Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (73)Документи на електронних носіях (3)Документи про Рівненщину (47)Книги іноземними мовами (3)Бібліотека творів авторів Рівненщини (1)Рівненщина: Минуле і сьогодення (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Освіта інклюзивна<.>)
Общее количество найденных документов : 120
Показаны документы с 1 по 30
Сигли бібліотек за посиланням
 1-30    31-60   61-90   91-120  
1.

Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах: Постанова КМУ № 588 від 09.08.2017 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України . -К.:Педагогічна преса, 2017,N №11.-С.90-95
2.

В Університеті "Україна" обговорили проблеми інклюзивного навчання // Голос України. -Київ, 2017,N №231/9 груд./.-С.18
3.

Єфімова С. Індекс Інклюзії як засіб втілення особистісно орієнтованої освіти/С. Єфімова // Педагогічна думка. -Львів, 2017,N №4.-С.40-44
4.

Авдусенко Л. Цінності інклюзивної освіти/Л. Авдусенко // Початкова школа. -Київ, 2018,N № 2.-С.61
5.

Збарак О. Дитина з особливими потребами : планування й реалізація психолого-педагогічного супроводу/О. Збарак // Психолог. -Київ, 2018,N №1/2.-С.92-94
6.

Діти з особливими потребами : планування та реалізація психолого-педагогічного супроводу // Психолог. -Київ, 2018,N №3/4.-С.76-77
7.

Скрипник Т. Розлади аутичного спектра/Т. Скрипник // Психолог. -Київ, 2018,N №3/4.-С.78-82
8.

Скрипник Т. Ресурси середовища : для дітей з аутизмом/Т. Скрипник // Психолог. -Київ, 2018,N №3/4.-С.84-92
9.

Соболь Т. Диверсифікація роботи психологічної служби/Т. Соболь // Психолог. -Київ, 2018,N №5/6.-С.72-80
10.

Вихристюк М. Діти з особливими потребами : практичний семінар для батьків/М. Вихристюк // Психолог. -Київ, 2018,N №5/6.-С.82-84
11.

Ілляшенко Т. Дитина з гіперактивним розладом : особливості психологічного супроводу/Т. Ілляшенко // Психолог. -Київ, 2018,N №5/6.-С.86-97
12.

Шулікін Д. Про інклюзію і оренду майна вишів/Д. Шулікін // Освіта України. -К, 2018,N №16.-С.4
13.

Тарадюк Д. Професійна підготовка тьюторів до роботи в інклюзивному освітньому середовищі як педагогічна проблема/Д. Тарадюк // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N №1.-С.87-89
14.

Давиденко О. Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів : для дітей із особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти/О. Давиденко // Психолог. -Київ, 2018,N №9/10.-С.74-94. - Продовж. Початок : №7/8, 2018
15.

Шевкун М. Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів : для дітей із особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти/М. Шевкун, О. Давиденко // Психолог. -Київ, 2018,N №7/8.-С.64-96.
16.

Чайковський М. Хмельницький інститут соціальних технологій Університету "Україна" - провідний заклад інклюзивної вищої освіти на Поділлі/М. Чайковський // Голос України. -Київ, 2018,N № 117/27 черв./.-С.12
17.

Вихристюк М. Допомога дитині з особливими освітніми потребами : матеріали до семінару для батьків/М. Вихристюк // Психолог. -Київ, 2018,N №11/12.-С.52-61
18.

Лаєвська Н. Процес соціалізації : діти молодшого шкільного віку з раннім дитячим аутизмом у сучасному суспільстві/Н. Лаєвська, В. Дорошенко // Психолог. -Київ, 2018,N №11/12.-С.64-76
19.

Шевкун М. Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів : для дітей з особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти/М. Шевкун, О. Давиденко // Психолог. -Київ, 2018,N №11/12.-С.78-91. - Закінч. Початок : № 7-8, 2018
20.

Лиховид І. Освіта з особливими потребами/І. Лиховид // День. -Київ, 2018,N № 121.-С.11
21.

Луканська А. Як забезпечити інклюзивне навчання?/А. Луканська // Голос України. -Київ, 2018,N № 126/13 лип/.-С.3
22.

Шулікін Д. Інклюзія - від садочка до училища/Д. Шулікін // Освіта України. -К, 2018,N № 28.-С.7
23.

Трубіцина Ю. Розуміння інклюзії - рівність прав : заняття з елементами тренінгу/Ю. Трубіцина // Психолог. -Київ, 2018,N №13/14.-С.64-69
24.

Попова О. Діти з особливими освітніми потребами : розвиток інклюзивної освіти в Україні/О. Попова, С. Киричок // Психолог. -Київ, 2018,N №13/14.-С.90-96
25.

Інклюзивне навчання: відповіді // Освіта України. -К, 2018,N № 30.-С.13
26.

Кулик Н. Інклюзія по-новому/Н. Кулик // Освіта України. -К, 2018,N № 33/34.-С.14-15
27.

Місцева влада фінансує інклюзивний центр // Голос України. -Київ, 2018,N № 165/5 верес./.-С.7
28.

Попова О. Діти з порушеннями психофізичного розвитку : заняття з елементами тренінгу/О. Попова, С. Киричок // Психолог. -Київ, 2018,N №15/16
29.

Зіркова абетка // Освіта України. -К, 2018,N № 39.-С.4
30.

Калина Л. Діти з порушеннями психофізичного розвитку : корекційно-розвивальні заняття з дітьми (6-8 років)/Л. Калина // Психолог. -Київ, 2018,N №17/18.-С.78-95
 1-30    31-60   61-90   91-120