Поисковый запрос: (<.>S=Психологія особистості<.>) |
Общее количество найденных документов : 40
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Бех І. Компонентна технологія сходження зростаючої особистості до духовних цінностей/І. Бех // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 1.-С.5-10
|
>2.
| Горбань Л. В. Профорієнтована освіта як засіб запобігання маргіналізації населення/Л. В. Горбань // Педагогіка і психологія . -К, 2018,N №1.-С.62-70
|
>3.
| Чепелєва Н. В. Психологічна характеристика особистості, здатної до самопроектування/Н. В. Чепелєва, С. Ю. Рудницька // Педагогіка і психологія . -К, 2018,N №1.-С.71-77
|
>4.
| Сорока В. "Дурень". "зірка" чи селфмейдмен?/В. Сорока // Освіта України. -К, 2018,N №15.-С.12-13
|
>5.
| Бреусенко-Кузнецов А. А. Монодуалистическая теория личности Н. Я. Грота/А. А. Бреусенко-Кузнецов // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -Київ, 2017,N №3.-С.7-11
|
>6.
| Доброєр Н. В. Код культури як механізм самореалізації особистості/Н. В. Доброєр // Українська культура: минуле. сучасне, шляхи розвитку . -Рівне :РДГУ, 2016,N Вип. 23 .-С.135-140
|
>7.
| Чижевський Б. Висока значимість громадського життя/Б. Чижевський // Освіта . - Київ, 2018,N № 5/6.-С.1
|
>8.
| Халіна О. Формування громадянської компетентності : реалізація концепції "Нова українська школа"/О. Халіна // Психолог. -Київ, 2018,N №7/8.-С.48-51.
|
>9.
| Журов В. Життєва стійкість особистості : актуальні концепції/В. Журов, Д. Новік, Н. Бієнко // Психолог. -Київ, 2018,N №11/12.-С.28-36
|
>10.
| Майданенко С. Розвиток духовного потенціалу обдарованої дитини/С. Майданенко // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 7.-С.1-2
|
>11.
| Кондратенко Л. Особливості сприймання сучасними учнями початкової школи навчальної інформації/Л. Кондратенко // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 9.-С.14-17
|
>12.
| Дорош Є. Ми з тобою однієї крові... : [про групу крові, яка визначає характер та індивідуальні особливості людини]/Є. Дорош // Пенсійний кур'єр. -Киiв, 2018,N № 38/21 верес./.-С.10
|
>13.
| Фурман О. Я-концепція як предмет багатоаспектного теоретизування/О. Фурман // Психологія і суспільство. -Тернопіль, 2018,N № 1/2.-С.38-67
|
>14.
| Долгополова О. Межі професійного й особистого життя : практичні навички формування відносин/О. Долгополова, М. Шустова // Психолог. -Київ, 2018,N №19/20.-С.66-74
|
>15.
| Сеогієнко О. Щасливе дитинство - успішне майбутнє : заняття з елементами тренінгу/О. Сеогієнко // Психолог. -Київ, 2018,N №19/20.-С.76-83
|
>16.
| Як подолати хвилювання перед контрольною : лайфхаки для учнів та вчителів // Краєзнавство. Географія. Туризм.. -Киiв, 2018,N № 21.-С.7-8
|
>17.
| Петровська О. В. Взаэмодія характеристик особистісного "я" і статусів професійної ідентичності/О. В. Петровська // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -Київ, 2018,N № 3.-С.33-37
|
>18.
| Стахова О. О. Особливості професійного самовизначення старшокласників сільської місцевості/О. О. Стахова, М. М. Ястреб // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -Київ, 2018,N № 3.-С.37-40
|
>19.
| Ревасевич І. Особистісна адептованість як багатопараметричне психодуховне утворення/І. Ревасевич // Психологія і суспільство. -Тернопіль, 2018,N № 3/4.-С.132-145
|
>20.
| Саннікова О. Континуально-ієрархічна модель особистості/О. Саннікова // Психологія і суспільство. -Тернопіль, 2018,N № 3/4.-С.166-177
|
|
|