Поисковый запрос: <.>II=С777826/2021/2<.> |
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Дембіцький, С. Геополітичні орієнтації населення України у 2018–2020 роках: динаміка змін та сучасний стан [Текстььь] / С. Дембіцький> // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2021. - № 2. - С. 5-24
Рубрики: Соціологія політики
Україна фывфывфыв: населення України -- орієнтація політична
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>2. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Борецька, М. Європейські цінності в аксіопросторі сучасної української молоді [Текстььь] / М. Борецька> // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2021. - № 2. - С. 24-45
Рубрики: Соціологія молоді
фывфывфыв: аксіопростір сучасної молоді
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>3. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Пясковська, А. Домагання та досягнення як чинники щастя/задоволеності: механізми формування [Текстььь] / А. Пясковська> // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2021. - № 2. - С. 45-60
Рубрики: Соціологія гендерна
фывфывфыв: теорія щастя
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>4. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Буткалюк, В. Нерівність у сфері праці: ґлобальний вимір [Текстььь] / В. Буткалюк> // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2021. - № 2. - С. 75-94
Рубрики: Соціологія праці
фывфывфыв: гендерний аспект
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>5. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Чепурко, Г. Пандемія COVID-19: виклики та загрози у соціальній сфері [Текстььь] / Г. Чепурко> // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2021. - № 2. - С. 94-104
Рубрики: Соціологія медицини
Соціологія дозвілля
фывфывфыв: сфера відпочинку
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>6. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Шевченко, С. Булінґ та протидія йому в освітньому просторі. Соціологічний аналіз [Текстььь] / С. Шевченко> // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2021. - № 2. - С. 116-136
Рубрики: Соціологія суспільства
фывфывфыв: булінґ шкільний
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>7. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Петренко, А. Балконний простір: антрополого-соціологічна розвідка [Текстььь] / А. Петренко, Т. Полек> // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2021. - № 2. - С. 136-156
Рубрики: Соціологія дозвілля
фывфывфыв: особиста територія
Доп.точки доступа: Полек, Т.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>8. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Про громадян України як платників податків у соціологічному вимірі [Текстььь] > // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2021. - № 2. - С. 156-181
Рубрики: Соціологія суспільства
Україна фывфывфыв: податкова політика
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>9. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Стегній, О. Біополітика в період пандемії COVID-19: дилеми суспільної безпеки та свободи [Текстььь] / О. Стегній> // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2021. - № 2. - С. 181-197
Рубрики: Соціологія медицини
фывфывфыв: пандемія COVID-19
Свободных экз. нет Найти похожие
|
|