Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (3)Рівненщина: Минуле і сьогодення (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Філософія освіти<.>)
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Шніцер М. Образно-символічна природа метафори/М. Шніцер // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -Київ, 2018,N №1.-С.88-97
2.

Хоружий Г. Компетентністні моделі у вищій освіті та бізнесі: зарубіжний досвід/Г. Хоружий // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -Київ, 2018,N №1.-С.131-146
3.

Красільнікова О. Компетентнісний підхід як основа філософії освіти/О. Красільнікова // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -Київ, 2018,N №1.-С.147-155
4.

Ільїна Г. Візуальна грамотність" у контексті когнітивних та освітніх процесів/Г. Ільїна // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -Київ, 2018,N №1.-С.156-168
5.

Сидорчук Н. Теоретичний аналіз феномена "рефлексія"/Н. Сидорчук, І. Огорнійчук // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N №1.-С.79-82
6.

Латигіна Н. Модус образно-символічного мислення особистості: освітньо-філософський аспект/Н. Латигіна // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -Київ, 2019,N № 1.-С.103-113
7.

Демченко В. Розвиток латерального мислення у здобувачів освіти як важливої складової креативного мислення/В. Демченко // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2020,N № 4.-С.3-6
8.

Овдійчук В. Філософські основи поняття критичного мислення/В. Овдійчук // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2020,N № 4.-С.118-120
9.

Рубінштейн С. Принцип творчої самодіяльності/С. Рубінштейн // Психологія і суспільство. -Тернопіль, 2021,N № 2.-С.97-101
10.

Карпань І. Філософський аналіз концептуальних засад освіти для сталого розвитку/І. Карпань // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка. -Дніпро, 2021,N N 1.-С.36-41
11.

Мірошніченко А. Синергетична методологія в управлінні дуальним навчанням/А. Мірошніченко // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка. -Дніпро, 2021,N N 1.-С.42-47
12.

Братаніч Б. Взаємодетермінація здоров’я та здорового способу життя як філософська проблема/Б. Братаніч // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка. -Дніпро, 2022,N N 1.-С.18-22