Поисковый запрос: <.>II=М3/2020/4<.> |
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Коржов, Г. Види соціологічних досліджень : кількісні та якісні [Текст] / Г. Коржов> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 15-19
Рубрики: Соціологічні дослідження
фывфывфыв: план дослідження
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>2. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Коржов, Г. Методи соціологічних досліджень [Текст] / Г. Коржов> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 19-23
Рубрики: Соціологічні дослідження
фывфывфыв: тріангуляція даних -- фокус-група
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>3. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Коржов, Г. Кабінетне дослідження [Текст] / Г. Коржов> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 23-26
Рубрики: Соціологічні дослідження
фывфывфыв: банк даних -- інтернет
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>4. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Федорченко, А. Як правильно скласти опитувальник [Текст] / А. Федорченко> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 26-30
Рубрики: Соціологічні дослідження
фывфывфыв: композиція анкети
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>5. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Єнін, М. Дослідження соціальних явищ онлайн [Текст] / М. Єнін> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 30-34
Рубрики: Соціологічні дослідження
фывфывфыв: опитування в мережі
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>6. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Харченко, Н. Специфіка опитувань у передвиборчий період. Екзит-поли [Текст] / Н. Харченко> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 41-45
Рубрики: Соціологічні дослідження
фывфывфыв: ВИБОРИ
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>7. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Паніотто, В. Інтерпретація електоральних рейтингів - типові помилки [Текст] / В. Паніотто> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 45-47
Рубрики: Соціологічні дослідження
фывфывфыв: рейтинг підтримки
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>8. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Шахдінарян, А. Медіаландшафт та медіаспоживання в Україні [Текст] / А. Шахдінарян> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 47-50
Рубрики: Соціологічні дослідження
фывфывфыв: споживання медіа
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>9. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Костюченко, Т. Дослідження медіаспоживання : сегментація аудиторії та фокус на місцеві медіа [Текст] / Т. Костюченко> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 50-54
Рубрики: Соціологічні дослідження
фывфывфыв: аудиторії медіа-джерел
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>10. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Винославська, С. Дані та інтерпретація даних [Текст] / С. Винославська> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 54-56
Рубрики: Соціологічні дослідження
фывфывфыв: недостовірний результат
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>11. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Яшкіна, О. Аналіз аудиторії сайтів та соціальних мереж [Текст] / О. Яшкіна> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 59-64
Рубрики: Соціологічні дослідження
фывфывфыв: знання аудиторії
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>12. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Яшкіна, О. Проведення опитування в соціальних мережах та тематичних групах власними силами [Текст] / О. Яшкіна> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 64-68
Рубрики: Соціологічні дослідження
фывфывфыв: обмеження використання Інтернет
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>13. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Погорелов, О. Як не перетворитися на маніпулятора громадською думкою, подаючи аудиторії результати досліджень [Текст] / О. Погорелов> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 68-70
Рубрики: Соціологічні дослідження
фывфывфыв: кодекс журналістської етики -- довіра користувачів
Свободных экз. нет Найти похожие
|
|