Поисковый запрос: (<.>S=Маркетинг промисловий<.>) |
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1.
| Гладунов О. Методика визначення вартості бренду сировинних компаній на прикладі рейтенгування брендів вапняної галузі України/О. Гладунов // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 2.-С.24-27
|
>2.
| Савицька Н. Проблеми безпечності харчових продуктів та формування національних стандартів FOOD-маркетингу/Н. Савицька, В. Евлаш // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2019,N № 4.-С.4-20
|
>3.
| Решетілова Т. Особливості просування інноваційних товарів на промисловому ринку/Т. Решетілова // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2020,N № 1.-С.55-57
|
>4.
| Кулик О. Сторіфікований маркетинг у діяльності українських агропромислових підприємств/О. Кулик // АгроСвіт . -Київ, 2020,N № 13/14.-С.47-54
|
>5.
| Слободяник А. Маркетингові аспекти ключових проблем промислових підприємств України/А. Слободяник // АгроСвіт . -Київ, 2021,N № 3.-С.55-66
|
|