Поисковый запрос: (<.>S=Маркетинг -- Економіка підприємства<.>) |
Общее количество найденных документов : 16
Показаны документы с 1 по 16
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1.
| Воскобоєва О. В. Моделювання асортиментної структури товарних запасів торговельного підприємства/О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко // Економіка менеджмент бізнес. -Київ, 2017,N №4.-С.81-87
|
>2.
| Рафальська Н. М. Сучасні тенденції брендингової діяльності підприємств пивоварної галузі України/Н. М. Рафальська // Студентський вісник Національного університету водного господарства та природокористування. -Рівне, 2017,N Вип. 1(7) .-С.117-120
|
>3.
| Хорошая репутация невозможна без PR. Даже если Вы порядочны и выпускаете хорошую продукцию (результаты блиц-опроса экспертов) // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №4.-С.9-23
|
>4.
| Корженко І. С. Збутова діяльність підприємства-імпортера/І. С. Корженко // Економіка та держава. -Київ, 2018,N № 11.-С.111-114
|
>5.
| Красовська О. Ю. Споживче сприйняття маркетингових активів підприємства/О. Ю. Красовська // Економіка та держава. -Київ, 2018,N № 12.-С.21-24
|
>6.
| Скиба Т. В. Основні орієнтації в управлінні маркетингом/Т. В. Скиба // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -Київ, 2018,N № 4.-С.64-67
|
>7.
| Ткаченко С. А. Методологічно-інформаційний механізм підсистеми інтегрованого забезпечення у виконанні виробничо-збутової стратегії підприємств/С. А. Ткаченко // Економіка, фінанси, право. -Київ, 2019,N № 2.-С.14-16
|
>8.
| Станіславик О. В. Особливості інноваційної маркетингової діяльності сучасного виробничого підприємства/О. В. Станіславик, О. Коваленко, Т. І. Моргунова // Економіка, фінанси, право. -Київ, 2019,N № 9.-С.31-36
|
>9.
| Лазоренко Л. В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства/Л. В. Лазоренко // Економіка менеджмент бізнес. -Київ, 2019,N № 3.-С.13-17
|
>10.
| Красовська О. Інформаційно-аналітичне забезпечення управління маркетинговою політикою підприємства/О. Красовська // АгроСвіт . -Київ, 2019,N № 17.-С.51-56
|
>11.
| Тарасюк А. Особливості управління маркетинговою діяльністю аграрного підприємства України/А. Тарасюк // АгроСвіт . -Київ, 2019,N № 17.-С.70-78
|
>12.
| Золотарьова В. Еволюція та основні засади маркетингової парадигми діяльності підприємств/В. Золотарьова // АгроСвіт . -Київ, 2019,N № 19.-С.60-67
|
>13.
| Новикова І. Формування системи управління маркетинговими ризиками інноваційної діяльності підприємств в сучасних умовах/І. Новикова // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 6.-С.26-35
|
>14.
| Головчук Ю. Маркетингова товарна політика - інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства/Ю. Головчук // АгроСвіт . -Київ, 2020,N № 1.-С.61-69
|
>15.
| Теоретичні основи виробничо-збутової діяльності підприємств // АгроСвіт . -Київ, 2021,N № 3.-С.44-50
|
>16.
| Свиноус І. Малі молочарі Білоцерківщини та війна/І. Свиноус // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2022,N № 1.-С.36-39
|
|