Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=М3/2018/5<.>
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    Лазебник, М.
    Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2018 і прогноз об'ємів ринку 2019 [Текст] / М. Лазебник // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 4-11

Рубрики: Реклама--Маркетинг

фывфывфыв:
РЕКЛАМНИЙ МЕДІА-РИНОК -- ТБ-РИНОК -- РЕКЛАМА В ПРЕСІ
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Спикери 12 Remarketing рассказали как сделать бренд видимым [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 11-16

Рубрики: Реклама--Маркетинг

фывфывфыв:
МІЖНАРОДНИЙ РЕКЛАМНО-МАРКЕТИНГОВИЙ ФЕСТИВАЛЬ
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 16-27

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВЧИХ НАСТРОЇВ -- КЛІЄНТСЬКИЙ ДОСВІД
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Ковальчук, С.
    Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу [Текст] / С. Ковальчук, М. Принько // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 27-35

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

фывфывфыв:
НЕПРИБУТКОВІ ОРГАНІЗАЦІЇ -- СПІВПРАЦЯ З НЕПРИБУТКОВИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ -- СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ -- МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ
Доп.точки доступа:
Принько, М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Споживчі настрої в Україні, листопад 2018: індекс склав 59,8 [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 35-37

Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок продукції

фывфывфыв:
ІНДЕКС СПОЖИВАНИХ НАСТРОЇВ
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Боде, Л.
    Європейські рекламні стандарти та зображення жінок і чоловіків в рекламі: правила, тренди, ініціативи [Текст] / Л. Боде, Ж. Райжите // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 37-47

Рубрики: Реклама--Маркетинг

фывфывфыв:
РЕКЛАМНІ СТАНДАРТИ -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ
Доп.точки доступа:
Райжите, Ж.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Бучинська, О.
    Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі [Текст] / О. Бучинська // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 47-65

Рубрики: Реклама--Маркетинг

фывфывфыв:
ІМІДЖЕВА СКЛАДОВА В РЕКЛАМІ -- СУЧАСНА РЕКЛАМА
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Максименко, О.
    Формування системи незалежного оцінювання професійних управителів та енергоменеджерів як відповідь на виклики сьогодення [Текст] / О. Максименко // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 65-70

Рубрики: Менеджмент кадровий

фывфывфыв:
ФОРМУВАННЯ ІНСТИТУТУ ПРОФЕСІЙНИХ УПРАВИТЕЛІВ -- ПРОФЕСІЯ МЕНЕДЖЕР ЖИТЛОВОГО БУДИНКУ -- ПРОФЕСІЙНИЙ СТАНДАРТ
Свободных экз. нет

Найти похожие