за матеріалами фондів Львівської національної наукової бібліотеки України імені Василя Стефаника) / Н. І. Попадюк. - С.80-89
Подоляка, Н. С. Харківське кооперативне виавництво "Рух" в документах Центрального державного архіву-музею літератури і мистецтва України / Н. С. Подоляка. - С.90-97
Тишкевич, К. І. Компаративний аналіз видань бібліотек України для юнацтва у період соціальних трансформацій / К. І. Тишкевич. - С.97-103
Добровольська, В. В. Нормативно-правове забезпечення діяльності органів управління культурою у сфері розвитку культурного простору України / В. В. Добровольська. - С.104-115
Горова, С. В. Новітні інформаційні технології в суспільних та культурних процесах сучасної України / С. В. Горова. - С.116-120
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.


    Зацерківна, М. О.
    Застосування PR-технології у формуванні іміджу вишу соціокультурної сфери [Текст] / М. О. Зацерківна // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2018. - № 1. - С. 72-79

Рубрики: Вища освіта--Нові технології

фывфывфыв:
вищі навчальні заклади -- імідж
Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Огиенко, Е.
    Чтобы сформировать желаемую репутацию, ее нужно формировать [Текст] / Е. Огиенко // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 42-43

Рубрики: Маркетинг послуг

фывфывфыв:
PR-діяльність -- клієнт -- PR-інструменти
Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


    Мартынова, Н.
    Управление репутацией - это непрерывный процесс [Текст] / Н. Мартынова // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 44-45

Рубрики: Менеджмент--Управлінські технології

фывфывфыв:
клієнт -- PR-стратегія
Свободных экз. нет

Найти похожие

18.
Шифр: М3/2018/3
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2018г. № 3
Содержание:
Бучинська, О. Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку / О. Бучинська. - С.5-12
Басулто, Ж. Тренды социальных медиа 2018 / Ж. Басулто. - С.13-18
Діджитал липень: рейтинг сайтів та мобільних додатків від Kantar TNS. - С.23-25
Споживчі настрої в Україні, червень 2018: індекс склав 65,6. - С.26-27
Щирін, Ю. Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії) / Ю. Щирін. - С.28-30
Головні тенденції ринку праці України І півріччя 2018 року. - С.32-35
На сторожі комунікацій: ринок праці та PR-фахівці. - С.41-45
Зозульов, О. Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії / О. Зозульов. - С.47-54
Діяльність сертифікаційного центру при Одеському Національному політехнічному університеті. - С.55
Максименко, О. Вимоги часу до оцінювання кваліфікаційного рівня фахівців в житловій сфері. Історії питання / О. Максименко. - С.56-59
Стариков, С. Тренінги Української асоціації маркетингу / С. Стариков. - С.60-62
Діяльність ІГКР у ЗНУ відбувся семінар із попередження проявів сексистської реклами. - С.66-69
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

19.


    Бучинська, О.
    Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку [Текст] / О. Бучинська // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 5-12

Рубрики: Маркетинг послуг

фывфывфыв:
комунікації -- реклама -- PR
Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


    Басулто, Ж.
    Тренды социальных медиа 2018 [Текст] / Ж. Басулто // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 13-18

Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет

фывфывфыв:
комунікації -- реклама -- PR -- медіа
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-40   41-42