Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=Е967532/2020/2<.>
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 11
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    Виноградова, О.
    Мотивація у галузі телекомунікацій: дуальний контент [Текст] / О. Виноградова, С. Федюнін // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 2. - С. 4-9

Рубрики: Економіка інформаційна

   Україна
фывфывфыв:
мотивація праці -- галузь телекомунікацій
Доп.точки доступа:
Федюнін, С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Виноградова, О.
    Імперативи розвитку ринку телекомунікаційних послуг України [Текст] / О. Виноградова, Н. Писар // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 2. - С. 9-14

Рубрики: Ринок інформації

   Ринок послуг


фывфывфыв:
галузь телекомунікацій -- імперативи
Доп.точки доступа:
Писар, Н.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Дрокіна, Н.
    Потенціал розвитку ринку телекомунікаційних послуг України [Текст] / Н. Дрокіна // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 2. - С. 14-21

Рубрики: Ринок послуг

   Україна
фывфывфыв:
галузь телекомунікацій
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Глушенкова, А.
    Управління інтелектуальним капіталом підприємства [Текст] / А. Глушенкова, В. Надос // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 2. - С. 21-26

Рубрики: Економіка праці--Професії

   Економіка інформаційна


   Економіка зв'язку


фывфывфыв:
інтелектуальний капітал
Доп.точки доступа:
Надос, В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Глушенкова, А.
    Удосконалення системи менеджменту малих підприємств галузі телекомунікацій [Текст] / А. Глушенкова // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 2. - С. 26-31

Рубрики: Інформаційні технології

фывфывфыв:
управління підприємством
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Сазонова, С.
    Формування іміджу компанії [Текст] / С. Сазонова, Б. Кушик // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 2. - С. 31-35

Рубрики: Бізнес

фывфывфыв:
етапи формування іміджу
Доп.точки доступа:
Кушик, Б.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Сазонова, С.
    Методи оцінки конкурентоспроможності підприємства [Текст] / С. Сазонова, О. Свисюк // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 2. - С. 35-40

Рубрики: Конкуренція

   Бізнес


фывфывфыв:
глобалізація економіки
Доп.точки доступа:
Свисюк, О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Меланченко, Д.
    Суть та види кар’єри [Текст] / Д. Меланченко // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 2. - С. 40-43

Рубрики: Менеджмент кадровий

фывфывфыв:
професійне зростання
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Недопако, Н.
    Інструмент цифрового маркетингу : теоретичний аспект [Текст] / Н. Недопако // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 2. - С. 43-49

Рубрики: Маркетинг інформаційний

   Маркетинг послуг--Інтернет


фывфывфыв:
канали комунікації
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Райчук, Д.
    Мотивація в системі менеджменту підприємства [Текст] / Д. Райчук // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 2. - С. 49-53

Рубрики: Менеджмент кадровий

фывфывфыв:
стимулювання праці
Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Філіна, О.
    Тенденції використання соціальних мереж підприємствами [Текст] / О. Філіна // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 2. - С. 59-68

Рубрики: Інформаційно-комунікативні технології

фывфывфыв:
підприємництво
Свободных экз. нет

Найти похожие