Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=М3/2018/2<.>
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
Сигли бібліотек за посиланням
1.


   
    Сколько стоит фронт лайн в промоушен: шестая волна исследований ставок полевого персонала [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 4-7

Рубрики: Маркетинг

фывфывфыв:
комунікації -- реклама -- промоутери -- спецперсонал -- мерчендайзери
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Мельник, Т.
    Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах [Текст] / Т. Мельник // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 8-25

Рубрики: Маркетинг

фывфывфыв:
комунікації -- реклама -- відеореклама -- дослідження
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Ангелова, С.
    Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство [Текст] / С. Ангелова // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 26-31

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
реклама -- послуги -- медіа
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Лилик, І.
    Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 32-35

Рубрики: Маркетинг

фывфывфыв:
технології -- ринок -- кава -- закупівля -- продаж
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Романовская, А.
    Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж? [Текст] / А. Романовская // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 36-45

Рубрики: Фармакологія--Аптеки

фывфывфыв:
технології маркетингові -- споживачі -- купівля -- товари
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Зозульов, О.
    Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку [Текст] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 46-54

Рубрики: Маркетинг

фывфывфыв:
технології нові -- дослідження -- стратегія
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Яцишина, Л.
    Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння [Текст] / Л. Яцишина // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 55-62

Рубрики: Маркетинг

фывфывфыв:
технології -- пивоваріння -- формування -- розвиток
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Зубковський, Ю.
    Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України [Текст] / Ю. Зубковський // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 63-68

Рубрики: Маркетинг

фывфывфыв:
технології маркетингові -- бізнес автомобільний -- ринок автомобілів
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Лук'янихін, В.
    Формування ефективних комунікацій у системі "університет студент роботодавець" через призму дуальної освіти [Текст] / В. Лук'янихін // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 69-71

Рубрики: Економіка

фывфывфыв:
економіка знань -- школа вища -- навчання -- реформування -- система освітня
Свободных экз. нет

Найти похожие