Поисковый запрос: <.>II=М3/2019/5<.> |
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Ільїна, С. Інструменти моніторингу та аналітики ринку маркетингових досліджень України з системи ProZorro [Текст] / С. Ільїна> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 4-10
Рубрики: Маркетингові дослідження
фывфывфыв: система ProZorro -- електронна система держзакупівель
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>2. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Ринок маркетингових сервісів - 2019-2020: висновки 2019 [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 11-16
Рубрики: Маркетинг--Інвестиції
фывфывфыв: маркетинговий сервіс -- ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОЕКТ -- КАДРОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ -- рекламний бюджет
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>3. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Монтрін, І. Оцінювання ефективності реклами підприємства на ринку туристичних послуг [Текст] / І. Монтрін, А. Коротєєва> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 17-22
Рубрики: Туризм--Послуги
фывфывфыв: РИНОК ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ -- туристичне агенство -- ефективність реклами підприємства
Доп.точки доступа: Коротєєва, А.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>4. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Гарслян, И. Private Label - экономия или разумное потребление [Текст] / И. Гарслян> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 23-25
Рубрики: Торгова марка
фывфывфыв: власна торгова марка -- БРЕНДИ
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>5. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Новикова, З. PR на ринку сучасного образотворчого мистецтва [Текст] / З. Новикова> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 26-33
Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції
фывфывфыв: ринок мистецтва -- брендинг в мистецтві -- паблік рілейшнз
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>6. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Бучинська, О. Чорна п’ятниця: міф чи реальність [Текст] / О. Бучинська> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 34-42
Рубрики: Паблик рілейшнз
фывфывфыв: РИНОК образотворчого мистецтва -- зв’язки з громадскістю
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>7. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Корчинський, А. Адвокати бренду як ефективний інструмент маркетингових комунікацій в соціальних медіа [Текст] / А. Корчинський> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 43-52
Рубрики: Маркетингові комунікації
фывфывфыв: СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ -- месенжери -- адвокат бренду
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>8. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Стельмахова, О. Лобізм без резонансу : вийшла нова вітчизняна книга про PR [Текст] / О. Стельмахова> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 53-54
Рец. на Стельмахова О. . Піаритись не можна зупинитись / О. Стельмахова. - К. : Вид-во Ліра, 2019.
Рубрики: Паблик рілейшнз
фывфывфыв: РИНОК PR -- ЗМІ -- робота піарника
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>9. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Ковальчук, С. Медіаграмотність як сучасний інструмент боротьби з маніпуляторами та фейками [Текст] / С. Ковальчук, О. Мороз> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 55-64
Рубрики: Засоби масової інформації
фывфывфыв: інформаційні потоки -- медіаграмотність -- ФЕЙКОВІ ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ
Доп.точки доступа: Мороз, О.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>10. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Українські вузи почали пілотні проекти по впровадженню дуальної форми здобуття освіти [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 65-66
Рубрики: Вища освіта--Дистанційне навчання
фывфывфыв: дуальна форма здобуття освіти -- пілотний проект у вишах -- нормативно-правова база
Свободных экз. нет Найти похожие
|
|