Поисковый запрос: (<.>S=Початкова школа -- Навчання грамоти<.>) |
Общее количество найденных документов : 26
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Антонкова М. Інтегрований день у 2 класі (літературне читання, математика, природознавство, образотворче мистецтво)/М. Антонкова // Початкова школа. -К., 2019,N № 4.-С.31-36
|
>2.
| Чабайовська М. Інтегрований курс "Українська мова та читання" для 3 класу: орієнтовне календарно-тематичне планування уроків/М. Чабайовська // Початкова школа. -К., 2020,N № 10.-С.10-14
|
>3.
| Піка Т. Інтегрований урок (природознавство, математика, читання, навчання грамоти) у 1 класі/Т. Піка // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 10.-С.25-26
|
>4.
| Зілінська Н. Використання лепбуку на уроці літературного читання/Н. Зілінська // Початкова школа. -К., 2019,N № 6.-С.6-11
|
>5.
| Булахова Л. Десять ключових компетентностей - основа формування успішного громадянина/Л. Булахова // Початкова школа. -К., 2019,N № 7.-С.12-14
|
>6.
| Галата С. Дисграфія: шлях крізь джунглі літер/С. Галата // Освіта України. -К, 2019,N № 24.-С.12
|
>7.
| Баранова Н. Дослідницька та експериментальна діяльність в умовах НУШ/Н. Баранова, Н. Коцур // Початкова школа. -К., 2019,N № 9.-С.13-15
|
>8.
| Кіщук Н. Дроби як функціональні відношення та їх вивчення у початковій школі на образно-графічному рівні/Н. Кіщук // Початкова школа. -К., 2019,N № 12.-С.35-41
|
>9.
| Акопян А. Завдання на перевірку прочитаного під час застосування методичної системи "Щоденні 5"/А. Акопян, О. Колосовська // Початкова школа. -К., 2019,N № 11.-С.14-16
|
>10.
| Зінченко С. Запрошуємо до поетичної кав’ярні (виховний захід за творчістю Ліни Костенко)/С. Зінченко // Початкова школа. -К., 2019,N № 12.-С.47-48
|
>11.
| Дубовик С. Культура професійного монологічного мовлення сучасного вчителя початкової школи/С. Дубовик // Початкова школа. -К., 2020,N № 5/6.-С.1-4
|
>12.
| Мокрій Л. Математичний калейдоскоп (Виставка-ярмарок педагогічних ідей)/Л. Мокрій // Початкова школа. -К., 2019,N № 7.-С.30-34
|
>13.
| Мартиненко В. Мовленнєві тренувальні вправи для подолання труднощів дикції в учнів 1 циклу навчання (1-2 класів)/В. Мартиненко // Початкова школа. -К., 2020,N № 8.-С.51-55
|
>14.
| Кіт Ю. Навчаємо читати дитину з обмеженими освітніми потребами/Ю. Кіт // Початкова школа. -К., 2020,N № 8.-С.58-60
|
>15.
| Базарницька І. Навчання грамоти, 1 клас : (інтегрований урок)/І. Базарницька // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 4.-С.16-18
|
>16.
| Бех І. Оновлення освіти: фокус на ранній вік/І. Бех, В. Вербицький // Освіта . - Київ, 2017,N №50/51.-С.5
|
>17.
| Іванова Л. Особливості роботи з дитячою книгою в процесі реалізації ідей Нової української школи/Л. Іванова // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2019,N № 1.-С.118-122
|
>18.
| Прищепа О. Особливості формування навичок письма в буквений період навчання грамоти/О. Прищепа // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 11.-С.5-12
|
>19.
| Чорна Н. Посилення національно-патріотичного виховання учнів на кращих традиціях та звичаях українського народу/Н. Чорна // Початкова школа. -К., 2019,N № 8.-С.46-52
|
>20.
| Пономарьова К. Пріоритети в навчанні грамоти першокласників НУШ : (методичний коментар щодо роботи за навчально-методичним комплектом до Букваря К. Пономарьової)/К. Пономарьова // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 8.-С.21-26
|
|
|