Поисковый запрос: (<.>S=Соціологія економічна<.>) |
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1.
| Жиглей І. В. Соціальна відповідальність людини, підприємства, держави, суспільства: взаємозв’язок із системою бухгалтерського обліку/І. В. Жиглей, А. В. Кисель // Стратегія і тактика державного управління . -Рівне, 2015,N Вип. 1-2 .-С.22-34
|
>2.
| Герус О. Дискурс-аналіз комерційної реклами в контексті дослідження практик споживання/О. Герус // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 2.-С.142-164
|
>3.
| Ковалиско Н. Экономика и социология неравенства: эмпирические свидетельства глобальных тенденций/Н. Ковалиско, С. Макеев // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2018,N № 3.-С.6-24
|
>4.
| Геєць В. М. Соціально-класова динаміка: актуальний дискурс/В. М. Геєць, А. А. Гриценко // Економіка України. -К., 2018,N № 8.-С.88-94
|
>5.
| Хандій О. Основні закономірності та чинники зміни рівнів трудового та соціального потенціалів/О. Хандій // Економіка, фінанси, право. -Київ, 2019,N № 7.-С.19-25
|
>6.
| Калашнікова Т. М. Просторово детерміновані ризики людського розвитку/Т. М. Калашнікова // Демографія та соціальна економіка. -Київ, 2020,N № 4.-С.93-105
|
>7.
| Рябоконь В. П. Соціальний розвиток села в умовах децентралізації влади/В. П. Рябоконь // Економіка АПК. -К., 2021,N № 9.-С.6-18
|
>8.
| Лавріненко Н. Готовність населення України прийняти прогресивну систему оподаткування/Н. Лавріненко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. -К., 2022,N № 1.-С.29-44
|
|