Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=С777826/2021/2<.>
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    Дембіцький, С.
    Геополітичні орієнтації населення України у 2018–2020 роках: динаміка змін та сучасний стан [Текстььь] / С. Дембіцький // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2021. - № 2. - С. 5-24

Рубрики: Соціологія політики

   Україна
фывфывфыв:
населення України -- орієнтація політична
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Борецька, М.
    Європейські цінності в аксіопросторі сучасної української молоді [Текстььь] / М. Борецька // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2021. - № 2. - С. 24-45

Рубрики: Соціологія молоді

фывфывфыв:
аксіопростір сучасної молоді
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Пясковська, А.
    Домагання та досягнення як чинники щастя/задоволеності: механізми формування [Текстььь] / А. Пясковська // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2021. - № 2. - С. 45-60

Рубрики: Соціологія гендерна

фывфывфыв:
теорія щастя
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Буткалюк, В.
    Нерівність у сфері праці: ґлобальний вимір [Текстььь] / В. Буткалюк // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2021. - № 2. - С. 75-94

Рубрики: Соціологія праці

фывфывфыв:
гендерний аспект
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Чепурко, Г.
    Пандемія COVID-19: виклики та загрози у соціальній сфері [Текстььь] / Г. Чепурко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2021. - № 2. - С. 94-104

Рубрики: Соціологія медицини

   Соціологія дозвілля


фывфывфыв:
сфера відпочинку
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Шевченко, С.
    Булінґ та протидія йому в освітньому просторі. Соціологічний аналіз [Текстььь] / С. Шевченко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2021. - № 2. - С. 116-136

Рубрики: Соціологія суспільства

фывфывфыв:
булінґ шкільний
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Петренко, А.
    Балконний простір: антрополого-соціологічна розвідка [Текстььь] / А. Петренко, Т. Полек // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2021. - № 2. - С. 136-156

Рубрики: Соціологія дозвілля

фывфывфыв:
особиста територія
Доп.точки доступа:
Полек, Т.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Про громадян України як платників податків у соціологічному вимірі [Текстььь] // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2021. - № 2. - С. 156-181

Рубрики: Соціологія суспільства

   Україна
фывфывфыв:
податкова політика
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Стегній, О.
    Біополітика в період пандемії COVID-19: дилеми суспільної безпеки та свободи [Текстььь] / О. Стегній // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2021. - № 2. - С. 181-197

Рубрики: Соціологія медицини

фывфывфыв:
пандемія COVID-19
Свободных экз. нет

Найти похожие