Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=М3/2020/4<.>
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    Коржов, Г.
    Види соціологічних досліджень : кількісні та якісні [Текст] / Г. Коржов // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 15-19

Рубрики: Соціологічні дослідження

фывфывфыв:
план дослідження
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Коржов, Г.
    Методи соціологічних досліджень [Текст] / Г. Коржов // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 19-23

Рубрики: Соціологічні дослідження

фывфывфыв:
тріангуляція даних -- фокус-група
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Коржов, Г.
    Кабінетне дослідження [Текст] / Г. Коржов // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 23-26

Рубрики: Соціологічні дослідження

фывфывфыв:
банк даних -- інтернет
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Федорченко, А.
    Як правильно скласти опитувальник [Текст] / А. Федорченко // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 26-30

Рубрики: Соціологічні дослідження

фывфывфыв:
композиція анкети
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Єнін, М.
    Дослідження соціальних явищ онлайн [Текст] / М. Єнін // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 30-34

Рубрики: Соціологічні дослідження

фывфывфыв:
опитування в мережі
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Харченко, Н.
    Специфіка опитувань у передвиборчий період. Екзит-поли [Текст] / Н. Харченко // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 41-45

Рубрики: Соціологічні дослідження

фывфывфыв:
ВИБОРИ
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Паніотто, В.
    Інтерпретація електоральних рейтингів - типові помилки [Текст] / В. Паніотто // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 45-47

Рубрики: Соціологічні дослідження

фывфывфыв:
рейтинг підтримки
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Шахдінарян, А.
    Медіаландшафт та медіаспоживання в Україні [Текст] / А. Шахдінарян // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 47-50

Рубрики: Соціологічні дослідження

фывфывфыв:
споживання медіа
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Костюченко, Т.
    Дослідження медіаспоживання : сегментація аудиторії та фокус на місцеві медіа [Текст] / Т. Костюченко // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 50-54

Рубрики: Соціологічні дослідження

фывфывфыв:
аудиторії медіа-джерел
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Винославська, С.
    Дані та інтерпретація даних [Текст] / С. Винославська // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 54-56

Рубрики: Соціологічні дослідження

фывфывфыв:
недостовірний результат
Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Яшкіна, О.
    Аналіз аудиторії сайтів та соціальних мереж [Текст] / О. Яшкіна // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 59-64

Рубрики: Соціологічні дослідження

фывфывфыв:
знання аудиторії
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Яшкіна, О.
    Проведення опитування в соціальних мережах та тематичних групах власними силами [Текст] / О. Яшкіна // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 64-68

Рубрики: Соціологічні дослідження

фывфывфыв:
обмеження використання Інтернет
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Погорелов, О.
    Як не перетворитися на маніпулятора громадською думкою, подаючи аудиторії результати досліджень [Текст] / О. Погорелов // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 68-70

Рубрики: Соціологічні дослідження

фывфывфыв:
кодекс журналістської етики -- довіра користувачів
Свободных экз. нет

Найти похожие