Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ<.>)
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    Лабурцева, О. І.
    Система маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / О. І. Лабурцева, Г. В. Алданькова // Економіка України : політико-економічний журнал. - 2018. - № 9

Рубрики: Торгівля роздрібна

   Маркетинг


фывфывфыв:
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
Доп.точки доступа:
Алданькова, Г. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Боде, Л.
    Європейські рекламні стандарти та зображення жінок і чоловіків в рекламі: правила, тренди, ініціативи [Текст] / Л. Боде, Ж. Райжите // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 37-47

Рубрики: Реклама--Маркетинг

фывфывфыв:
РЕКЛАМНІ СТАНДАРТИ -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ
Доп.точки доступа:
Райжите, Ж.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Главные тенденции бренд коммуникаций: покупатели становятся Smart, а бренды становятся человечней [Текст] : (материалы блиц-опроса экспертов) // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 8-16

Рубрики: Маркетинг послуг

фывфывфыв:
івент-маркетинг -- маркетингові комунікації
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Бармотина, К.
    На сегоднящий день в Украине используются преимущественно традиционные каналы коммуникаций [Текст] / К. Бармотина // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 20-23

Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет

фывфывфыв:
директ-маркетинг -- маркетингові комунікації
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Васильєва, О.
    Основной современный тренд в бренд-коммуникациях - диджитализация [Текст] / О. Васильєва // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 28-30

Рубрики: Маркетинг послуг

фывфывфыв:
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- формування іміджу бренду
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Пахуча, Є. В.
    Застосування інструментів маркетингових комунікацій у підвищенні конкуренстоспроможності підприємств [Текст] / Є. В. Пахуча // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2020. - № 19/20. - С. 82-90

Рубрики: Конкуренція

фывфывфыв:
маркетингові комунікації
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Кириченко, С. О.
    Напрями удосконалення комунікаційної політики на підприємстві [Текст] / С. О. Кириченко // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2020. - № 23. - С. 42-46

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
маркетингові комунікації -- комунікаційний інструментарій
Свободных экз. нет

Найти похожие