Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=М3/2019/5<.>
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    Ільїна, С.
    Інструменти моніторингу та аналітики ринку маркетингових досліджень України з системи ProZorro [Текст] / С. Ільїна // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 4-10

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
система ProZorro -- електронна система держзакупівель
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Ринок маркетингових сервісів - 2019-2020: висновки 2019 [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 11-16

Рубрики: Маркетинг--Інвестиції

фывфывфыв:
маркетинговий сервіс -- ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОЕКТ -- КАДРОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ -- рекламний бюджет
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Монтрін, І.
    Оцінювання ефективності реклами підприємства на ринку туристичних послуг [Текст] / І. Монтрін, А. Коротєєва // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 17-22

Рубрики: Туризм--Послуги

фывфывфыв:
РИНОК ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ -- туристичне агенство -- ефективність реклами підприємства
Доп.точки доступа:
Коротєєва, А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Гарслян, И.
    Private Label - экономия или разумное потребление [Текст] / И. Гарслян // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 23-25

Рубрики: Торгова марка

фывфывфыв:
власна торгова марка -- БРЕНДИ
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Новикова, З.
    PR на ринку сучасного образотворчого мистецтва [Текст] / З. Новикова // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 26-33

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

фывфывфыв:
ринок мистецтва -- брендинг в мистецтві -- паблік рілейшнз
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Бучинська, О.
    Чорна п’ятниця: міф чи реальність [Текст] / О. Бучинська // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 34-42

Рубрики: Паблик рілейшнз

фывфывфыв:
РИНОК образотворчого мистецтва -- зв’язки з громадскістю
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Корчинський, А.
    Адвокати бренду як ефективний інструмент маркетингових комунікацій в соціальних медіа [Текст] / А. Корчинський // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 43-52

Рубрики: Маркетингові комунікації

фывфывфыв:
СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ -- месенжери -- адвокат бренду
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Стельмахова, О.
    Лобізм без резонансу : вийшла нова вітчизняна книга про PR [Текст] / О. Стельмахова // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 53-54
Рец. на Стельмахова О. . Піаритись не можна зупинитись / О. Стельмахова. - К. : Вид-во Ліра, 2019.


Рубрики: Паблик рілейшнз

фывфывфыв:
РИНОК PR -- ЗМІ -- робота піарника
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Ковальчук, С.
    Медіаграмотність як сучасний інструмент боротьби з маніпуляторами та фейками [Текст] / С. Ковальчук, О. Мороз // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 55-64

Рубрики: Засоби масової інформації

фывфывфыв:
інформаційні потоки -- медіаграмотність -- ФЕЙКОВІ ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ
Доп.точки доступа:
Мороз, О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Українські вузи почали пілотні проекти по впровадженню дуальної форми здобуття освіти [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 65-66

Рубрики: Вища освіта--Дистанційне навчання

фывфывфыв:
дуальна форма здобуття освіти -- пілотний проект у вишах -- нормативно-правова база
Свободных экз. нет

Найти похожие