Поисковый запрос: <.>II=М3/2018/4<.> |
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1.
|
Міжнародний форум "Реклама ХХІ сторіччя. Стандарт недискримінаційної реклами" [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 4-5
Рубрики: Комунікація--Масова комунікація
фывфывфыв: реклама -- PR -- реклама професійна -- недискримінаційна -- креативна
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>2.
|
Лилик, І. Гендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 6-14
Рубрики: Комунікація--Масова комунікація
фывфывфыв: реклама -- PR
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>3.
|
Сміллі, Е. Гендерні стереотипи в рекламі: зображення, сприйняття та шкода [Текст] / Е. Сміллі, О. Давліканова> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 15-36
Рубрики: Комунікація--Масова комунікація
фывфывфыв: реклама -- PR -- звіт управління -- стандарти рекламні
Доп.точки доступа: Давліканова, О.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>4.
|
Бучинська, О. Гендерні образи сучасної реклами [Текст] / О. Бучинська> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 37-41
Рубрики: Комунікація--Масова комунікація
фывфывфыв: реклама -- PR -- реклама сучасна -- сексизм
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>5.
|
Хобта, С. Гендерні стереотипи та уявлення про гендерну дискримінацію онлайн-користувачів України [Текст] / С. Хобта> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 42-46
Рубрики: Комунікація--Масова комунікація
фывфывфыв: реклама -- PR -- нерівність гендерна -- сексизм
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>6.
|
Які іграшки ви даєте своїм дітям? [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 47-49
Рубрики: Комунікація--Масова комунікація
фывфывфыв: реклама -- PR -- ЄАКА -- європейська асоціація комунікаційних агенцій
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>7.
|
Машина, Ю. Крос-девайся комерція: стан та перспективи розвитку в Україні [Текст] / Ю. Машина, В. Кривещенко> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 50-57
Рубрики: Маркетинг--Технології
фывфывфыв: крос-девайс аналітика -- методи традиційні -- комерція електронна -- інтернет-маркетинг -- комерція мобільна
Доп.точки доступа: Кривещенко, В.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>8.
|
Кулакова, В. Механізми формування корпоративної культури [Текст] / В. Кулакова> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 58-63
Рубрики: Маркетинг--Технології
фывфывфыв: культура корпоративна -- колектив -- механізм формування
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>9.
|
Чайка, Є. Ринок кіберспорту: стан та структура [Текст] / Є. Чайка> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 64-71
Рубрики: Маркетингові дослідження
фывфывфыв: електроніка -- комунікація -- ринок кіберспорту
Свободных экз. нет Найти похожие
|
|