Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Початкова школа -- Навчання грамоти<.>)
Общее количество найденных документов : 26
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-26 
1.

Антонкова М. Інтегрований день у 2 класі (літературне читання, математика, природознавство, образотворче мистецтво)/М. Антонкова // Початкова школа. -К., 2019,N № 4.-С.31-36
2.

Чабайовська М. Інтегрований курс "Українська мова та читання" для 3 класу: орієнтовне календарно-тематичне планування уроків/М. Чабайовська // Початкова школа. -К., 2020,N № 10.-С.10-14
3.

Піка Т. Інтегрований урок (природознавство, математика, читання, навчання грамоти) у 1 класі/Т. Піка // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 10.-С.25-26
4.

Зілінська Н. Використання лепбуку на уроці літературного читання/Н. Зілінська // Початкова школа. -К., 2019,N № 6.-С.6-11
5.

Булахова Л. Десять ключових компетентностей - основа формування успішного громадянина/Л. Булахова // Початкова школа. -К., 2019,N № 7.-С.12-14
6.

Галата С. Дисграфія: шлях крізь джунглі літер/С. Галата // Освіта України. -К, 2019,N № 24.-С.12
7.

Баранова Н. Дослідницька та експериментальна діяльність в умовах НУШ/Н. Баранова, Н. Коцур // Початкова школа. -К., 2019,N № 9.-С.13-15
8.

Кіщук Н. Дроби як функціональні відношення та їх вивчення у початковій школі на образно-графічному рівні/Н. Кіщук // Початкова школа. -К., 2019,N № 12.-С.35-41
9.

Акопян А. Завдання на перевірку прочитаного під час застосування методичної системи "Щоденні 5"/А. Акопян, О. Колосовська // Початкова школа. -К., 2019,N № 11.-С.14-16
10.

Зінченко С. Запрошуємо до поетичної кав’ярні (виховний захід за творчістю Ліни Костенко)/С. Зінченко // Початкова школа. -К., 2019,N № 12.-С.47-48
11.

Дубовик С. Культура професійного монологічного мовлення сучасного вчителя початкової школи/С. Дубовик // Початкова школа. -К., 2020,N № 5/6.-С.1-4
12.

Мокрій Л. Математичний калейдоскоп (Виставка-ярмарок педагогічних ідей)/Л. Мокрій // Початкова школа. -К., 2019,N № 7.-С.30-34
13.

Мартиненко В. Мовленнєві тренувальні вправи для подолання труднощів дикції в учнів 1 циклу навчання (1-2 класів)/В. Мартиненко // Початкова школа. -К., 2020,N № 8.-С.51-55
14.

Кіт Ю. Навчаємо читати дитину з обмеженими освітніми потребами/Ю. Кіт // Початкова школа. -К., 2020,N № 8.-С.58-60
15.

Базарницька І. Навчання грамоти, 1 клас : (інтегрований урок)/І. Базарницька // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 4.-С.16-18
16.

Бех І. Оновлення освіти: фокус на ранній вік/І. Бех, В. Вербицький // Освіта . - Київ, 2017,N №50/51.-С.5
17.

Іванова Л. Особливості роботи з дитячою книгою в процесі реалізації ідей Нової української школи/Л. Іванова // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2019,N № 1.-С.118-122
18.

Прищепа О. Особливості формування навичок письма в буквений період навчання грамоти/О. Прищепа // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 11.-С.5-12
19.

Чорна Н. Посилення національно-патріотичного виховання учнів на кращих традиціях та звичаях українського народу/Н. Чорна // Початкова школа. -К., 2019,N № 8.-С.46-52
20.

Пономарьова К. Пріоритети в навчанні грамоти першокласників НУШ : (методичний коментар щодо роботи за навчально-методичним комплектом до Букваря К. Пономарьової)/К. Пономарьова // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 8.-С.21-26
 1-20    21-26