Поисковый запрос: <.>II=М3/2020/5<.> |
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1.
|
Сокол, М. Классификация рынка грузовых автомобилей [Текст] / М. Сокол> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 5. - С. 14-20
Рубрики: Ринок товарів--Автомобілі
фывфывфыв: світова практика -- маркетинг
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>2.
|
Шапоренко, О. Маркетинг подій, як інструмент успішного просування органічних продуктів та товарів широкого вжитку [Текст] / О. Шапоренко> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 5. - С. 25-26
Рубрики: Маркетинг інформаційний
фывфывфыв: івент-маркетинг -- органічний ринок
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>3.
|
Ларіна, Я. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення [Текст] / Я. Ларіна> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 5. - С. 27-35
Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції
фывфывфыв: обсяги продажу -- безпека продовольча
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>4.
|
Ковальчук, С. Брендинг у сфері виробництва органічної продукції [Текст] / С. Ковальчук> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 5. - С. 36-50
Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції
фывфывфыв: товарообіг -- органічний ринок -- рентабельність
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>5.
|
Баша, І. Засоби он-лайн комунікації у вищій школі: переваги, недоліки та перспективи розвитку [Текст] / І. Баша, О. Плачковська> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 5. - С. 57-62
Рубрики: Вища освіта--Дистанційне навчання
фывфывфыв: онлайн-сервіси -- мультимедійна платформа
Доп.точки доступа: Плачковська, О.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>6.
|
Серпухов, М. Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств [Текст] / М. Серпухов, А. Нестеренко> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 5. - С. 63-69
Рубрики: Маркетинг--Підприємництво
фывфывфыв: івент-маркетинг -- інтернет-маркетинг -- вірусний маркетинг
Доп.точки доступа: Нестеренко, А.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
|