Поисковый запрос: (<.>S=Фізика -- Методика викладання<.>) |
Общее количество найденных документов : 114
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Броншевська О. Моделювання фізичних явищ і процесів на прикладі розв’язування задач/О. Броншевська // Фізика та астрономія в рідній школі. -Київ, 2020,N № 1.-С.15-18
|
>2.
| Андрєєва А. Використання технології "Перевернутий клас" на уроках фізики/А. Андрєєва // Фізика та астрономія в рідній школі. -Київ, 2020,N № 1.-С.23-26
|
>3.
| Ющенко А. Інформаційно-комунікаційні технології на заняттях з фізики/А. Ющенко // Фізика та астрономія в рідній школі. -Київ, 2020,N № 1.-С.39-42
|
>4.
| Воєвода Л. Формування предметних і ключових компетентностей учнів на уроках фізики/Л. Воєвода // Фізика та астрономія в рідній школі. -Київ, 2020,N № 1.-С.4-8
|
>5.
| Ковмір Н. Переваги і недоліки використання нових інформаційних технологій в навчанні фізики/Н. Ковмір // Фізика та астрономія в рідній школі. -Київ, 2019,N № 6.-С.44-46
|
>6.
| Шевчук Т. Синергетична модель виконання робіт із фізики в Малій академії наук/Т. Шевчук // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2019,N № 3.-С.111-113
|
>7.
| Лейбик Л. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського в контексті розвитку творчих здібностей студентів на заняттях з фізики та астрономії/Л. Лейбик // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2019,N № 4.-С.125-129
|
>8.
| Сорока В. Справжнє життя "сухих" формул/В. Сорока // Освіта України. -К, 2020,N № 43.-С.8-9
|
>9.
| Бойко В. Ідеалізація й моделювання у процесі вивчення фізики/В. Бойко // Фізика та астрономія в рідній школі. -Київ, 2020,N № 4.-С.5-7
|
>10.
| Черняхівський А. Про організацію лабораторних (практичних) робіт під час дистанційного навчання/А. Черняхівський // Фізика та астрономія в рідній школі. -Київ, 2020,N № 4.-С.21-24
|
>11.
| Ільяшенко Д. Методичні особливості інтеграції знань з фізики і математики як засобу формування творчого мислення учнів/Д. Ільяшенко, М. Чумак // Фізика та астрономія в рідній школі. -Київ, 2020,N № 3.-С.4-8
|
>12.
| Засєкіна Т. Особливості шкільного курсу фізики в контексті реформи нової української школи/Т. Засєкіна // Фізика та астрономія в рідній школі. -Київ, 2020,N № 2.-С.2-6
|
>13.
| Цоколенко О. Методична підготовка вчителів фізики і астрономії ло організації позакласної роботи в закладах середньої освіти/О. Цоколенко // Фізика та астрономія в рідній школі. -Київ, 2020,N № 2.-С.7-12
|
>14.
| Веселко В. Історія застосування аналогів у навчанні фізики/В. Веселко // Фізика та астрономія в рідній школі. -Київ, 2020,N № 2.-С.44-48
|
>15.
| Маркусь І. Формування знань про теорію й методи теоретичного пізнання : ідеалізація та моделювання у фізиці/І. Маркусь // Фізика та астрономія в рідній школі. -Київ, 2019,N № 5.-С.32-36
|
>16.
| Чінчой О. Формування понять учнів про фізичні основи роботи реактивних двигунів/О. Чінчой // Фізика та астрономія в рідній школі. -Київ, 2019,N № 5.-С.36-40
|
>17.
| Горохівська Х. Принципи добору матеріалу та методів для формування екологічних переконань учнів під час вивчення фізики/Х. Горохівська // Фізика та астрономія в рідній школі. -Київ, 2019,N № 5.-С.43-46
|
>18.
| Броншевська О. Актуальні проблеми праці вчителя фізики та астрономії /О. Броншевська // Фізика та астрономія в рідній школі. -Київ, 2019,N № 5.-С.20-26
|
>19.
| Чумак М. Роль аксиоматики у пошуку засадничих принципів і понять у фізиці/М. Чумак // Фізика та астрономія в рідній школі. -Київ, 2019,N № 5.-С.2-9
|
>20.
| Бенедисюк М. Формування наукового світогляду учнів під час вивчення фізики та астрономії/М. Бенедисюк // Фізика та астрономія в рідній школі. -Київ, 2019,N № 5.-С.10-15
|
|
|