Поисковый запрос: (<.>K=нейромаркетинг<.>) |
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| > (Нет сведений об экземплярах) Шифр: М6/2017/10 Журнал Маркетинг и реклама [Текстььь] : професиональный. - К, 1996 - . - Выходит ежемесячно 2017г. № 10
Содержание: Шевчук, П. Нейромаркетинг, или как заглянуть за кулисы рационального / П. Шевчук. - С.14-21 Пять мифов о нецромаркетинге. - С.23-25 Нейромаркетинг и веб-дизайн: 10 способов установить контакт с мозгом посетителя. - С.26-28 Ромат, Е. Сущность и понятие системы маркетинговых коммуникаций / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.30-37 Нестеров, Ф. Ваши товары потухли, сэр! Как создать новый прорывной продукт на стабильном рынке / Ф. Нестеров. - С.40-45 Ромат, Е. Образ женщины в рекламе 1940-х годов / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.46-57 Нет сведений об экземплярах Найти похожие Перейти к описаниям статей
|
>2. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Шевчук, П. Нейромаркетинг, или как заглянуть за кулисы рационального [Текст] / П. Шевчук> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №10. - С. 14-21
Рубрики: Маркетинг--Стратегія
фывфывфыв: метод ZMET
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>3. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Нейромаркетинг и веб-дизайн: 10 способов установить контакт с мозгом посетителя [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №10. - С. 26-28
Рубрики: Маркетинг--Стратегія
фывфывфыв: сприйняття дизайну когнітивне
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>4. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Ткач, Б. Тестування дизайну упаковки (можливості нейромаркетингу) [Текст] / Б. Ткач> // Упаковка : журнал для виробників та споживачів тари і упаковки. - 2018. - № 4. - С. 46-50
Рубрики: Упаковка
фывфывфыв: нейромаркетинг -- дизайн упаковки -- нейродіагностика
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>5. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| > Шифр: М3/2019/2 Журнал Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца 2019г. № 2
Содержание: Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2018 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.4-23 Гладунов, О. Методика визначення вартості бренду сировинних компаній на прикладі рейтенгування брендів вапняної галузі України / О. Гладунов. - С.24-27 Перевозова, І. Нейромаркетинг: як краще зрозуміти покупця / І. Перевозова. - С.40-44 Сєвонькаєва, О. Сучасні технології маркетигових комунікацій / О. Сєвонькаєва. - С.45-50 Попригіна, Л. Особливості мерчандайзингу ХХІ століття та його роль в управлінні продажами / Л. Попригіна. - С.55-58 Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 Свободны: 1
Найти похожие Перейти к описаниям статей
|
>6. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Перевозова, І. Нейромаркетинг: як краще зрозуміти покупця [Текст] / І. Перевозова> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 40-44
Рубрики: Маркетинг інформаційний
фывфывфыв: маркетинг традиційний -- інтернет-маркетинг -- сервіс -- реклама
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>7. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 338(062.552) Н-34
Полінкевич, О. М. Модель використання продакт плейсменту у маркетинговій та фінансовій діяльності підприємств [Текстььь] / О. М. Полінкевич> // Наукові записки Національного університету "Острозька академія" . - (Економіка ; № 11 (39)) : наук. журн. / Нац. ун-т "Острозька академія" ; гол. ред. Ю. В. Шулик. - Острог : Вид-во Нац. ун-ту " Острозька академія", 2018. - С. 67-71
Рубрики: Фінанси підприємств--Звітність
фывфывфыв: мерчандайзинг -- медіа-інструменти -- сітковий маркетинг -- нейромаркетинг -- вірусний маркетинг
Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) Найти похожие
|
|