Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=мерчандайзинг<.>)
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
Сигли бібліотек за посиланням
1.
338(062.552)
Н-34


    Полінкевич, О. М.
    Модель використання продакт плейсменту у маркетинговій та фінансовій діяльності підприємств [Текстььь] / О. М. Полінкевич // Наукові записки Національного університету "Острозька академія" . - (Економіка ; № 11 (39)) : наук. журн. / Нац. ун-т "Острозька академія" ; гол. ред. Ю. В. Шулик. - Острог : Вид-во Нац. ун-ту " Острозька академія", 2018. - С. 67-71
УДК

Рубрики: Фінанси підприємств--Звітність

фывфывфыв:
мерчандайзинг -- медіа-інструменти -- сітковий маркетинг -- нейромаркетинг -- вірусний маркетинг
Экземпляры всего: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)

Найти похожие

2.
Шифр: М3/2021/6
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2021г. № 6
Содержание:
Мерчандайзинг в УкраїнІ: аналіз ефективності. - С.42-46
Оцінка обсягу ринку маркетингових сервісів. Стриманий оптимізм: Висновки 2021. Прогноз на 2022. - С.47-51
Голованова, М. Сучасні маркетингові підходи просування фотобізнесу в Instagram / М. Голованова. - С.61-72
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.


   
    Мерчандайзинг в Україні: аналіз ефективності [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 6. - С. 42-46

Рубрики: Мерчендайзинг

фывфывфыв:
трейд-активності -- зони продажу
Свободных экз. нет

Найти похожие