Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=Н14/2022/3<.>
Общее количество найденных документов : 16
Показаны документы с 1 по 16
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Білавич Г. Організація позаурочного освітньо-виховного процесу крізь призму світового досвіду/Г. Білавич // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2022,N № 3.-С.3-8
2.

Вознюк Л. Особливості управління закладами загальної середньої освіти в умовах воєнного стану/Л. Вознюк // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2022,N № 3.-С.9-14
3.

Герасименко О. Дизайн освітнього середовища закладу вищої освіти засобами системи автоматизованого проєктування PRO100/О. Герасименко, Ю. Фещук // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2022,N № 3.-С.24-31
4.

Крока Т. Організація stem-дослідження на прикладі теоретичного пошуку економіко-технічних характеристик малої гідроелектростанції/Т. Крока, А. Рибалко, О. Рибалко // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2022,N № 3.-С.31-40
5.

Тимчина Н. Формування компетенцій та компетентностей учнів у процесі навчання інформатики/Н. Тимчина, В. Тимчина // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2022,N № 3.-С.41-47
6.

Констанкевич Л. Гейміфікація як інноваційний підхід в освітньому процесі/Л. Констанкевич, М. Радкевич, Т. Лехіцький // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2022,N № 3.-С.47-51
7.

Бордюк В. Психолого-педагогічний зміст поняття «Професійний саморозвиток педагога Нової української школи»/В. Бордюк, Т. Ковбасюк // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2022,N № 3.-С.52-58
8.

Прокопчук Н. Використання психодіагностичних методик CASD та РЕР-3 у процесі виявлення й обстеження дітей з аутизмом/Н. Прокопчук // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2022,N № 3.-С.58-62
9.

Бондаренко Ю. Принцип «мислити і діяти» Пауло Фрейре в контексті шкільної літературної освіти/Ю. Бондаренко // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2022,N № 3.-С.63-68
10.

Озарчук І. Іншомовна освіта країн Прибалтики/І. Озарчук // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2022,N № 3.-С.68-73
11.

Пугач В. Методологічний підхід у професійній підготовці майбутніх правознавців/В. Пугач // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2022,N № 3.-С.74-80
12.

Задоріна О. Питання підготовки майбутніх учителів математики до інтеграції в систему післядипломної педагогічної освіти/О. Задоріна, І. Мітельман, О. Папач // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2022,N № 3.-С.81-90
13.

Бурєнніков Ю. Реалізація інтегративного підходу в процесі навчання студентів першого курсу машинобудівних спеціальностей/Ю. Бурєнніков, Л. Козлов, А. Буда // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2022,N № 3.-С.91-99
14.

Завалевський Ю. Формування громадянськості як інтегрованої якості особистості учня в умовах закладу загальної середньої освіти/Ю. Завалевський // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2022,N № 3.-С.100-107
15.

Журба К. Зарубіжний досвід підготовки школярів до захисту своєї країни/К. Журба // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2022,N № 3.-С.107-111
16.

Крижановська Т. Методичні аспекти реалізації освітнього потенціалу творчості Миколи Лисенка у процесі професійної підготовки майбутніх учителів мистецтва/Т. Крижановська // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2022,N № 3.-С.112-116