Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Історична Волинь (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Маркетингові дослідження -- Ринок продукції<.>)
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Споживчі настрої в Україні, грудень 2017: індекс склав 60,3 // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.45-46
2.

Малыш А. 2018 год станет годом аналитики и омниканальных еоммуникаций/А. Малыш // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №1.-С.22-23
3.

Споживчі настрої в Україні, листопад 2018: індекс склав 59,8 // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 5.-С.35-37
4.

Рясних Є. Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства/Є. Рясних, О. Савченко // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 6.-С.35-44
5.

Виноградова О. В. Можливості месенджер-маркетингу для просування товарів та послуг в інтернеті/О. В. Виноградова // Економіка менеджмент бізнес. -Київ, 2020,N № 1.-С.11-20
6.

Танасійчук А. Маркетингові дослідження ринку приладдя для малювання/А. Танасійчук, О. Гуцало // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2020,N № 1.-С.30-44
7.

Параска М. Про роботу маркетингових відділів компаній в умовах нової реальності/М. Параска, Л. Худолей // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2021,N № 2.-С.13-16
8.

Драмарецька К. П. Управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарських підприємств/К. П. Драмарецька // АгроСвіт . -Київ, 2021,N № 24.-С.46-51
9.

Досвід ГфК // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2022,N № 1.-С.24-25
10.

Маркетологи інформують... // Упаковка. -К, 2022,N № 1.-С.18-24