Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=кон’юнктура<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
Сигли бібліотек за посиланням
1.
Шифр: Е967532/2019/1
   прочее

Економіка менеджмент бізнес [Текстььь]. - Київ, 2015 - . - Периодичность неизвестна
2019г. № 1
Содержание:
Князева, О. Стратегія забезпечення конкурентних переваг малих та середніх телекомунікаційних підприємств / О. Князева. - С.4-11
Гудзь, О. Є. Банківське кредитування інноваційного розвитку підприємств: можливості та ризики / О. Є. Гудзь. - С.12-19
Гудзь, О. Є. Інформаційна інфраструктура телекомунікаційних підприємств / О. Є. Гудзь. - С.20-25
Виноградова, О. В. Маркетингові інновації і телекомунікації: конвергенція послуг / О. В. Виноградова. - С.26-32
Зеліско, І. М. Розвиток інформаційного суспільства як домінанта інноваційного зростання / І. М. Зеліско. - С.33-39
Лазоренко, Л. В. Шляхи вдосконалення кадрової політики ПРАТ "Київстар" / Л. В. Лазоренко. - С.40-44
Гусєва, О. Ю. Корпоративна соціальна відповідальність телекомунікаційних підприємств як головний чинник їх конкурентоспроможності / О. Ю. Гусєва. - С.45-50
Сьомкіна, Т. В. Порогове значення пакету акції як інструмент управління корпоративним капіталом / Т. В. Сьомкіна. - С.51-56
Глушенкова, А. А. Методичні основи експертної оцінки інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства / А. А. Глушенкова. - С.57-65
Борисенко, Л. М. Система фінансового контролюи і фінансово-бюджетна дисципліна в Україні / Л. М. Борисенко. - С.66-75
Сьомкіна, Т. В. Підготовка економістів: інноваційний підхід / Т. В. Сьомкіна. - С.76-84
Плахотнкова, Л. О. Кон’юнктура та особливості ринку праці інформаційно-комунікаційних технологій в Україні: маркетинговий аспект / Л. О. Плахотнкова. - С.85-91
Сорока, А. М. Інноваційний розвиток як механізм управління конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / А. М. Сорока. - С.97-102
Гавриш, О. М. Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш. - С.103-109
Труш, М. С. Теоретичні підходи до розуміння корпоративної культури підприємства / М. С. Труш. - С.110-116
Мартиненко, М. О. Теоретичні підходи до інтерпретації поняття "розвиток підприємства" / М. О. Мартиненко. - С.117-122
Шмалій, Л. В. Економічна безпека підприємства: сучасні проблеми забезпечення / Л. В. Шмалій. - С.123-129
Щербина, В. В. Сучасні тенденції розвитку телекомунікаційних підприємств / В. В. Щербина. - С.130-135
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Плахотнкова, Л. О.
    Кон’юнктура та особливості ринку праці інформаційно-комунікаційних технологій в Україні: маркетинговий аспект [Текст] / Л. О. Плахотнкова // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 1. - С. 85-91

Рубрики: Ринок праці--Україна

   Інформаційно-комунікативні технології


фывфывфыв:
попит ринку -- пропозиції -- кон’юнктура
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Ільчук, М. М.
    Розвиток ринку зерна в Україні та його стабілізація [Текст] / М. М. Ільчук // Економіка АПК : міжнародний науково - виробничий. - 2019. - № 4. - С. 29-38

Рубрики: Ринок товарів--Зерно

фывфывфыв:
кон’юнктура ринку -- стабілізація
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Сатіна, Г.
    Основні проблеми та перспективи розвитку ринку фундука в Україні [Текст] / Г. Сатіна // Економіка АПК : міжнародний науково - виробничий. - 2019. - № 11. - С. 35-41

Рубрики: Ринок споживчий

фывфывфыв:
товарне виробництво -- кон’юнктура -- розвиток експорту
Свободных экз. нет

Найти похожие