Поисковый запрос: <.>II=П14/2018/2<.> |
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1.
| Луговий В. І. Світовий досвід для створення національного рейтингу закладів вищої освіти /В. І. Луговий // Педагогіка і психологія . -К, 2018,N № 2.-С.5-24
|
>2.
| Пономаренко В. С. Класифікація методів рейтингування закладів вищої освіти України/В. С. Пономаренко // Педагогіка і психологія . -К, 2018,N № 2.-С.24-36
|
>3.
| Курбатов С. Сучасні методологічні підходи до розробки університетських рейтингів/С. Курбатов // Педагогіка і психологія . -К, 2018,N № 2.-С.37-42
|
>4.
| Саух П. Проблема оптимізаії мережі закладів вищої освіти в контексті національного університетського рейтингу/П. Саух // Педагогіка і психологія . -К, 2018,N № 2.-С.50-52
|
>5.
| Бакіров В. Універсалізм і партикуляризм у рейтингуванні університетів/В. Бакіров // Педагогіка і психологія . -К, 2018,N № 2.-С.50-52
|
>6.
| Зіньковський Ю. Психологічні властивості фахівця як умова його професійної успішності/Ю. Зіньковський // Педагогіка і психологія . -К, 2018,N № 2.-С.53-60
|
>7.
| Чекстере О. Дослідження мотивації навчання в парадигмі когнітивної психології/О. Чекстере // Педагогіка і психологія . -К, 2018,N № 2.-С.66-71
|
>8.
| Дічек Н. Англомовна макаренізація у 21 столітті : стан і методи інтерпретенції/Н. Дічек // Педагогіка і психологія . -К, 2018,N № 2.-С.72-82
|
|