Поисковый запрос: (<.>S=Ринок споживчий<.>) |
Общее количество найденных документов : 15
Показаны документы с 1 по 15
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1.
| Бублик Л. Ефективність реалізації організаційно-економічного механізму регулювання кредитної діяльності на споживчому ринку України/Л. Бублик // АгроСвіт . -Київ, 2017,N №22.-С.53-59
|
>2.
| Олійник Т. Обсяги реалізації сільськогосподарської продукції як фактор впливу на цінові процеси на споживчому ринку та інвестиційну активність підприємств/Т. Олійник // АгроСвіт . -Київ, 2017,N №23.-С.50-58
|
>3.
| Мандибура В. О. Основна суперечність відносин споживчого ринку та шляхи її подолання/В. О. Мандибура, В. О. Хижняк // Економіка України. -К., 2018,N №3.-С.69-89
|
>4.
| Неплатежеспособность? Проблема! Но для маркетологов нет нерешаемых проблем! // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N № 6.-С.10-18
|
>5.
| Современные модели поведения покупателя // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N № 6.-С.42-44
|
>6.
| Свистільник В. Інструменти інформаційної асиметрії на ринках споживчих товаоів і послуг/В. Свистільник // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -Київ, 2018,N № 4.-С.14-23
|
>7.
| Кириленко І. Основні тенденції розвитку світового продовольчого ринку та виробництво продовольства в Україні/І. Кириленко // Економіка АПК. -К., 2018,N № 9.-С.34-46
|
>8.
| Тарлопов І. О. Ринок споживчих товарів України: проблеми та перспективи розвитку/І. О. Тарлопов // Економіка, фінанси, право. -Київ, 2018,N № 12.-С.4-8
|
>9.
| Савицька Н. Виведення на ринок продуктів із доведеною біологічною дією для харчування молоді/Н. Савицька // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 1.-С.33-41
|
>10.
| Голованова М. Інтеграція України до Європейського ринку органічної замороженої продукції/М. Голованова, З. Каменєва, В. Хижа // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 4.-С.21-33
|
>11.
| Сатіна Г. Основні проблеми та перспективи розвитку ринку фундука в Україні/Г. Сатіна // Економіка АПК. -К., 2019,N № 11.-С.35-41
|
>12.
| Пчелянська Г .О. Поведінка споживачів на продовольчому ринку: інституційний та маркетинговий підходи/Г. О. Пчелянська // Економіка АПК. -К., 2020,N № 3.-С.47-56
|
>13.
| Козак О. Оцінка ролі та значення молокопродуктового підкомплексу для вирішення продовольчого забезпечення та національної економіки/О. Козак // Економіка АПК. -К., 2020,N № 11.-С.30-51
|
>14.
| Копитець Н. Аналіз цінової ситуації ринку м’яса великої рогатої худоби/Н. Копитець // Економіка АПК. -К., 2020,N № 11.-С.52-59
|
>15.
| Шубіна Г. Ринок охолодженого м'яса та напівфабрикатів/Г. Шубіна // Мясной бизнес. -Днепр, 2021,N № 5.-С.24-30
|
|