Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (12)Документи на електронних носіях (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Педагогіка спеціальна<.>)
Общее количество найденных документов : 25
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-25 
1.

Чернушенко Н. М. Формуємо правильне мовлення майбутнього педагога/Н. М. Чернушенко // Вивчаємо українську мову та літературу . -Харьков, 2017,N №34/36.-С.5-10
2.

Кириленко В. Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів/В. Кириленко // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 1.-С.54-57
3.

Федорова Н. Діагностика сформованості гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів у процесі професійної підготовки/Н. Федорова // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2017,N №4.-С.50-53
4.

Панахид Г. Музейна педагогіка : сьогодення і перспективи розвитку /Г. Панахид // Рідна школа, 2017,N N11/12.-С.72-75
5.

Шевкун М. Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів : для дітей із особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти/М. Шевкун, О. Давиденко // Психолог. -Київ, 2018,N №7/8.-С.64-96.
6.

Павко А. І. Педагогіка і кібернетика в системі інтегративного наукового знання/А. І. Павко // Освіта . - Київ, 2018,N № 13/15.-С.3
7.

Курган О. Співпраця вчителя-логопеда і практичного психолога : взаємодія спеціалістів у роботі з дітьми/О. Курган // Психолог. -Київ, 2018,N №11/12
8.

Синдром Аспергера : основні симптоми // Психолог. -Київ, 2018,N №11/12.-С.42-43
9.

Трубіцина Ю. Розуміння інклюзії - рівність прав : заняття з елементами тренінгу/Ю. Трубіцина // Психолог. -Київ, 2018,N №13/14.-С.64-69
10.

Котова Л. Хмаринки-цікавинки : логопедичні ігри для дітей із ЗНМ/Л. Котова // Дошкільне виховання. -К, 2018,N № 6.-С.24-25
11.

Ілляшенко Т. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперакетивним розладом/Т. Ілляшенко // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 7.-С.10-13
12.

Явтушенко Л. Мій Сухомлинський/Л. Явтушенко // Освіта України. -К, 2018,N № 35.-С.11
13.

Якимчук Г. Порушення писемного мовлення : розпізнати й попередити/Г. Якимчук // Психолог. -К, 2018,N № 21/22.-С.14-21
14.

Краснік О. Морська пригода : інтегроване заняття психолога й логопеда з учнями 1 - 4-х класів/О. Краснік // Психолог. -К, 2018,N № 21/22.-С.22-35
15.

Ілляшенко Т. Реформування початкової школи : як допомогти дітям із труднощами в навчанні/Т. Ілляшенко // Психолог. -К, 2018,N № 23/24.-С.20-29
16.

Якимчук Г. Порушення писемного мовлення : розпізнати й попередити/Г. Якимчук // Українська мова та література. Шкільний світ. -К., 2019,N № 1.-С.36-42
17.

Смілянська А. Учителі-новатори відвідали форум у Дубаї/А. Смілянська // Голос України. -Київ, 2019,N № 66/5 квіт./.-С.4
18.

Якимчук Г. Шкідливі звички, що можуть призвести до проблем із вимовою/Г. Якимчук // Дошкільне виховання. -К, 2019,N № 8.-С.14-15
19.

Поради вихователям щодо використання наочності в роботі з дітьми із порушеннями зору // Дошкільне виховання. -К, 2020,N № 1.-С.18-19
20.

Дичківська І. Гуманістична технологія М. Монтессорі в системі спеціальної освіти України/І. Дичківська // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2020,N № 3.-С.80-84
 1-20    21-25