Поисковый запрос: (<.>S=Діти з вадами розвитку<.>) |
Общее количество найденных документов : 37
Показаны документы с 1 по 30
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Маслова О. Обгрунтування необхідності розробки інноваційних технологій для оптимізації процесу фізичного виховання дітей з вадами слуху/О. Маслова, М. Гопей // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. -Київ, 2017,N №3.-С.78-85
|
>2.
| Напрями ранньої реабілітації дітей з порушеннями у розвитку // Соціальний захист. -К., 2018,N №1/2.-С.61-62
|
>3.
| Скрипник Т. Розлади аутичного спектра/Т. Скрипник // Психолог. -Київ, 2018,N №3/4.-С.78-82
|
>4.
| Скрипник Т. Ресурси середовища : для дітей з аутизмом/Т. Скрипник // Психолог. -Київ, 2018,N №3/4.-С.84-92
|
>5.
| Соболь Т. Диверсифікація роботи психологічної служби/Т. Соболь // Психолог. -Київ, 2018,N №5/6.-С.72-80
|
>6.
| Лапінська І. А. Досвід використання інформаційних технологій та нестандартних уроків у навчанні фізики дітей з особливими освітніми потребами/І. А. Лапінська // Комп’ютер у школі та сім'ї . -Київ, 2017,N № 7.-С.34-38
|
>7.
| Попова О. Діти з особливими освітніми потребами : розвиток інклюзивної освіти в Україні/О. Попова, С. Киричок // Психолог. -Київ, 2018,N №13/14.-С.90-96
|
>8.
| Козинська Н. І. Використання ігрових технологій для корекції сенсорних процесів у дітей з порушеннями зору/Н. І. Козинська // Дошкільний навчальний заклад. - Харків, 2018,N № 7.-С.19-29
|
>9.
| Семенченко М. Знайти роботу і жити як усі/М. Семенченко, Р. Канюки // День. -Київ, 2018,N № 153.-С.6-7
|
>10.
| Панасюк Т. Інклюзивних центрів побільшає/Т. Панасюк // Голос України. -Київ, 2018,N № 180/26 верес./.-С.7
|
>11.
| Комбарова А. О. Індивідуальна корекційно-розвивальна програма для дитини-аутиста/А. О. Комбарова // Інформатика в школі . -К., 2018,N № 9.-С.10-21
|
>12.
| Калина Л. Діти з порушеннями психофізичного розвитку : корекційно-розвивальні заняття з дітьми (6-8 років)/Л. Калина // Психолог. -Київ, 2018,N №17/18.-С.78-95
|
>13.
| Афанасьєв С. Характеристика опорно-ресорсних властивостей стопи дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі фізичного виховання/С. Афанасьєв, К. Бурдаєв // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. -Київ, 2018,N № 2.-С.46-53
|
>14.
| Мойсеенко І. Теоретичні аспекти дослідження проблем сенсорної діяльності дітей дошкільного віку із порушенням аутичного спектра/І. Мойсеенко // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 2.-С.79-81
|
>15.
| Пустовіт Г. Проблеми освіти дітей з особливими потребами в педагогічній системі Василя Сухомлинського/Г. Пустовіт // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2018,N № 3.-С.196-199
|
>16.
| Кузьмич М. Створили у своєму будинку реабілітаційний центр/М. Кузьмич // Голос України. -Київ, 2019,N № 238/12 груд./.-С.13
|
>17.
| Стуканова М. Сприймати виклики долі - як завдання, яке потрібно вирішити/М. Стуканова // День. -Київ, 2019,N № 230/231.-С.18
|
>18.
| Колодич О. Розвиток мовленнєвої компетентності дітей з особливими освітніми потребами як засіб комунікативної активності/О. Колодич // Нова педагогічна думка . -Рівне, 2020,N № 1.-С.47-50
|
>19.
| Скрипник Т. Соціальний розвиток дітей інклюзивної групи/Т. Скрипник // Дошкільне виховання. -К, 2020,N № 12.-С.3-7
|
>20.
| Базилівська Т. На дому Дідусю Морозу : індивідуальне заняття дитини із синдромом Дауна/Т. Базилівська // Дошкільне виховання. -К, 2020,N № 12.-С.17-19
|
>21.
| Герасимчук О. Якщо ваші діти особливі/О. Герасимчук, Н. Голованенко // Дошкільне виховання. -К, 2020,N № 12.-С.20-21
|
>22.
| Особливі - сильні // День. -Київ, 2021,N № 24/25.-С.19
|
>23.
| Прем’єр доручив посилити соцзахист дітей // Урядовий кур’єр. -Киiв, 2021,N № 104/2 черв./.-С.1-2
|
>24.
| Легкий О. Формування предметної діяльності дошкільників з порушеннями зору/О. Легкий, С. Кондратенко // Особлива дитина : навчання і виховання. -К., 2021,N № 3.-С.67-76
|
>25.
| Трофименко Л. Формування фонологічної компетенції у дітей із тяжкими порушеннями мовлення/Л. Трофименко // Особлива дитина : навчання і виховання. -К., 2021,N № 4.-С.7-17
|
>26.
| Костенко Т. Психічне здоров’я дітей з порушеннями зору в контексті інформатизації освітнього простору/ Т. Костенко // Особлива дитина : навчання і виховання. -К., 2021,N № 4.-С.18-27
|
>27.
| Рібцун Ю. Вивчення праксичних функцій молодших школярів з особливими мовленнєвими потребами/Ю. Рібцун // Особлива дитина : навчання і виховання. -К., 2021,N № 4.-С.28-45
|
>28.
| Висоцька А. Вивчення стану сформованості комунікативних навичок у дітей з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня/А. Висоцька, С. Чайка // Особлива дитина : навчання і виховання. -К., 2021,N № 4.-С.46-57
|
>29.
| Гладченко І. Корекційна спрямованість занять з формування елементарних математичних уявлень у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку/І. Гладченко // Особлива дитина : навчання і виховання. -К., 2021,N № 4.-С.58-68
|
>30.
| Недозим І. Корекція та розвиток соціальної комунікації та соціальної взаємодії у дітей дошкільного та шкільного віку з розладами аутистичного спектра/І. Недозим // Особлива дитина : навчання і виховання. -К., 2021,N № 4.-С.69-81
|
|
|