Поисковый запрос: (<.>S=Мова українська -- Лінгвістика<.>) |
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Кузнєцова Г. Лінгвістичні основи формування акцентологічної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури /Г. Кузнєцова // Українська мова і література в школах України . -Київ :Педагогічна преса, 2018,N N 1.-С.45-49
|
>2.
| Омельчук С. Поняттєва співвіднесеність лінгводидактичних термінів робота з текстом і робота над текстом/С. Омельчук // Українська мова. -Київ, 2017,N №4.-С.98-109
|
>3.
| Міньковська І. Транскрибування і транслітерування : можливості та проблеми застосування в Україні/І. Міньковська // Українська мова та література. -К., 2018,N № 11/12.-С.23-36
|
>4.
| Ожгихіна С. Осіння казка" : складання твору-опису природи на основі особистих вражень у художньому стилі/С. Ожгихіна // Вивчаємо українську мову та літературу . -Харьков, 2018,N № 27.-С.36-38
|
>5.
| Шевченко Л. Українська неолінгвістика: пошуковий простір, напрями, проблеми/Л. Шевченко // Народна творчість та етнологія. -К., 2018,N N 3.-С.22-30
|
>6.
| Загородня О. Система опрацювання результатів асоціативних експериментів "Stimulus"/О. Загородня // Українська мова. -Київ, 2018,N № 2.-С.115-131
|
>7.
| Гонтар М. Мовна ситуація у сфері торгівлі й послуг в Україні/М. Гонтар // Українська мова. -Київ, 2018,N № 2.-С.131-144
|
>8.
| Ткачук М. "Діалектологія у структурі лінгвістичних знань" : про підсумки Міжнародної наукової конференції/М. Ткачук // Українська мова. -Київ, 2018,N № 2.-С.155-160
|
>9.
| Єрмоленко С. Під лінгвостилістичним мікроскопом - художній дискурс Павла Загребельного/С. Єрмоленко // Українська мова. -Київ, 2018,N № 4.-С.125-129
|
>10.
| Остапченко О. Квести в текстах, або лінгвістичні пригоди на кожному уроці/О. Остапченко // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2019,N № 4.-С.37-39
|
>11.
| Задорожний В. Розвиток і збагачення ; збагачення і розвиток : [про слова іншомовного походження, які зазнають перетворень, проходячи через різні мови-посередники]/В. Задорожний // Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах) . -К., 2019,N № 6.-С.37-38
|
>12.
| Живолуп Р. Феномен дискурсу в сучасній лінгвістиці: підходи до визначенння поняття/Р. Живолуп // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2019,N № 7/8.-С.29-32
|
>13.
| Ющук І. Серйозне дослідження лінгводидактичної термінології/І. Ющук // Дивослово : українська мова й література в навчальних закладах . -К., 2019,N № 9.-С.28-32
|
>14.
| Попова Л. Текст, як засіб фомування ключових компетентностей учнів 10-11 класів на уроках української мови/Л. Попова // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2019,N № 9.-С.23-25
|
>15.
| Готовицька Е. В. Неологізми в сучасній українській мові (на лексичному матеріалі українських ЗМІ)/Е. В. Готовицька // Вивчаємо українську мову та літературу . -Харьков, 2019,N № 31/33.-С.82-92
|
>16.
| Караман О. "Термінологічна система української лінгводидактики: від неузгодженності до норми". Публічна лекція професора Сергія Омельчука/О. Караман // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2019,N № 12.-С.50
|
>17.
| Кучеренко І. Формування дискурсивного мовлення особистості засобами технології розвитку критичного мислення/І. Кучеренко // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2020,N № 1/2.-С.4-12
|
>18.
| Живолуп Р. Дискурс і текст: термінологічна проблема чи взаємодоповнювальні лігвістичні категорії?/Р. Живолуп // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2020,N № 1/2.-С.31-35
|
>19.
| Коцюбівська М. Неологізми модної індустрії в українськомовному дискурсі мас-медіа/М. Коцюбівська // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2020,N № 6.-С.41-43
|
>20.
| Шевчук Т. Особливості вживання пейоратива "негідник" в українській мові/Т. Шевчук // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2020,N № 4.-С.68-73
|
|
|