Поисковый запрос: (<.>S=Освіта -- Інновації<.>) |
Общее количество найденных документов : 86
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Прокопенко М. Якою буде освіта майбутнього?/М. Прокопенко // День. -Київ, 2018,N №70/71.-С.14-15
|
>2.
| Пометун О. Як розвивати критичне мислення в учнів/О. Пометун // Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах). -Киiв, 2018,N № 5.-С.2-5
|
>3.
| Галата С. Як "привести кошти у школи?/С. Галата // Освіта України. -К, 2021,N № 11.-С.8-9
|
>4.
| Сорока В. Щоб зацікавити дитину, інтернет не потрібен/В. Сорока // Освіта України. -К, 2019,N № 24.-С.10-11
|
>5.
| Співаковський О. Що принесли нам реформи?/О. Співаковський // Голос України. -Київ, 2018,N №39/27 лют./.-С.4
|
>6.
| Осипчук Н. Форум досягнень/Н. Осипчук // Освіта . - Київ, 2018,N № 42/43.-С.2-3
|
>7.
| Валентій Л. І. Уроки інтегрованого курсу "Громадянська освіта". 10 клас/Л. І. Валентій, О. П. Мокрогуз // Історія та правознавство. -Харьков, 2018,N № 16/18.-С.35-54
|
>8.
| Дроздовський Д. Урок українського слова як урок щастя : [про фінал Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2018" у номації "Українська мова й література" у Рівному ] /Д. Дроздовський // Слово Просвіти . -Київ, 2018,N № 19.-С.10-11
|
>9.
| Дмитренко К. А. Сучасна школа: від традицій до інновацій/К. А. Дмитренко, Т. В. Кіпушева // Зарубіжна література в школі . -Харків, 2020,N № 15/16.-С.2-15
|
>10.
| Грушевская С. Стратегии обучения выпускника ВУЗА как профессионала на рынке труда/С. Грушевская // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -Київ, 2018,N № 2.-С.45
|
>11.
| Лавренко О. Сторітелінг: створюємо навчальні історії разом : засідання педагогічного клубу/О. Лавренко // Краєзнавство. Географія. Туризм.. -Киiв, 2018,N № 10.-С.15-21
|
>12.
| Герасименко Л. Специфічні особливості інноваційних підходів у сучасних форматах освіти/Л. Герасименко // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 2.-С.39-42
|
>13.
| Серпневий інтернет-марафон : [про найактуальніші теми останніх освітніх змін від видавництва "Основа"] // Історія та правознавство. -Харьків, 2018,N № 28/29.-С.3-4
|
>14.
| Корець Т. Ротація за станціями : застосування змішаної форми навчання в роботі психолога з підлітками/Т. Корець // Психолог. -Київ, 2018,N №15/16.-С.28-46
|
>15.
| Ковальова В. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентісно орієнтованої освіти/В. Ковальова // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 2.-С.1-3
|
>16.
| Морозова В. Робота з електронними додатками на уроках зарубіжної літератури/В. Морозова // Зарубіжна література в школах України ( Київ ). -К., 2018,N № 6.-С.22
|
>17.
| Білохвощенко С. Реформування початкової школи крізь призму здобутків Василя Сухомлинського/С. Білохвощенко, М. Кальчук, С. Махиня // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 9.-С.10-13
|
>18.
| Крамарчук О. Реформ не може побачити хіба що сліпий/О. Крамарчук // Урядовий кур’єр. -Киiв, 2018,N N39/24 лют./.-С.3
|
>19.
| Ходак І. В. Реалізація дослідницьких технологій на уроках історії/І. В. Ходак // Історія та правознавство. -Харьков, 2018,N № 19/21.-С.3-6. - Бібліогр.: С. 6
|
>20.
| Янченко Н. Проект "Інтелект України" в практичному вимірі : [урок з предмета "Навчаємося разом". 2 клас]/Н. Янченко // Початкова школа. -Київ, 2017,N № 12.-С.1-4
|
|
|