Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=М3/2018/6<.>
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    Яцишина, Л.
    Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку [Текст] / Л. Яцишина, Шевченко І. // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 4-10

Рубрики: Засоби масової інформації--Україна

   Реклама--Маркетинг


фывфывфыв:
МЕДІАРИНОК -- ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Доп.точки доступа:
Шевченко І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Маркетинг в искусстве или как измерить творчество? [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 11-21

Рубрики: Театр

   Маркетингові дослідження


фывфывфыв:
СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ ТЕАТРУ -- ТЕАТРАЛЬНИЙ РИНОК
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Марр, Б.
    Найбільші помилки та пастки бенчмаркінгу, яких необхідно уникати [Текст] / Б. Марр // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 22-24

Рубрики: Менеджмент

фывфывфыв:
БЕНЧМАРКІНГ
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Міжнародна фундація виборчих систем (IFES) в Україні провела пілотне дослідження [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 25-32

Рубрики: Соціологія політики

   Соціологія гендерна


фывфывфыв:
ФУНДАЦІЯ ВИБОРЧИХ СИСТЕМ -- СТАВЛЕННЯ ДО ЖІНОК В ОНЛАЙН РЕСУРСАХ -- ПОЛІТИЧНІ ТА ВИБОРЧІ ПРОЦЕСИ -- НАСИЛЬСТВО ЩОДО ЖІНОК -- ЖІНКИ-ПОЛІТИКИ
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Споживчі настрої в Україні. грудень 2018: індекс склав 62, 2 [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 33-34

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

фывфывфыв:
ІНДЕКС СПОЖИВАНИХ НАСТРОЇВ
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Рясних, Є.
    Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства [Текст] / Є. Рясних, О. Савченко // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 35-44

Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок продукції

фывфывфыв:
УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ ПРОДУКЦІЇ -- АНАЛІЗ ПРИБУТКОВОСТІ ТА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ВИРОБІВ -- АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ
Доп.точки доступа:
Савченко, О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Савицька, Н.
    Контент-маркетинг: стратегія і тактика [Текст] / Н. Савицька, В. Михайлова // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 45-51

Рубрики: Маркетинг

фывфывфыв:
ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ -- КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ
Доп.точки доступа:
Михайлова, В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Зозульов, О.
    Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі [Текст] / О. Зозульов, К. Афанасьєва // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 52-65

Рубрики: Маркетинг

фывфывфыв:
ПОНЯТТЯ КІБЕРПРОСТІР -- СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ
Доп.точки доступа:
Афанасьєва, К.

Свободных экз. нет

Найти похожие