Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (1)Документи про Рівненщину (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=instagram<.>)
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    Лафли, А.
    Лояльность - не главное! [Текст] / А. Лафли, Р. Мартин // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2017. - №9. - С. 16-23

Рубрики: Інтернет--Веб-сайти

фывфывфыв:
логотип -- instagram
Доп.точки доступа:
Мартин, Р.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.
Шифр: М6/2018/7/8
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текстььь] : професиональный. - К, 1996 - . - Выходит ежемесячно
2018г. № 7/8
Содержание:
Служба маркетинга в компании: объять необъятное, объединить необъединимое (результаты опроса экспертов). - С.10-18
Носова, О. Маркетинг - это одновременно и аналитика, и эмоции! И это длительная систематичная работа / О. Носова. - С.20-21
Фоменко, И. Задача иаркетолога - постоянно следить за трендами и учиться / И. Фоменко. - С.22-23
Венгер, Е. Работа отдела маркетинга - незаметная работа / Е. Венгер. - С.24-25
Сотник, В. На нашем рынке много компаний с крутыми маркетинг - службами. Но не у всех есть шанс реализовать свои планы / В. Сотник. - С.25-27
Коршевнюк, Л. В современных условиях маркетинг становится зоной бизнес-девелопмента / Л. Коршевнюк. - С.28-29
Лищук, Ю. Маркетологи ХХІ века / Ю. Лищук. - С.30-32
Ламуру, И. Ряд механизмов сделать маркетинг маркетинговому отделу / И. Ламуру. - С.33-35
Стельмахова, А. Бизнесу надо искать пути для собственного развития и реализовывать их / А. Стельмахова. - С.36-40
Ромат, Є. Галузевий та інші підходи до розуміння зв'язків із громадськістю / Є. Ромат. - С.42-50
Зозульов, О. В. Життєвий цикл товару після його купівлі / О. В. Зозульов. - С.52-56
Как преодолеть крупнейшие SMM-вызовы. - С.62-69
10 Instagram трендов 2018 года. - С.70-73
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.
Шифр: Б136415/2018/4
   Журнал

Бібліотечний форум: історія, теорія і практика [Текстььь]. - 2000 . - Выходит ежеквартально
2018г. № 4
Содержание:
Башун, О. Нашому журналу - 15 років / О. Башун. - С.2-7
Матвєєва, Н. Наукове вивчення фізичного стану документів у фондах Одеської національної наукової бібліотеки / Н. Матвєєва. - С.8-12
Соцков, О. Способи використання Instagram у бібліотеках / О. Соцков. - С.13-16
Драгуновська, Н. Відродження культурної спадщини України через призму читання / Н. Драгуновська. - С.17-18
Кісельова, О. Бібліомарафон "Звучи, рідна мово!" / О. Кісельова. - С.19-24
Потуремець, В. Золотокриле слово Олеся Гончара / В. Потуремець. - С.25-26
Шевченко, О. "Знаю ! Дію ! Захищаю !" / О. Шевченко. - С.27-29
Юрчишина, О. Війна прошлась по їхніх долях / О. Юрчишина. - С.30-32
Кирій, С. Archintegration 2018 - досвід комунікації між бібліотекарями та архітекторами / С. Кирій, Т. Румілець. - С.33-35
Мельник, М. Популяризація книги в контексті інформаційних потреб сучасного студента / М. Мельник. - С.37-38
Федорова, М. Роль Полтавської ОУНБ ім. І. П. Котляревського в активізації процесів взаємодії з науковими , культурно-мистецькими та краєзнавчими осередками області / М. Федорова. - С.39-41
Кравчук, Н. Опановуємо... Творимо... Втілюємо / Н. Кравчук. - С.42-43
Скаченко, О. The Great Library Week в бібліотеці / О. Скаченко. - С.44-45
Терлецька, О. Warszawskie Targi Ksiazki 2018: про фестиваль та участь українських видавництв / О. Терлецька. - С.46
Рубльова, В. Сектор картографічних видань Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського: сторінки історії / В. Рубльова. - С.47-50
Білоус, В. Освітянській книгозбірні на Поділлі - 105 років / В. Білоус. - С.51-52
Карпенко, С. Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії: нова роль та старі традиції : (до 60-річчя від дня заснування) / С. Карпенко
Петренко, Н. Щаслива доля працювати за покликанням / Н. Петренко. - С.56-60
професія бібліотекар - справа всого життя : світла пам’ять про Л. П. Незнамову, директора Харківсьвої державної наукової бібліотеки ім. В. Г. Короленка. - С.61
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Соцков, О.
    Способи використання Instagram у бібліотеках [Текст] / О. Соцков // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика . - 2018. - № 4. - С. 13-16

Рубрики: Бібліотечна справа--Інформаційні технології

фывфывфыв:
ІНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГІЇ -- мобільний додаток Instagram -- бібліотечний маркетинг -- контент-стратегія
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    10 Instagram трендов 2018 года [Текст] // Маркетинг и реклама. - 2018. - 7/8. - С. 70-73

Рубрики: Інтернет--Сервіси

фывфывфыв:
соціальні мережі
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Соколова, Н.
    Соціальні мережі як нові джерела отримання інформації в телевізійних новинах [Текстььь] / Н. Соколова // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - № 1. - С. 10-13

