Поисковый запрос: (<.>S=Маркетинг -- Економіка підприємства<.>) |
Общее количество найденных документов : 16
Показаны документы с 1 по 16
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Воскобоєва, О. В. Моделювання асортиментної структури товарних запасів торговельного підприємства [Текст] / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко> // Економіка менеджмент бізнес. - 2017. - №4. - С. 81-87
Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства
фывфывфыв: ТОВАРНИЙ ЗАПАС -- АСОРТИМЕНТНА СТРУКТУРА -- ТОВАРНА ЛІНІЯ ШОКОЛАДНА ПЛИТКА -- РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ ТОВАРНИХ ОДИНИЦЬ -- УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ
Доп.точки доступа: Ромащенко, О. С.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>2. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 001(062.552) С-88
Рафальська, Н. М. Сучасні тенденції брендингової діяльності підприємств пивоварної галузі України / Н. М. Рафальська> // Студентський вісник Національного університету водного господарства та природокористування / Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування ; голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне, 2017. - Вип. 1(7) . - С. 117-120
Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства
фывфывфыв: БРЕНДИНГ -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ -- БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- РИНОК ПИВУ
Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) Найти похожие
|
>3. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Хорошая репутация невозможна без PR. Даже если Вы порядочны и выпускаете хорошую продукцию (результаты блиц-опроса экспертов) [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №4. - С. 9-23
Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства
фывфывфыв: опитування
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>4. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Корженко, І. С. Збутова діяльність підприємства-імпортера [Текст] / І. С. Корженко> // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - № 11. - С. 111-114
Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства
фывфывфыв: принципи збутової діяльності -- функції збутової діяльності -- цілі процесу збуту
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>5. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Красовська, О. Ю. Споживче сприйняття маркетингових активів підприємства [Текст] / О. Ю. Красовська> // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - № 12. - С. 21-24
Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства
фывфывфыв: взаємовідносини -- клієнт -- CRM-система
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>6. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Скиба, Т. В. Основні орієнтації в управлінні маркетингом [Текст] / Т. В. Скиба> // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - № 4. - С. 64-67
Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства
фывфывфыв: життєвий цикл клієнта -- інструменти маркетингу
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>7. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Ткаченко, С. А. Методологічно-інформаційний механізм підсистеми інтегрованого забезпечення у виконанні виробничо-збутової стратегії підприємств [Текст] / С. А. Ткаченко> // Економіка, фінанси, право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 14-16
Рубрики: Стратегія підприємства
Маркетинг--Економіка підприємства
фывфывфыв: ефективність економічна -- стратегія комерційно-виробнича
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>8. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Станіславик, О. В. Особливості інноваційної маркетингової діяльності сучасного виробничого підприємства [Текст] / О. В. Станіславик, О. Коваленко, Т. І. Моргунова> // Економіка, фінанси, право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2019. - № 9. - С. 31-36
Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства
фывфывфыв: маркетингові дослідження -- комерційний успіх просування -- визначення ціни
Доп.точки доступа: Коваленко, О. Моргунова, Т. І.
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>9. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Лазоренко, Л. В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства [Текст] / Л. В. Лазоренко> // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 3. - С. 13-17
Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства
фывфывфыв: інформаційна система -- інформованість підприємства
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>10. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Красовська, О. Інформаційно-аналітичне забезпечення управління маркетинговою політикою підприємства [Текст] / О. Красовська> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2019. - № 17. - С. 51-56
Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства
фывфывфыв: керуюча система
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>11. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Тарасюк, А. Особливості управління маркетинговою діяльністю аграрного підприємства України [Текст] / А. Тарасюк> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2019. - № 17. - С. 70-78
Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства
фывфывфыв: конкуренція -- ринкові фактори
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>12. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Золотарьова, В. Еволюція та основні засади маркетингової парадигми діяльності підприємств [Текст] / В. Золотарьова> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2019. - № 19. - С. 60-67
Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства
фывфывфыв: періодизація
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>13. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Новикова, І. Формування системи управління маркетинговими ризиками інноваційної діяльності підприємств в сучасних умовах [Текст] / І. Новикова> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 6. - С. 26-35
Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства
фывфывфыв: модель формування ризик-орієнтованої стратегії розвитку підприємства -- економічна безпека -- механізм управління -- критерії ефективності
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>14. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Головчук, Ю. Маркетингова товарна політика - інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства [Текст] / Ю. Головчук> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2020. - № 1. - С. 61-69
Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства
фывфывфыв: олійно-жирова промисловість
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>15. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Теоретичні основи виробничо-збутової діяльності підприємств [Текст]> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2021. - № 3. - С. 44-50
Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства
фывфывфыв: збутова діяльність підприємств
Свободных экз. нет Найти похожие
|
>16. ![](http://catalog.libr.rv.ua:81/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Свиноус, І. Малі молочарі Білоцерківщини та війна [Текст] / І. Свиноус> // Маркетинг в Україні. - 2022. - № 1. - С. 36-39
Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства
Економіка сільського господарства
Київська область фывфывфыв: молочна продукція -- фермерські господарства -- ефективність виробництва -- РОБОТА ПІД ЧАС ВІЙНИ
Свободных экз. нет Найти похожие
|
|