Поисковый запрос: (<.>S=Початкова школа -- Методика викладання предметів<.>) |
Общее количество найденных документов : 112
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Єгупова В. Урок української мови з інтегративно-діяльнісним підходом за педагогічною технологією "Росток" у 2 класі/В. Єгупова // Початкова школа. -К., 2019,N № 3.-С.12-13
|
>2.
| Єгупова В. Урок української мови у 2 класі за педагогічною технологією "Росток"/В. Єгупова // Початкова школа. -К., 2019,N № 10.-С.15-16
|
>3.
| Єфименко О. Забезпечення синергії мислення екологічними методами навчання у 1 класі/О. Єфименко // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 10.-С.29-30
|
>4.
| Ісаєва Л. Конспект уроку з використанням міжпредметних зв'язків/Л. Ісаєва // Початкова школа. -К., 2019,N № 1.-С.28-30
|
>5.
| Базарницька І. Урок природознавства з елементами медіаграмотності, 3 клас/І. Базарницька // Початкова школа. -К., 2019,N № 11.-С.29-31
|
>6.
| Базарницька І. Урок української мови у 3 класі з викристанням комп'ютерних технологій/І. Базарницька // Початкова школа. -К., 2019,N № 1.-С.13-14
|
>7.
| Балютіна К. "Шпаргалка" для батьків : короткий зміст програми з української мови для 4 класу закладів загальної середньої освіти/К. Балютіна // Початкова школа. -К., 2019,N № 2.-С.43-48
|
>8.
| Биканова Н. Урок літературного читання, 4 клас/Н. Биканова // Початкова школа. -К., 2019,N № 2.-С.16-18
|
>9.
| Богданець-Білоскаленко Н. Формування риторичних умінь учнів початкових класів шкіл з польською мовою навчання на засадах наступності й перспективності/Н. Богданець-Білоскаленко // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2020,N № 4.-С.3-5
|
>10.
| Болтромюк Д. Формування життєвих девізів особистості: практично-орієнтоване заняття/Д. Болтромюк // Початкова школа. -К., 2019,N № 7.-С.19-20
|
>11.
| Бурлака С. Що ж ти нам, весно, нині принесла.../С. Бурлака // Початкова школа. -К., 2019,N № 6.-С.54-59
|
>12.
| Бурова Н. Інтелектуальний феєрверк : квест для першокласників проекту "Інтелект України"/Н. Бурова // Початкова школа. -К., 2019,N № 10.-С.32-35
|
>13.
| Вашуленко М. Методичні рекомендації до роботи за новим підручником "Українська мова", 2 клас/М. Вашуленко // Початкова школа. -К., 2019,N № 7.-С.24-28
|
>14.
| Вашуленко М. Тематично-календарне планування з української мови, 2 клас/М. Вашуленко // Початкова школа. -К., 2019,N № 8.-С.20-23
|
>15.
| Вашуленко М. Формування в учнів початкових класів дослідницьких умінь на матеріалі програмового курсу української мови/М. Вашуленко, С. Дубовик // Початкова школа. -К., 2020,N № 3.-С.11-17
|
>16.
| Веремійчик І. Інтеграція трудового навчання, образотворчого мистецтва, математики та природознавства у предметних дидактичних іграх (2 і 3 класи)/І. Веремійчик // Початкова школа. -К., 2019,N № 1.-С.31-34
|
>17.
| Висоцька Л. Ранкова зустріч/Л. Висоцька // Початкова школа. -К., 2019,N № 1.-С.34-36
|
>18.
| Волощук Н. Г. Бджола - Божа комаха : (урок-проект з позакласного читання у 4 класі)/Н. Г. Волощук // Безпека життєдіяльності . -Київ, 2018,N №7.-С.11-13
|
>19.
| Гільберг Т. Орієнтоване календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ", 2 клас/Т. Гільберг // Початкова школа. -К., 2019,N № 9.-С.40-48
|
>20.
| Гільберг Т. Організація освітнього процесу в 1 класі засобами інтегрованого курсу "Я досліджую світ"/Т. Гільберг, Т. Тарнавська // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 8.-С.36-43
|
|
|