Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (9)Книги іноземними мовами (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Маркетинг -- Підприємництво<.>)
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Ширина А. Основа положительной репутации - это достойное поведениеи компании/А. Ширина // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №4.-С.36-37
2.

Серпухов М. Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств/М. Серпухов, А. Нестеренко // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2020,N № 5.-С.63-69
3.

Самофал О. Вплив пандемічної кризи на систему маркетингу дрібнотоварних виробників сільськогосподарської продукції в Україні/О. Самофал // АгроСвіт . -Київ, 2021,N № 9/10.-С.69-74
4.

Поясник Г. В. Методика забезпечення процесу формування маркетингової стратегії розвитку підприємства/Г. В. Поясник // Економіка, фінанси, право. -Київ, 2021,N № 10.-С.13-15
5.

Даниленко М. Пошуковий маркетинг готелів/М. Даниленко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -Київ, 2018,N № 3.-С.90-102
6.

Діденко Н. І. Інформаційні ресурси у забезпеченні реалізації продукції дрібнотоварного виробництва/Н. І. Діденко // Економіка АПК. -К., 2019,N № 1.-С.56-69