Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Маркетинг -- Економіка підприємства<.>)
Общее количество найденных документов : 16
Показаны документы с 1 по 16
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Воскобоєва О. В. Моделювання асортиментної структури товарних запасів торговельного підприємства/О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко // Економіка менеджмент бізнес. -Київ, 2017,N №4.-С.81-87
2.

Рафальська Н. М. Сучасні тенденції брендингової діяльності підприємств пивоварної галузі України/Н. М. Рафальська // Студентський вісник Національного університету водного господарства та природокористування. -Рівне, 2017,N Вип. 1(7) .-С.117-120
3.

Хорошая репутация невозможна без PR. Даже если Вы порядочны и выпускаете хорошую продукцию (результаты блиц-опроса экспертов) // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №4.-С.9-23
4.

Корженко І. С. Збутова діяльність підприємства-імпортера/І. С. Корженко // Економіка та держава. -Київ, 2018,N № 11.-С.111-114
5.

Красовська О. Ю. Споживче сприйняття маркетингових активів підприємства/О. Ю. Красовська // Економіка та держава. -Київ, 2018,N № 12.-С.21-24
6.

Скиба Т. В. Основні орієнтації в управлінні маркетингом/Т. В. Скиба // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -Київ, 2018,N № 4.-С.64-67
7.

Ткаченко С. А. Методологічно-інформаційний механізм підсистеми інтегрованого забезпечення у виконанні виробничо-збутової стратегії підприємств/С. А. Ткаченко // Економіка, фінанси, право. -Київ, 2019,N № 2.-С.14-16
8.

Станіславик О. В. Особливості інноваційної маркетингової діяльності сучасного виробничого підприємства/О. В. Станіславик, О. Коваленко, Т. І. Моргунова // Економіка, фінанси, право. -Київ, 2019,N № 9.-С.31-36
9.

Лазоренко Л. В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства/Л. В. Лазоренко // Економіка менеджмент бізнес. -Київ, 2019,N № 3.-С.13-17
10.

Красовська О. Інформаційно-аналітичне забезпечення управління маркетинговою політикою підприємства/О. Красовська // АгроСвіт . -Київ, 2019,N № 17.-С.51-56
11.

Тарасюк А. Особливості управління маркетинговою діяльністю аграрного підприємства України/А. Тарасюк // АгроСвіт . -Київ, 2019,N № 17.-С.70-78
12.

Золотарьова В. Еволюція та основні засади маркетингової парадигми діяльності підприємств/В. Золотарьова // АгроСвіт . -Київ, 2019,N № 19.-С.60-67
13.

Новикова І. Формування системи управління маркетинговими ризиками інноваційної діяльності підприємств в сучасних умовах/І. Новикова // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 6.-С.26-35
14.

Головчук Ю. Маркетингова товарна політика - інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства/Ю. Головчук // АгроСвіт . -Київ, 2020,N № 1.-С.61-69
15.

Теоретичні основи виробничо-збутової діяльності підприємств // АгроСвіт . -Київ, 2021,N № 3.-С.44-50
16.

Свиноус І. Малі молочарі Білоцерківщини та війна/І. Свиноус // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2022,N № 1.-С.36-39