Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (294)Рідкісні і цінні видання (2)Документи на електронних носіях (2)Документи про Рівненщину (7)Книги іноземними мовами (2)Бібліотека творів авторів Рівненщини (1)Рівненщина: Минуле і сьогодення (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Психологія особистості<.>)
Общее количество найденных документов : 40
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40  
1.

Бех І. Компонентна технологія сходження зростаючої особистості до духовних цінностей/І. Бех // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 1.-С.5-10
2.

Горбань Л. В. Профорієнтована освіта як засіб запобігання маргіналізації населення/Л. В. Горбань // Педагогіка і психологія . -К, 2018,N №1.-С.62-70
3.

Чепелєва Н. В. Психологічна характеристика особистості, здатної до самопроектування/Н. В. Чепелєва, С. Ю. Рудницька // Педагогіка і психологія . -К, 2018,N №1.-С.71-77
4.

Сорока В. "Дурень". "зірка" чи селфмейдмен?/В. Сорока // Освіта України. -К, 2018,N №15.-С.12-13
5.

Бреусенко-Кузнецов А. А. Монодуалистическая теория личности Н. Я. Грота/А. А. Бреусенко-Кузнецов // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -Київ, 2017,N №3.-С.7-11
6.

Доброєр Н. В. Код культури як механізм самореалізації особистості/Н. В. Доброєр // Українська культура: минуле. сучасне, шляхи розвитку . -Рівне :РДГУ, 2016,N Вип. 23 .-С.135-140
7.

Чижевський Б. Висока значимість громадського життя/Б. Чижевський // Освіта . - Київ, 2018,N № 5/6.-С.1
8.

Халіна О. Формування громадянської компетентності : реалізація концепції "Нова українська школа"/О. Халіна // Психолог. -Київ, 2018,N №7/8.-С.48-51.
9.

Журов В. Життєва стійкість особистості : актуальні концепції/В. Журов, Д. Новік, Н. Бієнко // Психолог. -Київ, 2018,N №11/12.-С.28-36
10.

Майданенко С. Розвиток духовного потенціалу обдарованої дитини/С. Майданенко // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 7.-С.1-2
11.

Кондратенко Л. Особливості сприймання сучасними учнями початкової школи навчальної інформації/Л. Кондратенко // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 9.-С.14-17
12.

Дорош Є. Ми з тобою однієї крові... : [про групу крові, яка визначає характер та індивідуальні особливості людини]/Є. Дорош // Пенсійний кур'єр. -Киiв, 2018,N № 38/21 верес./.-С.10
13.

Фурман О. Я-концепція як предмет багатоаспектного теоретизування/О. Фурман // Психологія і суспільство. -Тернопіль, 2018,N № 1/2.-С.38-67
14.

Долгополова О. Межі професійного й особистого життя : практичні навички формування відносин/О. Долгополова, М. Шустова // Психолог. -Київ, 2018,N №19/20.-С.66-74
15.

Сеогієнко О. Щасливе дитинство - успішне майбутнє : заняття з елементами тренінгу/О. Сеогієнко // Психолог. -Київ, 2018,N №19/20.-С.76-83
16.

Як подолати хвилювання перед контрольною : лайфхаки для учнів та вчителів // Краєзнавство. Географія. Туризм.. -Киiв, 2018,N № 21.-С.7-8
17.

Петровська О. В. Взаэмодія характеристик особистісного "я" і статусів професійної ідентичності/О. В. Петровська // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -Київ, 2018,N № 3.-С.33-37
18.

Стахова О. О. Особливості професійного самовизначення старшокласників сільської місцевості/О. О. Стахова, М. М. Ястреб // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -Київ, 2018,N № 3.-С.37-40
19.

Ревасевич І. Особистісна адептованість як багатопараметричне психодуховне утворення/І. Ревасевич // Психологія і суспільство. -Тернопіль, 2018,N № 3/4.-С.132-145
20.

Саннікова О. Континуально-ієрархічна модель особистості/О. Саннікова // Психологія і суспільство. -Тернопіль, 2018,N № 3/4.-С.166-177
 1-20    21-40