Поисковый запрос: <.>II=М3/2018/5<.> |
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Лазебник, М. Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2018 і прогноз об'ємів ринку 2019 [Текст] / М. Лазебник> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 4-11
Рубрики: Реклама--Маркетинг
фывфывфыв: РЕКЛАМНИЙ МЕДІА-РИНОК -- ТБ-РИНОК -- РЕКЛАМА В ПРЕСІ
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>2. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Спикери 12 Remarketing рассказали как сделать бренд видимым [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 11-16
Рубрики: Реклама--Маркетинг
фывфывфыв: МІЖНАРОДНИЙ РЕКЛАМНО-МАРКЕТИНГОВИЙ ФЕСТИВАЛЬ
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>3. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 16-27
Рубрики: Маркетингові дослідження
фывфывфыв: ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВЧИХ НАСТРОЇВ -- КЛІЄНТСЬКИЙ ДОСВІД
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>4. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Ковальчук, С. Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу [Текст] / С. Ковальчук, М. Принько> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 27-35
Рубрики: Маркетинг--Стратегія
фывфывфыв: НЕПРИБУТКОВІ ОРГАНІЗАЦІЇ -- СПІВПРАЦЯ З НЕПРИБУТКОВИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ -- СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ -- МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ
Доп.точки доступа: Принько, М.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>5. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Споживчі настрої в Україні, листопад 2018: індекс склав 59,8 [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 35-37
Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок продукції
фывфывфыв: ІНДЕКС СПОЖИВАНИХ НАСТРОЇВ
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>6. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Боде, Л. Європейські рекламні стандарти та зображення жінок і чоловіків в рекламі: правила, тренди, ініціативи [Текст] / Л. Боде, Ж. Райжите> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 37-47
Рубрики: Реклама--Маркетинг
фывфывфыв: РЕКЛАМНІ СТАНДАРТИ -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ
Доп.точки доступа: Райжите, Ж.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>7. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Бучинська, О. Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі [Текст] / О. Бучинська> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 47-65
Рубрики: Реклама--Маркетинг
фывфывфыв: ІМІДЖЕВА СКЛАДОВА В РЕКЛАМІ -- СУЧАСНА РЕКЛАМА
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>8. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Максименко, О. Формування системи незалежного оцінювання професійних управителів та енергоменеджерів як відповідь на виклики сьогодення [Текст] / О. Максименко> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 65-70
Рубрики: Менеджмент кадровий
фывфывфыв: ФОРМУВАННЯ ІНСТИТУТУ ПРОФЕСІЙНИХ УПРАВИТЕЛІВ -- ПРОФЕСІЯ МЕНЕДЖЕР ЖИТЛОВОГО БУДИНКУ -- ПРОФЕСІЙНИЙ СТАНДАРТ
Свободных экз. нет Найти похожие
|
|