Рубрики: Журналістика--Україна

фывфывфыв:
СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ (Facebook, YouTube, Instagram) -- телевізійний сюжет -- телевізійні новини -- джерела інформації
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
Шифр: К862510/2019/2
   Журнал

Косметолог [Текстььь] : профессиональное издание. - Київ, 2017 - . - Выходит раз в два месяца
2019г. № 2
Содержание:
Гончаренко, Я. Лифтинг Нефиртити. Комбинированный подход при коррекции овала лица / Я. Гончаренко. - С.20-24
фывфыв: старіння
Колот, Н. Instagram дикутет : тренды в косметологии / Н. Колот. - С.24-28
фывфыв: соцмережі
Гагарина, Ю. 2019- год авантюрного потребителя / Ю. Гагарина. - С.28-29
фывфыв: інновації
Ерошкин, Е. Условия безопасной гелиотерапии. Солнечный свет и его влияние на организм человека / Е. Ерошкин. - С.30-33
фывфыв: геліотерапія
Радионова, Е. Массаж, способный преобразовать разрушительные енергии отрицательной эмоций в созидательные / Е. Радионова. - С.34-37
Моисеева, Е. Закономерные изменения. Дерматологические проблемы возрастной кожи / Е. Моисеева. - С.56-58
Карпенко, Н. Безоперационная ринопластика : самое важное противопоказание / Н. Карпенко. - С.74-76
Довбий, Д. Диодный лазер : мифы и реальность / Д. Довбий. - С.82-83
Юдина, С. Пиодермии в косметологической практике / С. Юдина. - С.96-100
Слюсарь, А. Клиенты тоже люди! / А. Слюсарь. - С.102-105
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.


    Колот, Н.
    Instagram диктует : тренды в косметологии [Текст] / Н. Колот // Косметолог : профессиональное издание. - 2019. - № 2. - С. 24-28

Рубрики: Медицина--Косметологія

фывфывфыв:
соцмережі
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Колот, Н.
    Instagram : тренды в косметологии [Текст] / Н. Колот // Косметолог : профессиональное издание. - 2019. - № 2. - С. 24-28

Рубрики: Промисловість медична

   Промисловість парфюмерно-косметична


фывфывфыв:
товари косметичні
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Глоба, Т.
    Фейсбук як активне місце діалогу бібліотеки з користувачами [Текстььь] / Т. Глоба // Бібліотечна планета : щоквартальний науково-виробничий журнал. - 2020. - № 3. - С. 20-23

Рубрики: Бібліотечна справа--Інформаційні технології

фывфывфыв:
СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ (FACEBOOK, YOUTUBE, INSTAGRAM)
Свободных экз. нет

Найти похожие

11.
Шифр: М3/2021/6
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2021г. № 6
Содержание:
Мерчандайзинг в УкраїнІ: аналіз ефективності. - С.42-46
Оцінка обсягу ринку маркетингових сервісів. Стриманий оптимізм: Висновки 2021. Прогноз на 2022. - С.47-51
Голованова, М. Сучасні маркетингові підходи просування фотобізнесу в Instagram / М. Голованова. - С.61-72
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.


    Голованова, М.
    Сучасні маркетингові підходи просування фотобізнесу в Instagram [Текст] / М. Голованова // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 6. - С. 61-72

Рубрики: Фотомистецтво

   Бізнес


фывфывфыв:
цифрове копіювання -- портретна фотографія
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.
Шифр: В125788/2022/6
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текстььь] : науково-практичний журнал. - К., 1996 -
2022г. № 6
Содержание:
Сенченко, М. Від ери Гутенберга до ери Цукерберга / М. Сенченко. - С.3-6
Гуменчук, А. Критерії якості європейської системи вищої бібліотечно-інформаційної освіти / А. Гуменчук. - С.7-12
Сенченко, М. Цивілізаційний проєкт "Папська імперія Риму": від Священної Римської імперії до хрестових походів / М. Сенченко. - С.12-19
Балюн, О. Особливості просування розважальних проєктів на платформі Instagram / О. Балюн, Д. Трубіна, Т. Фісенко. - С.19-26
Башманівська, Л. "Стилістика засобів масової інформації" як навчальна дисципліна в підготовці майбутнього журналіста / Л. Башманівська, В. Башманівський. - С.26-30
Дояр, Л. Сільське господарство України в республіканських збірниках наукових праць 1964 року / Л. Дояр. - С.30-36
Якубова, Т. Професор Львівського університету Шимон Ашкеназі та його книги / Т. Якубова, Я. Матвіїшин. - С.36-41
Кропочева, Н. Бібліографічні аспекти наукового дослідження педагогічних видань XIX — початку XX століть (за матеріалами колекції рідкісних видань фонду ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського) / Н. Кропочева. - С.42-49
Богданов, Г. Бiблiотека Карла Великого та її доля / Г. Богданов. - С.49-52
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

14.


    Балюн, О.
    Особливості просування розважальних проєктів на платформі Instagram [Текстььь] / О. Балюн, Д. Трубіна, Т. Фісенко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2022. - № 6. - С. 19-26

Рубрики: Інтернет--Реклама

   Маркетинг послуг--Інтернет


фывфывфыв:
комунікативна ефективність -- контент -- просування -- реклама -- розважальний проєкт -- соціальні мережі
Доп.точки доступа:
Трубіна, Д.
Фісенко, Т.

Свободных экз. нет

Найти похожие