Поисковый запрос: (<.>S=Маркетингові дослідження -- Ринок продукції<.>) |
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1.
| Виноградова О. В. Можливості месенджер-маркетингу для просування товарів та послуг в інтернеті/О. В. Виноградова // Економіка менеджмент бізнес. -Київ, 2020,N № 1.-С.11-20
|
>2.
| Досвід ГфК // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2022,N № 1.-С.24-25
|
>3.
| Драмарецька К. П. Управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарських підприємств/К. П. Драмарецька // АгроСвіт . -Київ, 2021,N № 24.-С.46-51
|
>4.
| Малыш А. 2018 год станет годом аналитики и омниканальных еоммуникаций/А. Малыш // Маркетинг и реклама. -К, 2018,N №1.-С.22-23
|
>5.
| Маркетологи інформують... // Упаковка. -К, 2022,N № 1.-С.18-24
|
>6.
| Параска М. Про роботу маркетингових відділів компаній в умовах нової реальності/М. Параска, Л. Худолей // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2021,N № 2.-С.13-16
|
>7.
| Рясних Є. Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства/Є. Рясних, О. Савченко // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 6.-С.35-44
|
>8.
| Споживчі настрої в Україні, грудень 2017: індекс склав 60,3 // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2017,N №5/6.-С.45-46
|
>9.
| Споживчі настрої в Україні, листопад 2018: індекс склав 59,8 // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 5.-С.35-37
|
>10.
| Танасійчук А. Маркетингові дослідження ринку приладдя для малювання/А. Танасійчук, О. Гуцало // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2020,N № 1.-С.30-44
|
|