Поисковый запрос: (<.>S=Комунікація -- Масова комунікація<.>) |
Общее количество найденных документов : 39
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Попович О. С. Ера комунікації для землян як шанс вижити/О. С. Попович // Економіка України. -К., 2018,N №2.-С.83-87
|
>2.
| Комова М. В. Документально-інтерпретаційне поле як інтегроване масовокомунікаційне середовище/М. В. Комова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2017,N №4.-С.72-80
|
>3.
| Ісаєнко О. О. Соціокомунікативна модель медіаспоживання/О. О. Ісаєнко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2017,N №4.-С.86-91
|
>4.
| Палеха Ю. І. Рейтинг української науки в міжнародному науково-інформаційному просторі/Ю. І. Палеха // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2018,N № 1.-С.58-66
|
>5.
| Зеліско І. М. Інноваційна парадигма підвищення конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств/І. М. Зеліско // Економіка менеджмент бізнес. -Київ, 2018,N № 2.-С.24-29
|
>6.
| Юхименко А. На связи/А. Юхименко // Новое время. -К., 2018,N № 31.-С.56-59
|
>7.
| Половинчак Ю. М. Комеморативні практики в сучасному інформаційному просторі/Ю. М. Половинчак // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2018,N № 2.-С.94-100
|
>8.
| Чиж І. Теорія масових комунікацій Герберта Маршалла Маклюена: проекція на сучасні тенденції суспільного розвитку : [про важливість інформації та загрози Інтернет-залежності] /І. Чиж // Слово Просвіти . -Київ, 2018,N № 45.-С.2
|
>9.
| Міжнародний форум "Реклама ХХІ сторіччя. Стандарт недискримінаційної реклами" // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 4.-С.4-5
|
>10.
| Лилик І. Гендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування/І. Лилик // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 4.-С.6-14
|
>11.
| Сміллі Е. Гендерні стереотипи в рекламі: зображення, сприйняття та шкода/Е. Сміллі, О. Давліканова // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 4.-С.15-36
|
>12.
| Бучинська О. Гендерні образи сучасної реклами/О. Бучинська // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 4.-С.37-41
|
>13.
| Хобта С. Гендерні стереотипи та уявлення про гендерну дискримінацію онлайн-користувачів України/С. Хобта // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 4.-С.42-46
|
>14.
| Які іграшки ви даєте своїм дітям? // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 4.-С.47-49
|
>15.
| Комова М. В. Соціально-інформаційний статус масовокомунікаційного документа/М. В. Комова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2018,N № 3.-С.88-96
|
>16.
| Пашкевич М. Ю. Флешмоб як новий тип сучасної перформансної комунікації/М. Ю. Пашкевич // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2018,N № 3.-С.111-117
|
>17.
| Рибачук О. М. Публічна політика як сфера реалізації сучасних соціально-комунікативних практик/О. М. Рибачук // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2018,N № 3.-С.127-134
|
>18.
| Ольховая І. О. Основні тенденції розвитку телекомунікаційних підприємств України/І. О. Ольховая // Економіка менеджмент бізнес. -Київ, 2018,N № 4.-С.62-68
|
>19.
| Кирилишен Я. В. Соціальні комунікації та їх роль в українському інформаційному маркетингу/Я. В. Кирилишен, К. Денисова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2018,N № 4.-С.90-97
|
>20.
| Литвин С. Х. Науковий журнал "Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія" у професійному комунікаційному просторі/С. Х. Литвин, В. В. Добровольська // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2019,N № 1.-С.16-26
|
|
|