Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Маркетинг -- Економіка підприємства<.>)
Общее количество найденных документов : 16
Показаны документы с 1 по 16
Сигли бібліотек за посиланням
1.


    Воскобоєва, О. В.
    Моделювання асортиментної структури товарних запасів торговельного підприємства [Текст] / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко // Економіка менеджмент бізнес. - 2017. - №4. - С. 81-87

Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства

фывфывфыв:
ТОВАРНИЙ ЗАПАС -- АСОРТИМЕНТНА СТРУКТУРА -- ТОВАРНА ЛІНІЯ ШОКОЛАДНА ПЛИТКА -- РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ ТОВАРНИХ ОДИНИЦЬ -- УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ
Доп.точки доступа:
Ромащенко, О. С.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.
001(062.552)
С-88


    Рафальська, Н. М.
    Сучасні тенденції брендингової діяльності підприємств пивоварної галузі України / Н. М. Рафальська // Студентський вісник Національного університету водного господарства та природокористування / Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування ; голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне, 2017. - Вип. 1(7) . - С. 117-120
УДК

Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства

фывфывфыв:
БРЕНДИНГ -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ -- БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- РИНОК ПИВУ
Экземпляры всего: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)

Найти похожие

3.


   
    Хорошая репутация невозможна без PR. Даже если Вы порядочны и выпускаете хорошую продукцию (результаты блиц-опроса экспертов) [Текст] // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 9-23

Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства

фывфывфыв:
опитування
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Корженко, І. С.
    Збутова діяльність підприємства-імпортера [Текст] / І. С. Корженко // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - № 11. - С. 111-114

Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства

фывфывфыв:
принципи збутової діяльності -- функції збутової діяльності -- цілі процесу збуту
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Красовська, О. Ю.
    Споживче сприйняття маркетингових активів підприємства [Текст] / О. Ю. Красовська // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - № 12. - С. 21-24

Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства

фывфывфыв:
взаємовідносини -- клієнт -- CRM-система
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Скиба, Т. В.
    Основні орієнтації в управлінні маркетингом [Текст] / Т. В. Скиба // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - № 4. - С. 64-67

Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства

фывфывфыв:
життєвий цикл клієнта -- інструменти маркетингу
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Ткаченко, С. А.
    Методологічно-інформаційний механізм підсистеми інтегрованого забезпечення у виконанні виробничо-збутової стратегії підприємств [Текст] / С. А. Ткаченко // Економіка, фінанси, право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 14-16

Рубрики: Стратегія підприємства

   Маркетинг--Економіка підприємства


фывфывфыв:
ефективність економічна -- стратегія комерційно-виробнича
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Станіславик, О. В.
    Особливості інноваційної маркетингової діяльності сучасного виробничого підприємства [Текст] / О. В. Станіславик, О. Коваленко, Т. І. Моргунова // Економіка, фінанси, право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2019. - № 9. - С. 31-36

Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства

фывфывфыв:
маркетингові дослідження -- комерційний успіх просування -- визначення ціни
Доп.точки доступа:
Коваленко, О.
Моргунова, Т. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Лазоренко, Л. В.
    Управління маркетинговою діяльністю підприємства [Текст] / Л. В. Лазоренко // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 3. - С. 13-17

Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства

фывфывфыв:
інформаційна система -- інформованість підприємства
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Красовська, О.
    Інформаційно-аналітичне забезпечення управління маркетинговою політикою підприємства [Текст] / О. Красовська // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2019. - № 17. - С. 51-56

Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства

фывфывфыв:
керуюча система
Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Тарасюк, А.
    Особливості управління маркетинговою діяльністю аграрного підприємства України [Текст] / А. Тарасюк // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2019. - № 17. - С. 70-78

Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства

фывфывфыв:
конкуренція -- ринкові фактори
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Золотарьова, В.
    Еволюція та основні засади маркетингової парадигми діяльності підприємств [Текст] / В. Золотарьова // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2019. - № 19. - С. 60-67

Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства

фывфывфыв:
періодизація
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Новикова, І.
    Формування системи управління маркетинговими ризиками інноваційної діяльності підприємств в сучасних умовах [Текст] / І. Новикова // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 6. - С. 26-35

Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства

фывфывфыв:
модель формування ризик-орієнтованої стратегії розвитку підприємства -- економічна безпека -- механізм управління -- критерії ефективності
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Головчук, Ю.
    Маркетингова товарна політика - інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства [Текст] / Ю. Головчук // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2020. - № 1. - С. 61-69

Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства

фывфывфыв:
олійно-жирова промисловість
Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


   
    Теоретичні основи виробничо-збутової діяльності підприємств [Текст] // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2021. - № 3. - С. 44-50

Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства

фывфывфыв:
збутова діяльність підприємств
Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Свиноус, І.
    Малі молочарі Білоцерківщини та війна [Текст] / І. Свиноус // Маркетинг в Україні. - 2022. - № 1. - С. 36-39

Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства

   Економіка сільського господарства


   Київська область
фывфывфыв:
молочна продукція -- фермерські господарства -- ефективність виробництва -- РОБОТА ПІД ЧАС ВІЙНИ
Свободных экз. нет

Найти похожие