Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=М3/2019/1<.>
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Паніотто В.
Заглавие : Довіра населення України до соціологічних опитувань ( 2002-2018)
Место публикации : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2019. - № 1. - С. 4-11 (Шифр М3/2019/1)
Предметные рубрики: Соціологічні дослідження
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): методологія--обговорення
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Голубаєв О.
Заглавие : Фактори впливу на розвиток індустрії анімації в Україні
Место публикации : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2019. - № 1. - С. 25-32 (Шифр М3/2019/1)
Предметные рубрики: Кіномистецтво-- Анімація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ринок анімації--розвиток дистрибуції--проблемні аспекти
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Савицька Н.
Заглавие : Виведення на ринок продуктів із доведеною біологічною дією для харчування молоді
Место публикации : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2019. - № 1. - С. 33-41 (Шифр М3/2019/1)
Предметные рубрики: Ринок споживчий
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): раціональне харчування--продукти інноваційні--культура споживання
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Голованова М.
Заглавие : Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання
Место публикации : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2019. - № 1. - С. 43-45 (Шифр М3/2019/1)
Предметные рубрики: Маркетинг-- Ринок продукції
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вартість довірча--коефіцієнт повернення
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Голіцин А.
Заглавие : "Нові комірці" як продукт нового формату сучасної освіти
Место публикации : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2019. - № 1. - С. 46-47 (Шифр М3/2019/1)
Предметные рубрики: Маркетинг-- Освітні послуги
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): цифрова економіка--технічні навички
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Панченко О.
Заглавие : Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент маркетингових комунікацій у банку
Место публикации : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2019. - № 1. - С. 47-54 (Шифр М3/2019/1)
Предметные рубрики: Маркетинг інформаційний
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальні мережі--інтернет-банкінг
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Корчинський В.
Заглавие : Ефективність маркетингових комунікацій в соціальних медіа
Место публикации : Маркетинг в Україні. - Киiв, 2019. - № 1. - С. 54-56 (Шифр М3/2019/1)
Предметные рубрики: Маркетинг послуг-- Інтернет
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): довіра споживачів--привернення уваги
Найти похожие