Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (8)Бібліотека творів авторів Рівненщини (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Комунікація -- Масова комунікація<.>)
Общее количество найденных документов : 39
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-39 
1.

Попович О. С. Ера комунікації для землян як шанс вижити/О. С. Попович // Економіка України. -К., 2018,N №2.-С.83-87
2.

Комова М. В. Документально-інтерпретаційне поле як інтегроване масовокомунікаційне середовище/М. В. Комова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2017,N №4.-С.72-80
3.

Ісаєнко О. О. Соціокомунікативна модель медіаспоживання/О. О. Ісаєнко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2017,N №4.-С.86-91
4.

Палеха Ю. І. Рейтинг української науки в міжнародному науково-інформаційному просторі/Ю. І. Палеха // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2018,N № 1.-С.58-66
5.

Зеліско І. М. Інноваційна парадигма підвищення конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств/І. М. Зеліско // Економіка менеджмент бізнес. -Київ, 2018,N № 2.-С.24-29
6.

Юхименко А. На связи/А. Юхименко // Новое время. -К., 2018,N № 31.-С.56-59
7.

Половинчак Ю. М. Комеморативні практики в сучасному інформаційному просторі/Ю. М. Половинчак // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2018,N № 2.-С.94-100
8.

Чиж І. Теорія масових комунікацій Герберта Маршалла Маклюена: проекція на сучасні тенденції суспільного розвитку : [про важливість інформації та загрози Інтернет-залежності] /І. Чиж // Слово Просвіти . -Київ, 2018,N № 45.-С.2
9.

Міжнародний форум "Реклама ХХІ сторіччя. Стандарт недискримінаційної реклами" // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 4.-С.4-5
10.

Лилик І. Гендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування/І. Лилик // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 4.-С.6-14
11.

Сміллі Е. Гендерні стереотипи в рекламі: зображення, сприйняття та шкода/Е. Сміллі, О. Давліканова // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 4.-С.15-36
12.

Бучинська О. Гендерні образи сучасної реклами/О. Бучинська // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 4.-С.37-41
13.

Хобта С. Гендерні стереотипи та уявлення про гендерну дискримінацію онлайн-користувачів України/С. Хобта // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 4.-С.42-46
14.

Які іграшки ви даєте своїм дітям? // Маркетинг в Україні. -Киiв, 2018,N № 4.-С.47-49
15.

Комова М. В. Соціально-інформаційний статус масовокомунікаційного документа/М. В. Комова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2018,N № 3.-С.88-96
16.

Пашкевич М. Ю. Флешмоб як новий тип сучасної перформансної комунікації/М. Ю. Пашкевич // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2018,N № 3.-С.111-117
17.

Рибачук О. М. Публічна політика як сфера реалізації сучасних соціально-комунікативних практик/О. М. Рибачук // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2018,N № 3.-С.127-134
18.

Ольховая І. О. Основні тенденції розвитку телекомунікаційних підприємств України/І. О. Ольховая // Економіка менеджмент бізнес. -Київ, 2018,N № 4.-С.62-68
19.

Кирилишен Я. В. Соціальні комунікації та їх роль в українському інформаційному маркетингу/Я. В. Кирилишен, К. Денисова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2018,N № 4.-С.90-97
20.

Литвин С. Х. Науковий журнал "Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія" у професійному комунікаційному просторі/С. Х. Литвин, В. В. Добровольська // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія . -Київ, 2019,N № 1.-С.16-26
 1-20    21-39