Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=нейромаркетинг<.>)
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
Сигли бібліотек за посиланням
1.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: М6/2017/10
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текстььь] : професиональный. - К, 1996 - . - Выходит ежемесячно
2017г. № 10
Содержание:
Шевчук, П. Нейромаркетинг, или как заглянуть за кулисы рационального / П. Шевчук. - С.14-21
Пять мифов о нецромаркетинге. - С.23-25
Нейромаркетинг и веб-дизайн: 10 способов установить контакт с мозгом посетителя. - С.26-28
Ромат, Е. Сущность и понятие системы маркетинговых коммуникаций / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.30-37
Нестеров, Ф. Ваши товары потухли, сэр! Как создать новый прорывной продукт на стабильном рынке / Ф. Нестеров. - С.40-45
Ромат, Е. Образ женщины в рекламе 1940-х годов / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.46-57
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Шевчук, П.
    Нейромаркетинг, или как заглянуть за кулисы рационального [Текст] / П. Шевчук // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №10. - С. 14-21

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

фывфывфыв:
метод ZMET
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Нейромаркетинг и веб-дизайн: 10 способов установить контакт с мозгом посетителя [Текст] // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №10. - С. 26-28

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

фывфывфыв:
сприйняття дизайну когнітивне
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Ткач, Б.
    Тестування дизайну упаковки (можливості нейромаркетингу) [Текст] / Б. Ткач // Упаковка : журнал для виробників та споживачів тари і упаковки. - 2018. - № 4. - С. 46-50

Рубрики: Упаковка

фывфывфыв:
нейромаркетинг -- дизайн упаковки -- нейродіагностика
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
Шифр: М3/2019/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2019г. № 2
Содержание:
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2018 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.4-23
Гладунов, О. Методика визначення вартості бренду сировинних компаній на прикладі рейтенгування брендів вапняної галузі України / О. Гладунов. - С.24-27
Перевозова, І. Нейромаркетинг: як краще зрозуміти покупця / І. Перевозова. - С.40-44
Сєвонькаєва, О. Сучасні технології маркетигових комунікацій / О. Сєвонькаєва. - С.45-50
Попригіна, Л. Особливості мерчандайзингу ХХІ століття та його роль в управлінні продажами / Л. Попригіна. - С.55-58
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Перевозова, І.
    Нейромаркетинг: як краще зрозуміти покупця [Текст] / І. Перевозова // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 40-44

Рубрики: Маркетинг інформаційний

фывфывфыв:
маркетинг традиційний -- інтернет-маркетинг -- сервіс -- реклама
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
338(062.552)
Н-34


    Полінкевич, О. М.
    Модель використання продакт плейсменту у маркетинговій та фінансовій діяльності підприємств [Текстььь] / О. М. Полінкевич // Наукові записки Національного університету "Острозька академія" . - (Економіка ; № 11 (39)) : наук. журн. / Нац. ун-т "Острозька академія" ; гол. ред. Ю. В. Шулик. - Острог : Вид-во Нац. ун-ту " Острозька академія", 2018. - С. 67-71
УДК

Рубрики: Фінанси підприємств--Звітність

фывфывфыв:
мерчандайзинг -- медіа-інструменти -- сітковий маркетинг -- нейромаркетинг -- вірусний маркетинг
Экземпляры всего: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)

Найти похожие