Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=С777826/2018/2<.>
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    Макеєв, С.
    Аналіз події : "Вісімнадцяте брюмера Луї Бонапарта" [Текстььь] / С. Макеєв // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2018. - № 2. - С. 11-28

Рубрики: Соціологія політики

фывфывфыв:
переворот державний -- оцінка аналітична
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Кашуба, М.
    Ідеї соціалізму у творчості Івана Франка: європейський вимір [Текстььь] / М. Кашуба // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2018. - № 2. - С. 29-42

Рубрики: Політологія--Авторитарний режим

фывфывфыв:
соціал-демократизм
Доп.точки доступа:
Франко І. \о нем\

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Резнік, О.
    Від соціальної напруженості до протестної поведінки: мотивація участі в колективних діях [Текстььь] / О. Резнік // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2018. - № 2. - С. 43-63

Рубрики: Соціологія суспільства

фывфывфыв:
аспекти соціально-психологічні -- солідаризація
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Симончук, О.
    Класи в політичній сфері суспільства: підтримка партій і довіра до них [Текстььь] / О. Симончук // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2018. - № 2. - С. 64-96

Рубрики: Соціологія політики

фывфывфыв:
довіра до партій -- активність електоральна
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Ровенчак, О.
    Ідентичність потенційного мігранта та міграційна ідентичність: формування і відповідні практики [Текстььь] / О. Ровенчак, О. Химович // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2018. - № 2. - С. 97-115

Рубрики: Міграція

   Соціологія суспільства--Демографія


фывфывфыв:
ідентичність соціокультурна
Доп.точки доступа:
Химович, О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Пилипенко, В.
    Метатеоретичні пошуки соціологів у 1950-1970-х роках: генеза нової царини соціологічного знання [Текстььь] / В. Пилипенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2018. - № 2. - С. 117-141

Рубрики: Соціологічні дослідження

фывфывфыв:
метасоціологія -- діалектика
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Герус, О.
    Дискурс-аналіз комерційної реклами в контексті дослідження практик споживання [Текстььь] / О. Герус // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2018. - № 2. - С. 142-164

Рубрики: Соціологія економічна

фывфывфыв:
соціологія споживання
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Дерлуг’ян, Г.
    Соціальна еволюція людства: західний і радянський модернізаційний досвіди [Текстььь] / Г. Дерлуг’ян // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2018. - № 2. - С. 165-184

Рубрики: Соціологія суспільства

фывфывфыв:
егалітаризм -- світ-система сучасна
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Бурлачук, В.
    Привид свободи. Доля демократичних інститутів в Україні [Текстььь] / В. Бурлачук // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2018. - № 2. - С. 185-203

Рубрики: Соціологія політики

фывфывфыв:
код нації -- інститут соціальний
Свободных экз. нет

Найти похожие