Поисковый запрос: (<.>S=Маркетинг -- Підприємництво<.>) |
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1.
| Серпухов М. Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств/М. Серпухов, А. Нестеренко // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2020,N № 5.-С.63-69
|
>2.
| Самофал О. Вплив пандемічної кризи на систему маркетингу дрібнотоварних виробників сільськогосподарської продукції в Україні/О. Самофал // АгроСвіт . -Київ, 2021,N № 9/10.-С.69-74
|
>3.
| Поясник Г. В. Методика забезпечення процесу формування маркетингової стратегії розвитку підприємства/Г. В. Поясник // Економіка, фінанси, право. -Київ, 2021,N № 10.-С.13-15
|
>4.
| Ширина А. Основа положительной репутации - это достойное поведениеи компании/А. Ширина // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №4.-С.36-37
|
>5.
| Даниленко М. Пошуковий маркетинг готелів/М. Даниленко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -Київ, 2018,N № 3.-С.90-102
|
>6.
| Діденко Н. І. Інформаційні ресурси у забезпеченні реалізації продукції дрібнотоварного виробництва/Н. І. Діденко // Економіка АПК. -К., 2019,N № 1.-С.56-69
|
|